Σελίδα 3 από 4

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ 2012 11:59 pm
από t3 syncro tool
Νίκο τον έχεις δυναμομετρήση τον κινητήρα?
Έτσι εγκυκλοπαιδικά να ξέρουμε.

Και μιά απορία μεγάλη.
Πώς και έγινες υδραυλικός τέτοιος χρυσοχέρης στα μηχανικά?

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Οκτ 2012 1:47 am
από elgreco
t3 syncro tool έγραψε:Νίκο τον έχεις δυναμομετρήση τον κινητήρα?
Έτσι εγκυκλοπαιδικά να ξέρουμε.

Και μιά απορία μεγάλη.
Πώς και έγινες υδραυλικός τέτοιος χρυσοχέρης στα μηχανικά?
Mε τα 'νερουλαδικα' που εχει μπλεξει, τι μηχανικος, τι υδραυλικος!!

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Οκτ 2012 8:30 am
από dimitris_volos
τωρα μιλας σωστα :mrgreen:

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Οκτ 2012 7:41 pm
από nikos vanagon
φυσικα και τον εχω δυναμομετρηση και εβγαλε 152 hp και 21 kg ροπι φυσικα η στιγμη της αληθειας εφτασε ας μου πει καποιος με ποιο τροπο μπορω να σας στείλω φωτογραφίες την δουλεια μου

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Οκτ 2012 8:23 pm
από dimitris_volos
nikos vanagon έγραψε:...με ποιο τροπο μπορω να σας στείλω φωτογραφίες την δουλεια μου
δες εδω :arrow: http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=17&t=403

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Οκτ 2012 12:54 pm
από BUS1988
Τα post του φίλου Νίκου σχετικά με την ε κ π λ η κ τ ι κ ή δουλειά του μεταφέρθηκαν στο show room της λέσχης (εδώ: http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=15&t=413), ώστε να το βρίσκουν εύκολα όλοι.

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Οκτ 2012 11:43 pm
από nikos vanagon
ευχαριστω

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Ιαν 2017 11:09 am
από syncro16gr
Μπάμπη, σχετικά με τα σετάκια για τις φλάντζες κεφαλών, δεν βρήκα τι ακριβώς είχα κάνει στην "ανακαίνιση", αλλά με λίγο ψάξιμο, βρήκα τα εξής στο http://www.vwheritage.com:

1. Πλήρες σετ
2. Μεμονωμένο σετ, για κάθε πλευρά

Μάλλον συμφέρει το πλήρες σετ.

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Ιαν 2017 3:10 pm
από t3 syncro tool
Ευχαριστώ Θανάση :-D

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μαρ 2017 10:02 am
από Hellenic Vanagon
BUS1988 έγραψε:Κύριοι βενζινοκίνητοι η αποδοτικότερη λύση σε σχέση κόστους-απόδοσης είναι μία:
Μοτέρ από vw golf gti 8v 115 αλογάκια.
Ταιριάζει κουτί στο σαζμάν, είναι πάρα πολύ εύκολη μετατροπή, ανταλλακτικά υπάρχουν άφθονα και φθηνά, ανεβάζει άνετα 6000 στροφές, που σημαίνει ότι ταξιδεύει άνετα με 130 στις 4000 στροφές περίπου με στάνταρ σχέσεις και 15άρια λάστιχα, με ήρεμη οδήγηση μπορεί να δείς μέχρι και 10 λίτρα στα 100 κατανάλωση, τι άλλο να ζητήσει κανείς?
Χρησιμοποιείται ευρέως ανά τον κόσμο, στη Ν.Αφρική διαρυγνύουν τα ιμάτια τους ότι είναι η καλύτερη μετατροπή, τον φορούσε ο Ivan από τη Βουλγαρία και ήταν υπέρευχαριστημένος, το πούλησε στον Georgi Pavlov τον οποίο πιθανότατα θα δείτε στα Μετέωρα, και τέλος τον φοράει ο Δημήτρης Boulanger από την Αθήνα στο syncro του, τον οποίο θέλω να πιστεύω θα έχουμε επίσης μαζί μας στα Μετέωρα.
Αυτό το μοτέρ, οι Καναδοί που έχουν πολλά μοτέρ από αυτά, το επιλέγουν, για τα Vanagon τους, στην έκδοση με τον g lader, (g lader="στροβιλοειδής υπερσυμπιεστής η υπερτροφοδότης"), δηλαδή στην έκδοση g60.

O κινητήρας αυτός τα δίνει όλα:

1)Όχι τεκμήριο.
2)Ιπποδύναμη, με τσιπάκι, 190 hp +, και με, εύκολη, περαιτέρω αναβάθμιση.
3)Ροπή από το ρελαντί.
4)Ίσως, ο ανθεκτικότερος κινητήρας της VW με κατασκευή στον κινητήρα, αλλά και στα περιφερειακά, heavy duty.
5)Aπόδοση ανώτερη, κατά ένα 10%-20%, από έναν 1.8t, με ισοδύναμη ροπή/ιπποδύναμη.
6)Πολύ χαμηλή τιμή κτήσης. (Οι παλιατζήδες δεν έχουν ιδέα και τον "φοβούνται").
7)Μείωση της αρχικής, εργοστασιακής, κατανάλωσης, μέχρι στιγμής, 20% +, με ταυτόχρονη επι πλέον αύξηση ροπής και ιπποδύναμης, και όλα αυτά, ουσιαστικά, χωρίς κόστος και με κατανάλωση απλής αμόλυβδης, (95 RON).
8)Σημείο προσοχής η κατάσταση του g lader, που όμως αντέχει περισσότερο από ένα turbo, (σε προσεκτικές συνθήκες χρήσης), και έχει εύκολη και φθηνή συντήρηση, (αλλά απαιτεί γνώσεις).

Σε σύγκριση με έναν AUDI V6, (174 hp), που έζησα πολλά χρόνια ταξιδεύοντας σε όλη την Ελλάδα, έχει πιο τραχιά λειτουργία, πιο "ταπεινό", (κατά ορισμένους όχι), ήχο, αλλά κατά τα άλλα, δεν υπάρχει σύγκριση και μιλάμε για εικόνα που έχω σε κινητήρα που ήρθε στα χέρια μου με 230.000 χλμ., περίπου, και έχει φθάσει τα 280.000 χλμ., λειτουργώντας με ένα πειστικό τρόπο που δεν έχω δει ούτε σε διάφορα καινούργια μοτέρ που πέρασαν κατά καιρούς από τα χέρια μου.

Το φιλτράρισμα του αέρα με το, εργοστασιακό, χάρτινο, φίλτρο και τίποτε λιγότερο από αυτό, είναι απόλυτης προτεραιότητας και η αστοχία στον τομέα αυτό είναι πηγή πολλών, διαχρονικών, προβλημάτων όσων δεν αντιλαμβάνονται τον τρόπο λειτουργίας του.

Φυσικά στο Syncro χρειάζεται αναβάθμιση, (και σε καμμία περίπτωση κατάργηση), του snorkel τροφοδοσίας του Digifant, που απαιτεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πίεση στην εισαγωγή του αέρα, δείχνοντας άμεση ανταπόκριση στην αύξησή της.

Ταυτόχρονα όμως πρέπει να γίνεται λήψη αέρα σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ύψος για την προστασία από την εκπεμπόμενη από τους μπροστινούς τροχούς σκόνη, όπως το έχει προσπαθήσει και ο κατασκευαστής, τοποθετώντας αδρανιακό στρόβιλο εισαγωγής αέρα για την συγκέντρωση της σκόνης, (κινητήρες MV DJ που έχω δει και ίσως και σε άλλους), αλλά και, (στο πακέτο ερήμου), λήψη αέρα σε ύψος μεγαλύτερο από την οροφή του αυτοκινήτου.