Σελίδα 1 από 4

Digifant - Digijet, MV - DJ

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012 12:30 pm
από syncro16gr
Κάποιος είπε ότι αν μπούν τα πιστόνια του DJ στον MV, λόγω Digifant, θα έχει απόδοση όχι 112ΗΡ αλλά πάνω από 120ΗΡ (χωρίς τον καταλύτη).
Έχει κανείς καμιά ιδέα γι' αυτό :?: :?:

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012 4:44 pm
από sotyanif
syncro16gr έγραψε:Κάποιος είπε ότι αν μπούν τα πιστόνια του DJ στον MV, λόγω Digifant, θα έχει απόδοση όχι 112ΗΡ αλλά πάνω από 120ΗΡ (χωρίς τον καταλύτη).
Έχει κανείς καμιά ιδέα γι' αυτό :?: :?:
Και εγώ κάπου το έχω διαβάσει..........No idea !
Αλλά ,είπα να το ψάξω :
Σαν αναζήτηση ,έβαλα :VW piston from DJ in MV και είχα ...αυτά τα αποτελέσματα! :o :
https://www.google.gr/search?q=VW+pisto ... =firefox-a
Ποιός έχει χρόνο και όρεξη ,να διαβάσει και να μας ενημερώσει ;;;

Για γνώση μοτέρ Τ3,πας εδώ : http://www.marcomansiperformance.com/products.html

Αυτήν την κουβέντα ,βρήκα ενδιαφέρουσα.....
that's exactly the point of the lambda on the MV over the DJ. The DJ system can't detect if the mixture is lean or rich and just supplies the same amount of fuel at certain rpms/load etc. εδώ :
http://www.brick-yard.co.uk/forum/mv-mo ... 36840.html

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012 6:31 pm
από t3 syncro tool
Παιδιά δέν είμαι μηχανικός αλλά απο όσα λίγο γνωρίζω (με τις δύο γενικές που έχω κάνει) Ο DJ με τον MV έχουν διαφορά και στον στρόφαλο.
Ο DJ έχει λίγο πιό μακρύ στρόφαλο για μεγαλύτερη προφανώς συμπίεση. Δέν το έχω ψάξει. Απλά έτσι μου είχε πεί ένας μηχανικός στην τελευταία γενική που έκανα. Άν κάποιος ξέρει κάτι άλλο ας το πεί.

Τώρα. Για τα site που παραθέσατε.
Στο brick yard o ένας γράφει το κοντό του και ο άλλος το μακρύ του. Μιλάνε χωρίς δυναμομετρήσεις και χαρακτηριστικά, απλά ότι νιώθει ο καθένας στην οδήγηση που κάνει και όπως την κάνει.

Ο μόνος εππαγελματίας που ξέρει τους waterboxer κινητήρες είναι ο Marco Mansi.
Θα του στείλω ένα mail να δώ άν θα απαντήση και τί θα μου πεί.

Ολιγόλεπτες λοιπόν διαφημίσεις και σε λίγο πάλι κοντά σας. ;) ;)

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Απρ 2012 9:35 pm
από t3 syncro tool
Ψάχνοντας λοιπόν και πρίν προλάβω να στείλω mail στον Marco Manci βρήκα αυτό:

You can put DJ Pistons in an MV engine and change the Ignition timing to DJ specs (10deg) and get 107 DIN-HP (with 93 octane Fuel) . Done so by Oettinger (Volkswagens own specialist) Better said it was a DJ engine with MV Digifant electronics but fully legal with European Catalytic standards. So should be good to clear emissions.
Only difference between DJ and MV in the Block itself are the pistons. And the DJ is a Digijet wile the MV has the Digifant Electronic.

(keep in mind the MV has 90HP that is 95 DIN-HP and the DJ has 112DIN-HP that is only around 106HP. So don't get all worked up )

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=392827

Άρα α) Η μετατροπή γίνετε με πιστόνια και αλλαγή στο Ignition Timing.
β) Βλακείες μου έλεγαν οτι ο στρόφαλος είναι λίγο πιό μακρύς στις DJ
γ) Δέν βγάζει 120 + άλογα, αλλά λίγο πιό πάνω απο 112. Καλή διαφορά σε σχέση με τα 95 τις MV.

Είναι μιά καλή λύση για κάποιον που έχει πρόβλημα και πρέπει να αλλάξει πιστόνια να το σκεφτεί καλύτερα και να πάει σε μιά τέτοια λύση τελικά άν δέν θέλει να ξεφύγει απο τον μαμίσιο κινητήρα. ;)

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Απρ 2012 8:41 pm
από syncro16gr
t3 syncro tool έγραψε:Ψάχνοντας λοιπόν και πρίν προλάβω να στείλω mail στον Marco Manci βρήκα αυτό:

You can put DJ Pistons in an MV engine and change the Ignition timing to DJ specs (10deg) and get 107 DIN-HP (with 93 octane Fuel) . Done so by Oettinger (Volkswagens own specialist) Better said it was a DJ engine with MV Digifant electronics but fully legal with European Catalytic standards. So should be good to clear emissions.
Only difference between DJ and MV in the Block itself are the pistons. And the DJ is a Digijet wile the MV has the Digifant Electronic.

(keep in mind the MV has 90HP that is 95 DIN-HP and the DJ has 112DIN-HP that is only around 106HP. So don't get all worked up )

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=392827

Άρα α) Η μετατροπή γίνετε με πιστόνια και αλλαγή στο Ignition Timing.
β) Βλακείες μου έλεγαν οτι ο στρόφαλος είναι λίγο πιό μακρύς στις DJ
γ) Δέν βγάζει 120 + άλογα, αλλά λίγο πιό πάνω απο 112. Καλή διαφορά σε σχέση με τα 95 τις MV.

Είναι μιά καλή λύση για κάποιον που έχει πρόβλημα και πρέπει να αλλάξει πιστόνια να το σκεφτεί καλύτερα και να πάει σε μιά τέτοια λύση τελικά άν δέν θέλει να ξεφύγει απο τον μαμίσιο κινητήρα. ;)
Ναι, όντως, ο στρόφαλος είναι ακριβώς ο ίδιος, με ίδιο αριθμό ανταλλακτικού. Το είδα στο ΕΤΚΑ.
Μόνο τα πιστόνια είναι διαφορετικά στο hardware. Του MV είναι σκαφτά για μικρότερη συμπίεση ενώ του DJ είναι πιο ρηχά.

Αλλά... τα 112ΗΡ του DJ είναι χωρίς καταλύτη, ενώ τα 112+ του MV με πιστόνια DJ είναι με καταλύτη.
Άρα? Τι γίνεται αν τον βγάλεις?? εεεεε? :!: :!:

Ωραία πληροφορία πάντως βρήκες! Thanx friend ;)

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Απρ 2012 12:41 pm
από t3 syncro tool
Ωραία η απορία σου Θανάση.

Άν η άδεια του αυτοκινήτου είναι για καταλυτικό δέν μπορείς να τον βγάλεις γιατί θα έχεις πρόβλημα με τις εκπομπές καυσαερίων στο ΚΤΕΟ.

Άν τώρα είναι συμβατική η άδεια εγώ αυτό που θα έκανα θα ήταν να φτιάξω τον MV κινητήρα με DJ πιστόνια, να τον δοκιμάσω (δυναμομέτρηση, εκπομπές καυσαερίων), και μετά θα πέταγα τον καταλύτη και θα ξαναέβλεπα τι γίνετε. Λογικά θα έχεις ακόμη περισσότερη ισχύ χωρίς καταλύτη. Μπορεί να πηγαίνεις στα 120+ άλογα εύκολα.

Μήν ξεχνάς οτι το site που γράφονται τα χαρακτηριστικά αυτά, είναι Αμερικάνικο και εκεί δέν παίζουν με τις εκπομπές καυσαερίων.

Καλό θα ήταν άν κάποιος κάνει αυτή την μετατροπή να μας δώσει και χαρακτηριστικά.

Πάντως σε όλα τα foroum που διαβάζω αναφέρουν οτι το Digifant I, που χρησιμοποιούν οι MV κινητήρες, είναι πολύ καλύτερο σύστημα απο το Digijet. Και να φανταστείς οτι αυτό είχα παλιά και το πέταξα για να βάλω Digijet :twisted: :twisted: :twisted:
Λίγες γνώσεις υπήρχαν παλιά (1990-2000) πάνω σε αυτά τα θέματα.

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Απρ 2012 1:07 pm
από syncro16gr
t3 syncro tool έγραψε: Άν η άδεια του αυτοκινήτου είναι για καταλυτικό δέν μπορείς να τον βγάλεις γιατί θα έχεις πρόβλημα με τις εκπομπές καυσαερίων στο ΚΤΕΟ.

Άν τώρα είναι συμβατική η άδεια εγώ αυτό που θα έκανα θα ήταν να φτιάξω τον MV κινητήρα με DJ πιστόνια, να τον δοκιμάσω (δυναμομέτρηση, εκπομπές καυσαερίων), και μετά θα πέταγα τον καταλύτη και θα ξαναέβλεπα τι γίνετε. Λογικά θα έχεις ακόμη περισσότερη ισχύ χωρίς καταλύτη. Μπορεί να πηγαίνεις στα 120+ άλογα εύκολα.

Και να φανταστείς οτι αυτό είχα παλιά και το πέταξα για να βάλω Digijet :twisted: :twisted: :twisted:
Λίγες γνώσεις υπήρχαν παλιά (1990-2000) πάνω σε αυτά τα θέματα.
χεχε! :mrgreen:
Όταν το έφερα προσπάθησα να το περάσω καταλυτικό αλλά δεν είχε έγκριση τύπου και έπρεπε να μπλέξω με το ΚΤΕΟ Ελληνικού για να κάνουν δοκιμές. ΔΕΝ το έκανα και πλήρωσα μερικές χιλιάδες ευρώ στην ταξινόμηση, γιατί πήγε ως συμβατικό... Άρα έχω καταλύτη αλλά μπορώ να τον βγάλω χωρίς πρόβλημα. Άσε που πρέπει να έχει σπάσει, γιατί ακούω τακατουκα μέσα εκεί...

Είχες Digifant στον DJ :?: :?: Και το πέταξες :?: :!:

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Απρ 2012 1:51 pm
από t3 syncro tool
Μιά χαρά σε βρίσκω με την συμβατική άδεια και με Καταλύτη.
(Βέβαια όπως πάντα να μήν ξεχάσουμε σε τί μπ......λο κράτος βρισκόμαστε.)

Το παλιό Τ3 το απλό που είχα πάρει το 1992 είχε τον 2000 τον κινητήρα με καρμπυλατέρ.
Το 95 λοιπόν κανόνισα να μου φέρουν απο Γερμανία έναν 112 κινητήρα. Τελικά μου έφεραν ΜV με καταλύτη. :?: o οποίος μετά απο 6 μήνες στην Εθνική στο ύψος της Πελασγίας και ώρα 3.30 το πρωϊ, έκοψε μπουζόνια στην δεξιά πλευρά, πήρε νερό απο την φλάντζα, έβγαλε μπουρμπουλήθρες και μετά απο μία περιπέτεια λίγων ωρών μας βρήκε η ανατολή στην Λαμία να πίνουμε καφέ στο ξενοδοχείο. (Σημείωσε οτι δέν υπήρχαν κινητά τότε να πάρεις την Οδική να έρθει να σε μαζέψει στις 3.30 το πρωϊ).
Anyway το θέμα ήταν οτι όταν ανοίξαμε τον κινητήρα να τον φτιάξουμε, τα μπουζόνια είχαν μείναι τα μισά στο πάχος. Προφανώς ο κινητήρας δούλευε με απλό νερό για πολλά πολλά χρόνια και είχαν φαγωθεί τα μέταλλα απο την ηλεκτρόλυση.
Αφου λοιπόν τον έφτιαξα, το 1997 αποφάσισα να πετάξω τον καταλύτη και το Digifant και να πάω σε Digijet μή γνωρίζοντας οτι για να βγάλει ο κινητήρας τα 112 θα έπρεπε να αλλάξω και τα πιστόνια. :roll: :roll:
Άμα μπλέξεις με μακάκες αυτά παθαίνεις. Βέβαια δέν πλήρωσα κάτι. Ανταλλαγή έκανα το σύστημα.
Το είδα οτι το τουτού δέν είχε διαφορές στην ιπποδύναμη αλλά τέλος πάντων. Άστα αυτά. Πέρασαν.
Το 2003 παρέδωσε πνεύμα ο κινητήρας (έσπασε ξαφνικά στην εθνική :?: με 4.500 στροφές, και γίναν όλα μύλος μέσα) και έτσι έφτιαξα άλλον απο την αρχή, αυτή την φορά DJ.
Αυτόν έχω ακόμα και τώρα στο Syncro, μιάς και όταν το αγόρασα είχε βαρέσει μπιέλα ο κινητήρας του Syncro και άλλαξα τους κινητήρες. Το Παλιό πήγε για σκράπ αφού του πήρα αρκετά πράγματα απο πάνω για backup στο Syncro.
End of the Story.

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Απρ 2012 10:09 pm
από syncro16gr
Οκ, πάμε για άλλα!!
καλά αυτή τη φορά, ε?
:lol: :lol:

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Απρ 2012 10:48 pm
από t3 syncro tool
Πάντως άν είσαι διατεθιμένος να κάνεις κάτι τέτοιο Θανάση καλό θα ήταν να κάνεις καμιά δυναμομέτρηση να δούμε όντως άν λειτουργεί η μετατροπή και άν όντως χωρίς καταλύτη μπορείς να ανέβεις στα 120+ άλογάκια.

Όσο αφορά τους DJ και MV κινητήρες εγώ έχω τελειώσει. Για τρίτη γενική δέν πηγαίνω.
Άν ποτέ παραδώσει πνεύμα και αυτός που έχω τώρα, χτύπα ξύλο, θα πάω σε ριζική αλλαγή κινητήρα.
Υπάρχουν πολλές επιλογές πιά, σε VW, AUDI, SUBARU κτλ., δοκιμασμένες, με λιγότερα κυβικά, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και τα ίδια ή λίγο πιό πολλά αλογάκια. Δέν σου μιλάω βέβαια για την 2.7 V6 της AUDI με τα 170 αλογάκια η οποία για μένα είναι η καλύτερη μηχανή για το Syncro, γιατί έχουμε πολλά τέλη κυκλοφορίας πιά και μεγάλο τεκμήριο.
Άν βέβαια μπορείς να κυκλοφορείς χωρίς να την δηλώσεις, και κανέναν γνωστό στο ΚΤΕΟ για να στο περνάει, τότε είναι η καλύτερη λύση. 1) δέν εξέχει ούτε απο πάνω ούτε απο κάτω απο το τουτού (σημαντικό μιάς και μιλαμε για Syncro) 2) Χαμηλότερη κατανάλωση μέχρι και 30% !!!!! με νορμάλ οδήγηση (ναί καλά διάβασες) και 3) κόστος σήμερα τροπέτου λίγο πιό κάτω απο 1.000 Ευρώ.
Πάρε και μία φωτό να φτιαχτείς ;) ;)
SMALLMOVESBIGGROOVES.jpg