Μιά χαρά σε βρίσκω με την συμβατική άδεια και με Καταλύτη.
(Βέβαια όπως πάντα να μήν ξεχάσουμε σε τί μπ......λο κράτος βρισκόμαστε.)
Το παλιό Τ3 το απλό που είχα πάρει το 1992 είχε τον 2000 τον κινητήρα με καρμπυλατέρ.
Το 95 λοιπόν κανόνισα να μου φέρουν απο Γερμανία έναν 112 κινητήρα. Τελικά μου έφεραν ΜV με καταλύτη.
o οποίος μετά απο 6 μήνες στην Εθνική στο ύψος της Πελασγίας και ώρα 3.30 το πρωϊ, έκοψε μπουζόνια στην δεξιά πλευρά, πήρε νερό απο την φλάντζα, έβγαλε μπουρμπουλήθρες και μετά απο μία περιπέτεια λίγων ωρών μας βρήκε η ανατολή στην Λαμία να πίνουμε καφέ στο ξενοδοχείο. (Σημείωσε οτι δέν υπήρχαν κινητά τότε να πάρεις την Οδική να έρθει να σε μαζέψει στις 3.30 το πρωϊ).
Anyway το θέμα ήταν οτι όταν ανοίξαμε τον κινητήρα να τον φτιάξουμε, τα μπουζόνια είχαν μείναι τα μισά στο πάχος. Προφανώς ο κινητήρας δούλευε με απλό νερό για πολλά πολλά χρόνια και είχαν φαγωθεί τα μέταλλα απο την ηλεκτρόλυση.
Αφου λοιπόν τον έφτιαξα, το 1997 αποφάσισα να πετάξω τον καταλύτη και το Digifant και να πάω σε Digijet μή γνωρίζοντας οτι για να βγάλει ο κινητήρας τα 112 θα έπρεπε να αλλάξω και τα πιστόνια.
Άμα μπλέξεις με μακάκες αυτά παθαίνεις. Βέβαια δέν πλήρωσα κάτι. Ανταλλαγή έκανα το σύστημα.
Το είδα οτι το τουτού δέν είχε διαφορές στην ιπποδύναμη αλλά τέλος πάντων. Άστα αυτά. Πέρασαν.
Το 2003 παρέδωσε πνεύμα ο κινητήρας (έσπασε ξαφνικά στην εθνική
με 4.500 στροφές, και γίναν όλα μύλος μέσα) και έτσι έφτιαξα άλλον απο την αρχή, αυτή την φορά DJ.
Αυτόν έχω ακόμα και τώρα στο Syncro, μιάς και όταν το αγόρασα είχε βαρέσει μπιέλα ο κινητήρας του Syncro και άλλαξα τους κινητήρες. Το Παλιό πήγε για σκράπ αφού του πήρα αρκετά πράγματα απο πάνω για backup στο Syncro.
End of the Story.