Αναβάθμιση φώτων
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2018 1:38 am
Προ καιρού πέρασα ΚΤΕΟ, τα βρήκαν όλα καλά, αλλά, έγραψαν αδύναμα φώτα. Όντως, δεν είναι δυνατά, ιδιαίτερα στο ένα αμάξι από τα δυο που έχω. Μιλάμε στα μεγάλα η χαμηλή σκάλα. Tετράγωνα φανάρια, λάμπες ιωδίου, 55/60w αν θυμάμαι σωστά.
Μετά τον Θέμη με τον καμμένο διακόπτη είναι ευκαιρία να το ξαναδούμε.
Είχα προ διετίας βρει σχετική πληροφορία για ενδυνάμωση των φώτων και αποφυγή των πολλών αμπέρ που διέρχονται από το διακόπτη, τα οποία τον ζεσταίνουν και τον φθείρουν. Απλή λύση είναι η τοποθέτηση δυο ρελέ, αντίστοιχα ένα για κάθε σκάλα, με τις ασφάλειές τους.
Με 13,3 V βέλτιστη τάση έχουμε 100% απόδοση φώτων. Με πτώση τάσης 5% (12,64 V) έχουμε 84% απόδοση. Με πτώση 10% (11,97 V) έχουμε 67% απόδοση. Η πτώση στο Τ3 συμβαίνει λόγω της επιλογής σχεδιασμού του κυκλώματος, που διέρχεται από διακόπτη, λεπτά καλώδια, κλπ.
Η τοποθέτηση ρελέ λύνει το θέμα.
Ερώτηση προς Kozagio: Αν ξέρεις τι ρελέ μπορούμε να βάλουμε, δηλ τι κωδικό, ποδαράκια κλπ , για σφύρα το.
Βλέπω στην εικόνα που στέλνω ότι ο τύπος τα βάζει πάνω από την ασφαλειοθήκη.
Μετά τον Θέμη με τον καμμένο διακόπτη είναι ευκαιρία να το ξαναδούμε.
Είχα προ διετίας βρει σχετική πληροφορία για ενδυνάμωση των φώτων και αποφυγή των πολλών αμπέρ που διέρχονται από το διακόπτη, τα οποία τον ζεσταίνουν και τον φθείρουν. Απλή λύση είναι η τοποθέτηση δυο ρελέ, αντίστοιχα ένα για κάθε σκάλα, με τις ασφάλειές τους.
Με 13,3 V βέλτιστη τάση έχουμε 100% απόδοση φώτων. Με πτώση τάσης 5% (12,64 V) έχουμε 84% απόδοση. Με πτώση 10% (11,97 V) έχουμε 67% απόδοση. Η πτώση στο Τ3 συμβαίνει λόγω της επιλογής σχεδιασμού του κυκλώματος, που διέρχεται από διακόπτη, λεπτά καλώδια, κλπ.
Η τοποθέτηση ρελέ λύνει το θέμα.
Ερώτηση προς Kozagio: Αν ξέρεις τι ρελέ μπορούμε να βάλουμε, δηλ τι κωδικό, ποδαράκια κλπ , για σφύρα το.
Βλέπω στην εικόνα που στέλνω ότι ο τύπος τα βάζει πάνω από την ασφαλειοθήκη.