Σελίδα 1 από 1

Afn

Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2016 10:29 am
από Multivan man
Καλημέρα σε ολους....άρχισα να ψάχνομαι για να τοποθετήσω των afn επιτέλους....θα ήθελα να ρωτήσω σε κάποιον που των εχει τοποθέτηση τι θα χρειαστώ απο βάσεις μίζες κολαρα αντλίες και κτλ.να πω πως των αμάξι ηταν 1.6d και εχω τις παλιές βάσεις πετρελαίου (τριγωνικές).ρωταω επειδή ψιλό χάθηκα με το θέμα βάσεις.και απο ηλεκτρονικά τι παιζει πέρα απο των εγκέφαλο.θα χρειαστώ και κατι αλλο πέρα απο το ηλεκτρονικό γκάζι;

Re: Afn

Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιαν 2016 11:21 pm
από BUS1988
Λοιπόν έχουμε και λέμε...
Κατ΄αρχήν διάβασε την παρουσίαση που έκανα για το βανάκι μου, θα σε βοηθήσει.
Φρόντισε το μοτέρ να είναι από VW και όχι από Audi ώστε να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις την δεξιά βάση, τα δύο μπλοκ είναι διαφορετικά.
Αριστερά θα χρειαστείς ούτως ή άλλως άλλη βάση, βρίσκει το τούρμπο στην μανίσια, εκτός και αν χρησιμοποιήσεις την πολλαπλή εισαγωγής από το 1,6 JX, τότε όμως θα χρειαστείς φλάντζα μετατροπής γιατί τα δύο τούρμπο είναι διαφορετικά (τρίγωνη και τετράγωνη βάση).
Θα χρειαστείς επίσης βολάν από 1,9 1Ζ γιατί το AFN φοράει διπλής μάζας το οποίο δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις.
Καλό είναι να χρησιμοποιήσεις συμπλέκτη με μεγαλύτερο δίσκο 228 (από Τ4 ή golf VR6) αντί για 205 mm, για να αντέξει την παραπάνω ροπή, ο οποίος πάει πακέτο όμως με άλλο πρίζντιρεκτ, εκτός αν χρησιμοποιήσεις μόνο το πλατώ από το προαναφερθέν σετ συμπλέκτη με δίσκο από Τ3 DJ 112.
Απαραίτητο να χρησιμοποιήσεις σαζμάν με γρήγορο βήμα, με τίποτα το ίδιο με το 1,6D, μια που ο Tdi είναι πιο αργόστροφος από τον 1,6.
Καλό είναι επίσης να βάλεις στο σαζμάν τις πλάκες αναλίπανσης που φορούν τα Νοτιοαφρικάνικα Τ3 με το πεντακύλινδρο μοτέρ, ώστε να μπορεί το σαζμάν να διαχειριστεί την πολλή περισσότερη ροπή του Tdi.
Αν αποφασίσεις να το κάνεις μηχανικό MTdi θα χρειαστείς αντλία πετρελαίου και πιθανότατα τούρμπο με wastegate αντί του μεταβλητού χρονισμού που φοράει ο AFN.
Αν πάλι το κάνεις ηλεκτρονικό θα χρειαστείς ηλεκτρονκό γκάζι και έναν ηλεκτρολόγο "γάτα" που θα σου κάνει την πλεξούδα.
Καλή τύχη!

Re: Afn

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2016 12:00 pm
από Multivan man
Πλάκες αναλιπανσης σε t3;;;;μια βοηθεια παρακαλώ,γιατι χανόμαστε....

Re: Afn

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2016 2:50 pm
από BUS1988
Όταν άρχισαν στην Νότιο Αφρική να βάζουν τα πεντακύλινδρα μοτέρ της Audi στα Τ3, τα σαζμάν άρχισαν να σκορπάνε μη μπορώντας να διαχειριστούν την παραπάνω ροπή.
Το R&D της VW SA τότε ανακάλυψε ότι τοποθετώντας δύο πλάκες σε συγκεκριμένα σημεία μέσα στο σαζμάν του Τ3 η βαλβολίνη χτυπάει πάνω τους και ανακατευθύνεται στα ρουλεμάν και τα γρανάζια που "πονάνε" περισσότερο.
Το κόστος τους είναι μηδαμινό, πρέπει όμως να λυθεί το σαζμάν για να τοποθετηθούν.
Ρίξε μια ματιά εδώ:

http://busschmiede.de/shop/T3-OElleitpl ... Getriebe_1

και εδώ:

http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=33&t=126

Re: Afn

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2016 3:29 pm
από Multivan man
Εντάξει θα συμφωνήσω με τα παιδιά στο αλλο θεμα πως εισαι τελείως.ωραια με της πλάκες. Το σασμαν που θα μπει στο αμάξι εχει κωδικό aap.εφοσον λοιπον θα ανοιχτεί για της πλάκες τι άλλες αλλαγές προτείνετε για των afn.....

Re: Afn

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2016 7:11 pm
από Dimitris
Το AAP έχει το πιο γρήγορο βήμα από όλα 7/32...Τώρα με τις σχέσεις δεν ξέρω γιατί κανονικά το βάζει σε κινητήρα βενζίνης...

Re: Afn

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2016 7:48 pm
από BUS1988
Έχει δίκιο ο Δημήτρης, είναι το σαζμάν με το πιο γρήγορο βήμα.
Βέβαια από μόνο του αυτό δεν φτάνει, θα χρειαστείς και μεγαλύτερα ζαντολάστιχα, 15άρια είναι μια φθηνή λύση, και αν θέλεις να έχεις την τέλεια σχέση καλό θα είναι να βάλεις και γρανάζια 4ης από πετρέλαιο που έχουν πιο μακρύ βήμα (0,78 αντί για 0,85).
Με λάστιχα 215/75/15 και 0,78 τέταρτη θα έχεις 3200 στροφές στα 120 χλμ. που είναι ιδανικά, με την μαμά 4η θα έχεις 3500 -που είναι πολλές- και για να πέσεις στις 3200 θα πρέπει να ταξιδεύεις με 110.

Δεν ξέρω τι budget έχεις, εγώ μια που θα άνοιγα το σαζμάν θα άλλαζα όλα τα ρουλεμάν του, όπως και έκανα στο δικό μου, δεν ανοίγεις σαζμάν κάθε μέρα, αυτό βέβαια κοστίζει, ρίξε μια ματιά εδώ:

http://busschmiede.de/shop/T3-4-WD-Sync ... Getriebe_1

Αν θέλεις και μπορείς έλα στην κοπή πίτας στις 31 του Γενάρη να τα πούμε και από κοντά, ρίξε μια ματιά παρακάτω:

http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=16&t=1265