Σελίδα 3 από 3

Re: a/c t3

Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Οκτ 2015 10:38 pm
από kozagio
BUS1988 έγραψε:Άψογος!
Αν μας αποκαλύψεις από που και πόσο αγόρασες την αντίσταση του Τ4 εγώ προσωπικά θα είμαι ευτυχής!
Θέμη εγώ τις εβγαλα από ένα t4 σε σκραπατζιδικο . το t4 έχει δύο ένα για κάθε βεντιλατερ. Και τις δύο τις πληρωσα 30 ευρω

Re: a/c t3

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Οκτ 2015 5:10 pm
από kozagio
Έχω ξεχάσει ν αναφέρω ότι το κοντεσερ είναι από Saab 9000 ο συμπιεστής είναι γιαπωνεζικος από golf 3 1600 ( μπορεί να μπει και ο δικός του saden sd7 ). Το κύκλωμα με το γνήσιο κοντεσερ παίρνει περιπου 980 γραμμάρια r134 .εγώ έβαλα δοκιμαστικά 800 και είναι εντάξει. Ο καιρός βέβαια δεν μου επιτρέπει να δοκιμασω ακραίες συνθήκες ...... Αλλά έχω υπομονή.

Re: a/c t3

Δημοσιεύτηκε: Δευ 12 Οκτ 2015 1:27 pm
από t3 syncro tool
Για μια ακόμη φορά να πώ οτι έκανες πολύ ωραία και καθαρή δουλειά. Μπράβο σου.
Αλήθεια......μέσα, που το έχεις βάλει το A/C?

Re: a/c t3

Δημοσιεύτηκε: Δευ 12 Οκτ 2015 7:49 pm
από kozagio
Μπάμπη μέσα είναι το εργοστασιακό από το caravele syncro του 85 όπως έχω γράψει και στο show room. Δεν έχω κάνει καμία αλλαγή. Η εβαπορετα είναι κανονικά στη θέση της και το κανάλι λειτουργεί κανονικά σε όλο το μήκος της οροφής. Θ ακολουθήσουν φωτογραφίες

Re: a/c t3

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Οκτ 2015 10:39 am
από t3 syncro tool
Ωπα!!!!
Το είχα ξεχάσει. χαχαχα.

Re: a/c t3

Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2016 11:32 pm
από kozagio
Επειδή το θέμα είναι μάλλον επίκαιρο θα παράθεση το αποτέλεσμα. Το αυτοκίνητο κρυώνει που καλά με εξωτερική θερμοκρασία 38 βαθμούς μεσημέρι. Βέβαια με αυτές τις θερμοκρασίες ανάβει ή τρίτη ταχύτητα του βεντιλατερ πράγμα που είναι φυσικό . Υποθέτω ότι αν μπορούσα να βάλω το μεγάλο Βεντιλατερ των 348 mm τότε ίσως να λειτουργούσε καλύτερα . Για μένα είναι τέλειο.

Re: a/c t3

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιουν 2016 1:10 am
από t3 syncro tool
Μπράβο βρε Γιώργο. :!: :!: :!: :!:
Τέλειο!!!