Σελίδα 1 από 1

Διλιτρες σκεψεις

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015 11:36 pm
από kozagio
Όπως έχω ξαναπεί στο δικό μου Τ3 έχει μπει μια 2e του 94 χωρίς το 5ο μπεκ για την ψυχρή εκκίνηση όπως τα μοντέλα του 92 και 93 . Το μοτέρ 4 χρόνια τώρα στροφαρει μέχρι τις 6400 του κοφτή και το μόνο που θέλει είναι λάδια και Φίλτρο...μπουζι δεν θυμάμαι πότε.άλλαξα. ο εγκέφαλος είναι digifant που σημαίνει ότι έχει εκείνο το ηλίθιο luft και το μοτερακι του ρελαντί στο καπάκι πράγματα που χαλάνε σχετικά εύκολα. Σε μια μικρή έρευνα που έκανα βρήκα ότι το 96 το μοτέρ αλλάζει κωδικό και γίνεται agg και ady με την ίδια ιπποδύναμη και ροπή στις ίδιες στροφές αλλά με εγκέφαλο Siemens simos . Το luft δίνει την θέση του στο maf ( μετρητής μάζας αέρα) χωρίς κινητά μέρη και το μοτερακι του ρελαντί εξαφανίζεται. Το μελανό σημείο είναι το immobilizer πού για να το βάλουμε στο Τ3 θέλει ξεκλειδωμα. Αν έκανα τώρα την αλαγη θα έβαζα ένα από αυτά τα δύο. Οι κορμοί σε όλα είναι ίδιοι η διαφορά με το 2Ε είναι ότι η εισαγωγή είναι μικρότερη και μάλλον δεν θέλει χτύπημα το σασί αριστερά για να την χωρέσει.

Re: Διλιτρες σκεψεις

Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Ιαν 2015 12:51 pm
από syncro16gr
Ωραίες σκέψεις :)
Αλλά αυτός ο παλιοboxer έχει ένα ταλέντο να με μαγνητίζει! Άσε που μ'αρέσει να τον ακούω...
Πρόπερσι που έφτιαξα τη μηχανή, δεν μπόρεσα να ξεφύγω απ' τον έρωτά του :roll:
με digifant,
με luft,
με μοτεράκι για το ρελαντί...

Re: Διλιτρες σκεψεις

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2015 1:03 pm
από kozagio
ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑ ΜΙΑ AGG ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ

Re: Διλιτρες σκεψεις

Δημοσιεύτηκε: Δευ 16 Μαρ 2015 9:48 pm
από kozagio
Το πρότζεκτ δεν συνεχίστηκε γιατί ο φίλος Ανδρέας απο το Καματερό με το συνκρο είχε πολλά χλμ με την δική του 2Ε και του τη έδωσα όπως ήταν... Με τον καιρό θα επανελθω ... Σκέφτομαι κάτι για abf :-D :-D :-D