Διλιτρες σκεψεις
Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Ιαν 2015 11:36 pm
Όπως έχω ξαναπεί στο δικό μου Τ3 έχει μπει μια 2e του 94 χωρίς το 5ο μπεκ για την ψυχρή εκκίνηση όπως τα μοντέλα του 92 και 93 . Το μοτέρ 4 χρόνια τώρα στροφαρει μέχρι τις 6400 του κοφτή και το μόνο που θέλει είναι λάδια και Φίλτρο...μπουζι δεν θυμάμαι πότε.άλλαξα. ο εγκέφαλος είναι digifant που σημαίνει ότι έχει εκείνο το ηλίθιο luft και το μοτερακι του ρελαντί στο καπάκι πράγματα που χαλάνε σχετικά εύκολα. Σε μια μικρή έρευνα που έκανα βρήκα ότι το 96 το μοτέρ αλλάζει κωδικό και γίνεται agg και ady με την ίδια ιπποδύναμη και ροπή στις ίδιες στροφές αλλά με εγκέφαλο Siemens simos . Το luft δίνει την θέση του στο maf ( μετρητής μάζας αέρα) χωρίς κινητά μέρη και το μοτερακι του ρελαντί εξαφανίζεται. Το μελανό σημείο είναι το immobilizer πού για να το βάλουμε στο Τ3 θέλει ξεκλειδωμα. Αν έκανα τώρα την αλαγη θα έβαζα ένα από αυτά τα δύο. Οι κορμοί σε όλα είναι ίδιοι η διαφορά με το 2Ε είναι ότι η εισαγωγή είναι μικρότερη και μάλλον δεν θέλει χτύπημα το σασί αριστερά για να την χωρέσει.