Μαθαίνοντας για το Τ3

Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από BUS1988 »

Αυτό που με μπερδεύει είναι ότι πίσω "φοράει" τις πλαστικές γρίλιες και όχι τις μεταλικές που είχαν τα αερόψυκτα...
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Δίκιο έχεις Θέμη.
Αλλα με τις τόσες διαφορετικές εκδόσεις της VW, έχουμε δεί πολλά τέτοια.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

Αν είναι ΙΧ 9θέσιο τότε κάντο ότι θέλεις μέσα (βγάλε θέσεις, βάλε ντουλάπια, κουζίνες κλπ-βέβαια πρέπει να τα βρείς και να τα πληρώσεις κι αυτά). Αν είναι όμως Επαγγελματικό τότε θέλει τελωνείο. Όσον αφορά τη μηχανή, με ένα χιλιάρικο βάζεις ότι θέλεις (σουμπαρού, Γκόλφ κλπ). Θέλει και έλεγχο αν είναι δηλωμένη.
Σήμερα κάποιοι ίσως δίνουν τόσα λεφτά μόνο για την άδεια ;)
Πάνε δές το (αν θές πάμε και μαζί, ολόκληρο τίμ Θεσσαλονικέων ;) ) γρήγορα.
Και η συρταρωτή παιδιά έχει το μεγάλο χερούλι (μέχρι πότε το φορούσε;). Έχει και τα σαπάκια του.
Πρέπει να ξέρεις ότι για να το φτιάξεις, θα πρέπει να ασχοληθείς. Αν έχεις χρόνο και χώρο και διάθεση (και λίγα χρήματα-είπαμε τα τρία ΧΧΧ) τότε είναι ευκαιρία.
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
sotyanif
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από sotyanif »

magiolino έγραψε:Κι εγώ με μοτέρ απο subaru 1800 είμαι και μάλλον ξεπεράσαμε πλέον τα 1800κιλά με την κατανάλωση που λέει ο φιλος Σωτήρης κάπου στα 9λιτρα.

Το μοτέρ που βλέπω πρέπει να είναι το ea81 και είναι 1800.

Το δικό μου είναι το ΕΑ82 και έχει δύο ιμάντες !!
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
sotyanif
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από sotyanif »

BUS1988 έγραψε:Αυτό που με μπερδεύει είναι ότι πίσω "φοράει" τις πλαστικές γρίλιες και όχι τις μεταλικές που είχαν τα αερόψυκτα...
Σωστός! ;)


Το να ήταν πετρέλαιο και να βάλαν βενζίνη,γιατί τότε απαγορευόντουσαν τα πετρέλαια στην Ελλάδα μας;;;;;;;;;;;;;;;
Αλλά τότε θά'χε ανεμιστήρα στο καλοριφέρ,επίσης δεν θα χρειαζόταν να σπάσει τις μπροστινές γρίλιες ,για να βάλει αυτό το ψυγείο!!! :?
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
magiolino
Δημοσιεύσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 11 Μαρ 2012 8:28 pm

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από magiolino »

sotyanif έγραψε:
magiolino έγραψε:Κι εγώ με μοτέρ απο subaru 1800 είμαι και μάλλον ξεπεράσαμε πλέον τα 1800κιλά με την κατανάλωση που λέει ο φιλος Σωτήρης κάπου στα 9λιτρα.

Το μοτέρ που βλέπω πρέπει να είναι το ea81 και είναι 1800.

Το δικό μου είναι το ΕΑ82 και έχει δύο ιμάντες !!

Τον ίδιο έχουμε!
Πότε θα τα κοντράρουμε?
Σε ανηφόρα με γεμάτο το ψυγείο κρεατικά και φουλ μπύρα!
Sorry για το off topic :-D
Πάντως έχουμε καιρό να δούμε κάτι ανάλογο σε αυτή την τιμή ετσι δεν είναι?

Άν δεν παίζει κάτι τότε είναι πολύ πολύ καλή ευκαιρία!
Προχώρα και εμείς μαζί σου!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από kozagio »

BUS1988 έγραψε:Αυτό που με μπερδεύει είναι ότι πίσω "φοράει" τις πλαστικές γρίλιες και όχι τις μεταλικές που είχαν τα αερόψυκτα...
θεμη τα πρωτα αεροψυκτα τ3 (β εξαμηνο 79 εως β εξαμηνο 80 ) ειχαν μεταλικες γρυλιες τα τελευταια ειχαν πλαστικες . αυτο πρεπει να ειναι του 81 . οσο για το καλοριφερ εβαζαν συνηθως καυστηρα βενζινης καπου μεσα στο ταμπλο.η μηχανη ειναι μαλον αυτη με τα μπλε καπακια , και μονο εκκεντροφορο στη μεση , μαλον εα 71

μηχανικα το αυτοκινητο εχει τεραστιες διαφορες απο τα υδροψυκτα. ΔΕΝ εχει σεβρο στα φρενα( για το συγκεκριμενο δεν ειμαι σιγουρος γιατι βλεπω ενα σωληνα που μοιαζει σαν σεβρο) , οι μπροστινοι δισκοι εχουν διπιστονες δαγκανες (οπως τα τ2 και τα τ3 μεχρι το 85) ο λεβιες των ταχυτητων ειναι τελειως διαφορετικος στο κοματι κοντα στο σασμαν οπως και το σασμαν δεν ειναι ιδιο με το υδροψυκτο , τελος ο συμπλεκτης ειναι με ντιζα και οχι υδραυλικος .....
Άβαταρ μέλους
sotyanif
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από sotyanif »

kozagio έγραψε:
BUS1988 έγραψε:Αυτό που με μπερδεύει είναι ότι πίσω "φοράει" τις πλαστικές γρίλιες και όχι τις μεταλικές που είχαν τα αερόψυκτα...
θεμη τα πρωτα αεροψυκτα τ3 (β εξαμηνο 79 εως β εξαμηνο 80 ) ειχαν μεταλικες γρυλιες τα τελευταια ειχαν πλαστικες . αυτο πρεπει να ειναι του 81 . οσο για το καλοριφερ εβαζαν συνηθως καυστηρα βενζινης καπου μεσα στο ταμπλο.η μηχανη ειναι μαλον αυτη με τα μπλε καπακια , και μονο εκκεντροφορο στη μεση , μαλον εα 71

μηχανικα το αυτοκινητο εχει τεραστιες διαφορες απο τα υδροψυκτα. ΔΕΝ εχει σεβρο στα φρενα( για το συγκεκριμενο δεν ειμαι σιγουρος γιατι βλεπω ενα σωληνα που μοιαζει σαν σεβρο) , οι μπροστινοι δισκοι εχουν διπιστονες δαγκανες (οπως τα τ2 και τα τ3 μεχρι το 85) ο λεβιες των ταχυτητων ειναι τελειως διαφορετικος στο κοματι κοντα στο σασμαν οπως και το σασμαν δεν ειναι ιδιο με το υδροψυκτο , τελος ο συμπλεκτης ειναι με ντιζα και οχι υδραυλικος .....

Σωστά Γιώργο σε ΟΛΑ.
Το δικό μου (Σεπτ 80)ήταν χωρίς σερβο,συμπλέκτη-ντίζα,μεταλικές γρίλλιες πίσω,τώρα για τον λεβιέ.....δεν θυμάμαι πιά :?
Τώρα για το μοτέρ,μάλλον είναι ΕΑ71 AR/AL/TR 67ίπποι/5200στροφές(1977-79).Υπήρχε και ΕΑ71 SR/SL,με 77ίππους/5200,ίδιες χρονολογίες.

Y
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
NHZ
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ 16 Νοέμ 2014 7:00 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από NHZ »

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Δεν νομίζω ότι θα το δω από κοντά, είναι ακόμα νωρίς για μένα. Είμαι ακόμα στη θεωρητική εκπαίδευση. Αλλά θέλω όταν προχωρήσω σε αγορά να ξέρω αρκετά επί του θέματος.

Η αλήθεια είναι ότι δεν τον ρώτησα τι χρήση του έκανε. Αλλά σε ότι μου είπε, ήταν ειλικρινής (ακόμα και για την υδρόψυξη, είπε ότι ήταν εκ μετατροπής).
NHZ
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ 16 Νοέμ 2014 7:00 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από NHZ »

Όπως ήταν αναμενόμενο, πουλήθηκε! Μου είχε πει ότι ενδιαφέρεται κάποιος από τη Δράμα...ο οποίος έχει άλλα 3 σε διάφορες εκδόσεις. Ίσως είναι κάποιο μέλος του φόρουμ :)
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”