Μαθαίνοντας για το Τ3

NHZ
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ 16 Νοέμ 2014 7:00 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από NHZ »

Όπως ξέρετε, οι νέοι διψούν για μάθηση. Προσπαθώντας λοιπόν να μάθω κάποια πράγματα για το Τ3 (αισθητικά αυτό αγάπησα) το δικίνητο, έχω κάποιες πρώτες ερωτήσεις. Έψαξα μήπως απαντήθηκαν κάπου αλλά ή δεν έχουν απαντηθεί ή δεν έψαξα καλά :)

Με αφορμή αυτήν την αγγελία:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5768103/

Ποιον κινητήρα φοράει; Εννοώ από ποιο μοντέλο της σουμπαρού; Είναι συνήθης μετατροπή; Και κατά τη γνώμη σας δηλωμένη; (θα ρωτήσω φυσικά τον ιδιοκτήτη αλλά για μια πρώτη εικόνα). Μήπως το έχει κάποιος απο εσάς; :)

Το συγκεκριμένο αν και χωρίς φωτογραφίες (μου υποσχέθηκε ότι θα ανεβάσει) έχει κάποιο φανερό ελάττωμα; Από όσα γράφει στο κείμενο;

Και μία κακομοίρικη ερώτηση: Ποια είναι περίπου η κατανάλωση του; Κάπου διάβασα για 15L/100km αλλά ήταν για το συνκρό.
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από BUS1988 »

Ακόμη δεν το πήρες? Τρέξεεεεε!
Χωρίς πλάκα, το αυτοκίνητο είναι ευκαιρία σε αυτή την τιμή, ότι και να είναι.
Μόνο ο εκτελωνισμός ενός Τ3, και με την προϋπόθεση ότι είναι 1600 και αυτοκινούμενο τροχόσπιτο στην άδεια είναι 2.500.
Εάν σε ενδιαφέρει σοβαρά και δεν ξέρεις από Τ3, πάμε να το δούμε παρέα.
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

:?: :?: :?: :?:
Πού το βρήκες αυτό???
Πήγαινε να το δείς γρήγορα.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
NHZ
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ 16 Νοέμ 2014 7:00 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από NHZ »

BUS1988 έγραψε:Ακόμη δεν το πήρες? Τρέξεεεεε!
Χωρίς πλάκα, το αυτοκίνητο είναι ευκαιρία σε αυτή την τιμή, ότι και να είναι.
Μόνο ο εκτελωνισμός ενός Τ3, και με την προϋπόθεση ότι είναι 1600 και αυτοκινούμενο τροχόσπιτο στην άδεια είναι 2.500.
Εάν σε ενδιαφέρει σοβαρά και δεν ξέρεις από Τ3, πάμε να το δούμε παρέα.
Στην άδεια λέει ότι φαίνεται ΙΧ 9 θέσιο...οπότε φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αν μελλοντικά βάλω κανένα ντουλαπάκι με ...κονσέρβες ;)


Για τη μηχανή του τι ξέρετε; Εννοώ που είναι της σουμπαρού.
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από BUS1988 »

NHZ έγραψε:Στην άδεια λέει ότι φαίνεται ΙΧ 9 θέσιο...οπότε φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αν μελλοντικά βάλω κανένα ντουλαπάκι με ...κονσέρβες ;)


Για τη μηχανή του τι ξέρετε; Εννοώ που είναι της σουμπαρού.
Από τη στιγμή που είναι ΙΧ θεωρώ ότι κάνεις ότι θέλεις μέσα. (Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος)
Απλά τα τροχόσπιτα έχουν έκπτωση 50% κατά τον εκτελωνισμό (όχι στα τέλη κυκλοφορίας).

Τα μοτέρ Subaru σε Τ2 και μετέπειτα σε Τ3 ήταν συνιθέστατη μετατροπή τις δεκαετίες του 80-90 σε αντικατάσταση των αερόψυκτων μοτέρ της VW.
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

1600 υδρόψυκτη πάντως δέν έβαζε η VW όπως γράφει στην αγγελία.
Προφανώς είχε την 1600 την αερόψυκτη απο την VW, και του έβαλε την σουμπαρού την υδρόψυκτη πάνω.
Αλλα αυτοί οι κινητήρες έμπαιναν μέχρι το 1982 πάνω.
Μετά μπήκαν οι υδρόψυκτοι. Η αγγελία γράφει μοντέλο 1984.
Μπέρδεμα. Άν δέν πάς να ρίξεις μια ματιά στο αυτοκίνητο και στα χαρτιά του....άκρη δέν θα βγάλεις.

(Όταν και ΑΝ το δείς......γράψε τον αριθμό πλαισίου να βρούμε την πραγματική χρονολογία κατασκευής.......γιατί πολύ φοβάμαι οτι είναι πιό παλιό μοντέλο απο αυτό που γράφει.)
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Έβαλε φωτό.
Και όντως αερόψυκτο ήταν.
Ιδού και η φωτό του καντράν....που δέν έχει θερμοκρασία κινητήρα και έχει βάλει (κακήν κακώς) εξωτερικό όργανο.
Επίσης παρατηρήστε οτι δέν υπάρχει διακόπτης για το καλοριφέρ.
5768103_f_b.jpg
Επίσης παρατηρήστε οτι στα χειριστήρια του καλοριφέρ δέν υπάρχει διακόπτης. Άρα καλοριφέρ ΓΙΟΚ. :o :o
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
sotyanif
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από sotyanif »

t3 syncro tool έγραψε:1600 υδρόψυκτη πάντως δέν έβαζε η VW όπως γράφει στην αγγελία.
Προφανώς είχε την 1600 την αερόψυκτη απο την VW, και του έβαλε την σουμπαρού την υδρόψυκτη πάνω.
Αλλα αυτοί οι κινητήρες έμπαιναν μέχρι το 1982 πάνω.
Μετά μπήκαν οι υδρόψυκτοι. Η αγγελία γράφει μοντέλο 1984.
Μπέρδεμα. Άν δέν πάς να ρίξεις μια ματιά στο αυτοκίνητο και στα χαρτιά του....άκρη δέν θα βγάλεις.

(Όταν και ΑΝ το δείς......γράψε τον αριθμό πλαισίου να βρούμε την πραγματική χρονολογία κατασκευής.......γιατί πολύ φοβάμαι οτι είναι πιό παλιό μοντέλο απο αυτό που γράφει.)
ΕΤΣΙ ;)



Εγω έχω 1800 σουμπαρου ,πλήρες αυτοκινούμενο με ανοιγώμενη οροφή ,έπιπλα απο νοβοπάν με μελαμίνη(εννοώ ΒΑΡΕΙΑ) και μου καίει γύρω στα 9λίτρα/100χλμ.
Μετατροπή σε αυτοκινούμενο ,παλαιότερα γινόταν πολύ εύκολα,τώρα δεν ξέρω.
Αν το σκάφος αξίζει ,μην κολάς στο μοτερ,είναι ραπτομηχανή(1600 σουμπαρου έχω ακούσει εδώ κάποιον που είχε βάλει σε επαγγελματικό και δεν είχε κανένα πρόβλημα,μέχρι που το έκανε απόσυρση)
Σε αυτά τα λεφτά, είναι ευκαιρία.
Και καλοριφέρ μπαίνει μετά,απο Τ3,και ένα ψυγείο απο Τ3 η Audi A4,για να μην είναι ΕΤΣΙ μπροστά οι γρίλιες....
Μάλλον ήταν σχολικό;;;;;γιατί βλέπω και το σκαλάκι;;;και πορτακαλί;;;; :lol:
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
sotyanif
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από sotyanif »

BUS1988 έγραψε:Ακόμη δεν το πήρες? Τρέξεεεεε!
Χωρίς πλάκα, το αυτοκίνητο είναι ευκαιρία σε αυτή την τιμή, ότι και να είναι.
Μόνο ο εκτελωνισμός ενός Τ3, και με την προϋπόθεση ότι είναι 1600 και αυτοκινούμενο τροχόσπιτο στην άδεια είναι 2.500.
Εάν σε ενδιαφέρει σοβαρά και δεν ξέρεις από Τ3, πάμε να το δούμε παρέα.
Να πάτε παρεϊτσα ,να το δείτε και να μας πείτε και εμάς.
Μην είναι ''μεταφοράς προσωπικού'' η ''σχολικό'' η ενοικιαζόμενο''.
Τότε ΔΕΝ είναι Ι.Χ. και χρειάζονται άλλα λ7 για μετατροπή σε Ι.Χ.(βλέπε τελωνείο!! )
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
magiolino
Δημοσιεύσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 11 Μαρ 2012 8:28 pm

Re: Μαθαίνοντας για το Τ3

Δημοσίευση από magiolino »

Κι εγώ με μοτέρ απο subaru 1800 είμαι και μάλλον ξεπεράσαμε πλέον τα 1800κιλά με την κατανάλωση που λέει ο φιλος Σωτήρης κάπου στα 9λιτρα.

Το μοτέρ που βλέπω πρέπει να είναι το ea81 και είναι 1800.
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”