μπλοκε προβλημα

Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1777
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Φεβ 2015 12:48 am
panagiotis patra έγραψε:Υπάρχει περίπτωση δηλαδή ο πίρος να κολλήσει και μπλοκαρισμενος ?


Έχει συμβεί σε φίλο και χρειάστηκε να πάει 20χιλ με μπλοκέ σε συνεργείο και του τον ξεκολήσαν νομίζω πασπατεύοντάς τον λίγο εξωτερικά. Το δικό μου μάλλον έχει γίνει ένα σώμα.
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2950
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 11:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Φεβ 2015 1:13 am
Αυτός είναι ο πύρος που βρίσκεται μέσα στο διαφορικό. Συνδέεται με τον πύρο απο το φουσκάκι που είναι έξω απο το διαφορικό (το μπλέ). Άν έχει σκουριάσει και δέν μπαινοβγαίνει ελεύθερα μέσα στο διαφορικό, δέν θα σου δουλευει το μπλοκέ.
ssshiftlockdiffrod-600x800_0.png


Εδώ βλέπεις πώς φαίνεται η άκρη του πύρου άν βγάλεις το μπλέ φουσκάκι. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βγάλεις τις φούσκες απο το πίσω και το μπροστά διαφορικό, και να πιέσεις με το δάχτυλό σου τους πύρους, να δείς άν μπαινοβγαίνουν μέσα-έξω στα διαφορικα ελεύθερα. (Επίσης βλέπεις οτι στα Syncro με πίσω μπλοκέ, για να βγάλεις την μίζα....πρέπει να αφαιρέσεις όλο το σύστημα του μπλοκέ. Φούσκα και βάση δηλαδή. Εγκυκλοπαιδική ενημέρωση μόνο. ;) )
1062885.jpg


Εδώ βλέπεις πώς ενώνεται ο πύρος απο το μπλέ φουσκάκι, με τον πύρο μέσα στο διαφορικό. Εκεί που είναι κόκκινο (το 3) υπάρχει ένα μικρό σιδερένιο πυράκι που τα ενώνει. ΠΡΟΣΟΧΗ στο βγάλσιμο-βάλσιμο. Είναι πολύ μικρό και άν σου πέσει κάτω.....υπάρχει πιθανότητα να μην το βρείς. ;)
Diff-lock-actuator1.jpg


Εδώ βλέπεις το δίχαλο που μπλοκάρει το διαφορικό. Ο προηγούμενος Πύρος (εικόνα 1) ...σπρώχνει αυτό το δίχαλο και γίνετε η εμπλοκή. (Εδώ βλέπεις το διαφορικό μπλοκαρισμένο)
P1010691.JPG


Επίσης κάτι σημαντικό. Να ξέρεις οτι άν ΔΕΝ μπλοκάρει το πίσω διαφορικό ΔΕΝ μπλοκάρει ούτε το μπροστά. Οπότε καλό είναι να κοιτάξεις πρώτα το πίσω μπλοκέ αν δουλεύει σωστά, και μόλις το φτιάξεις βλέπεις άν δουλεύει και το μπροστά διαφορικό. Δηλαδή ακόμα και να μήν έχει πρόβλημα το μπροστά μπλοκέ.....άν δέν δουλεψει το πίσω......δέν θα δουλέψει ούτε το μπροστά.

Στην ερώτησή σου άν μπορεί να κολλήσει το μπλοκέ ενεργοποιημένο.......ναί μπορεί. Έχει συμβεί. Σπάνια βέβαια αλλα μπορεί να συμβεί.


Ελπίζω να σε κατατόπησα επαρκώς. :) :)
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ

Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Τετ 27 Μαρ 2013 3:29 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Φεβ 2015 3:08 pm
Tι να πω make my day αν και βρεχει ;) ;) ;) .Moλις το φτιαξω θα σας ενημεροσω και με φωτο :!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2950
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 11:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Φεβ 2015 5:35 pm
Αναμένουμε Παναγιώτη!!!!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1007
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Φεβ 2015 10:33 pm
t3 syncro tool έγραψε:Επίσης κάτι σημαντικό. Να ξέρεις οτι άν ΔΕΝ μπλοκάρει το πίσω διαφορικό ΔΕΝ μπλοκάρει ούτε το μπροστά. Οπότε καλό είναι να κοιτάξεις πρώτα το πίσω μπλοκέ αν δουλεύει σωστά, και μόλις το φτιάξεις βλέπεις άν δουλεύει και το μπροστά διαφορικό. Δηλαδή ακόμα και να μήν έχει πρόβλημα το μπροστά μπλοκέ.....άν δέν δουλεψει το πίσω......δέν θα δουλέψει ούτε το μπροστά.

Ουπς :?
Όλα καλά αλλά αυτό δεν είναι έτσι. Τα μπλοκέ είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους και δουλεύει το καθένα μόνο του.
Έχω μπλοκάρει πολλές φορές μόνο το μπροστά ;)
Θανάσης,
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.


"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1007
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Φεβ 2015 11:11 pm
Δες κι εδώ: viewtopic.php?f=56&t=594&start=10
για το ξεμπλοκάρισμα του πείρου.

Να και τα πλήρη διαγράμματα, για το μπροστά και το πίσω μπλοκέ:
Α. Ελεύθερο
DiffLock-free.jpg


Β. Μπλοκαρισμένο
DiffLock-lock.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Θανάσης,
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.


"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."

Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Τετ 27 Μαρ 2013 3:29 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Μαρ 2015 12:38 am
syncro16gr έγραψε:
t3 syncro tool έγραψε:Επίσης κάτι σημαντικό. Να ξέρεις οτι άν ΔΕΝ μπλοκάρει το πίσω διαφορικό ΔΕΝ μπλοκάρει ούτε το μπροστά. Οπότε καλό είναι να κοιτάξεις πρώτα το πίσω μπλοκέ αν δουλεύει σωστά, και μόλις το φτιάξεις βλέπεις άν δουλεύει και το μπροστά διαφορικό. Δηλαδή ακόμα και να μήν έχει πρόβλημα το μπροστά μπλοκέ.....άν δέν δουλεψει το πίσω......δέν θα δουλέψει ούτε το μπροστά.

Ουπς :?
Όλα καλά αλλά αυτό δεν είναι έτσι. Τα μπλοκέ είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους και δουλεύει το καθένα μόνο του.
Έχω μπλοκάρει πολλές φορές μόνο το μπροστά ;)

Aν είναι έτσι όπως τα λες τότε κάτι πρέπει να γίνεται στα σωληνάκια ή στα φουσκάκια . Το πρόβλημα ξεκίνησε και στα δυο
μπλοκε . Δεν πιστεύω να είμαι τόσο άτυχος και να κολλήσανε και οι δυο πίροι στα διαφορικά :oops:
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1007
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015 11:28 am
panagiotis patra έγραψε:
syncro16gr έγραψε:
t3 syncro tool έγραψε:Επίσης κάτι σημαντικό. Να ξέρεις οτι άν ΔΕΝ μπλοκάρει το πίσω διαφορικό ΔΕΝ μπλοκάρει ούτε το μπροστά. Οπότε καλό είναι να κοιτάξεις πρώτα το πίσω μπλοκέ αν δουλεύει σωστά, και μόλις το φτιάξεις βλέπεις άν δουλεύει και το μπροστά διαφορικό. Δηλαδή ακόμα και να μήν έχει πρόβλημα το μπροστά μπλοκέ.....άν δέν δουλεψει το πίσω......δέν θα δουλέψει ούτε το μπροστά.

Ουπς :?
Όλα καλά αλλά αυτό δεν είναι έτσι. Τα μπλοκέ είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους και δουλεύει το καθένα μόνο του.
Έχω μπλοκάρει πολλές φορές μόνο το μπροστά ;)

Aν είναι έτσι όπως τα λες τότε κάτι πρέπει να γίνεται στα σωληνάκια ή στα φουσκάκια . Το πρόβλημα ξεκίνησε και στα δυο
μπλοκε . Δεν πιστεύω να είμαι τόσο άτυχος και να κολλήσανε και οι δυο πίροι στα διαφορικά :oops:


Δηλαδή το ένα εξαρτάται από το άλλο; Πρέπει να είναι κουμπωμένο το ένα για να κουμπώσει και το άλλο;

Μήπως έχεις κάνει καμιά λάθος σύνδεση των σωληνακίων στους μοχλούς, μπροστά;
Το σωληνάκι που έρχεται από την υποπίεση μπαίνει στη μεσαία υποδοχή των χειριστηρίων, όπως φαίνεται και στα διαγράμματα. Είναι αυτό που έχει "ταυ" στο τελείωμά του...
Θανάσης,
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.


"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1007
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015 5:29 pm
t3 syncro tool έγραψε:...
Στην ερώτησή σου άν μπορεί να κολλήσει το μπλοκέ ενεργοποιημένο.......ναί μπορεί. Έχει συμβεί. Σπάνια βέβαια αλλα μπορεί να συμβεί.
...


Για να κολλήσει το μπλοκέ ενεργοποιημένο, μάλλον ο πείρος λειτουργεί, αφού ενεργοποιήθηκε και μπλοκάρισε. Είναι δύσκολο να τραβηχτεί ο πείρος και μετά να μην μπορεί να πάει μέσα, επειδή μάζεψε βρωμιά.

Το πιο πιθανό σ' αυτή την περίπτωση είναι να μην υπάρχει σωστή υποπίεση, με την οποία ΚΑΙ ΜΟΝΟ απενεργοποιείται το μπλοκέ. Το ελατήριο του πείρου είναι πολύ αδύναμο να επαναφέρει στην αρχική θέση. Σε μια περίπτωση μου είχε τύχει να έχει φύγει το σωληνάκι και το διαφορικό να ξεμπλοκάρει μετά από αρκετά χιλιόμετρα...

Κοίταξε τα λαστιχάκια στη μπλε βαλβίδα πάνω στα διαφορικά, να είναι στις υποδοχές τους. Αν αυτά είναι στη θέση τους, μπορεί να έχεις αλλού διαρροή υποπίεσης. Ο έλεγχος είναι απλός και είναι καλύτερο να γίνει στα χειριστήρια. Βγάζεις τα σωληνάκια - ένα ένα - και ελέγχεις αν τραβάνε αέρα.

Επίσης υπάρχει μια βαλβίδα αντεπιστροφής, κοντά στο καζανάκι της υποπίεσης, η οποία συνήθως, μετά τα 20-25 χρόνια, χαλάει...
Θανάσης,
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.


"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2950
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 11:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Μαρ 2015 5:36 pm
Έχει δίκιο ο Θανάσης. Δουλεύουν ανεξάρτητα τα μπλοκέ διαφορικά. Είπα λαλακία :lol: :lol: :lol:

Η διαφορά είναι μόνο στα λαμπάκια.
ΣΤο πίσω μπλοκέ διαφορικό ανάβει το λαμπάκι μόνο όταν μπλοκάρει, ενώ στο μπροστά μπλοκέ το λαμπάκι αναβοσβήνει συνέχεια μόλις τραβήξεις τον μοχλό και μόνο όταν μπλοκάρει ανάβει συνεχόμενα.

Την πάτησα γιατί δέν έχω τραβήξει ποτέ τον μοχλό να μπλοκάρω μόνο το μπροστά διαφορικό.
Μια φορά που τράβηξα να μπλοκάρω και τα 2 διαφορικά......έβλεπα να αναβοσβήνει το λαμπάκι απο το μπροστά διαφορικό........ενώ το πίσω δέν άναβε. Εντελώς συμπτωματικά, και καθώς ξεκίνησα μετά απο λίγο άναψε πρώτα το λαμπάκι για το πίσω διαφορικό και μετά άναψε σταθερά και το μπροστά που πρίν αναβόσβηνε συνέχεια.
Απο αυτή την σύμπτωση, θεώρησα οτι πρέπει να μπολοκάρει το πίσω για να μπλοκάρει και το μπροστά.

Συγνώμη για την αναστάτωση.
Χρωστάω Τσίπουρα....... :lol: :lol: :lol: :lol:
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο SYNCRO & 4MOTION

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

cron