μπλοκε προβλημα
-
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Τετ 27 Μαρ 2013 2:29 pm
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
μπλοκε προβλημα
Για δεύτερη φορά τα μπλοκε μου δεν ενεργοποιήθηκαν . Χρειάστηκε να περάσω ένα παγωμένο μονοπάτι στο βουνό και δεν τα κατάφερα. Τραβώντας τους μοχλούς δεν είχα καμία αντίδραση ούτε ένδειξη. Τί μπορεί να φταίει; Αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το κύκλωμα του μπλοκαρίσματος ξεκινώντας από τα κουμπιά μέχρι τα διαφορικά.
- kozagio
- Δημοσιεύσεις: 451
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
- Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Re: μπλοκε προβλημα
Ψάξε τις υποπιεσεις , από απώλεια υποπιεσης (φουσκακια , σωληνακια κλπ ) μέχρι πάγο στο κύκλωμα
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: μπλοκε προβλημα
Επίσης αν δεν τα χρησιμοποιείς συχνά μπορεί να πιάσει το αξονάκι "πουρί" και να μην μπλοκάρει.
-
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Τετ 27 Μαρ 2013 2:29 pm
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Re: μπλοκε προβλημα
Από που παίρνει υποπιεση ; Φουσκάκια ποία εννοείς ; Αυτά τα μπλε που είναι πάνω στα διαφορικά ; που ειναι το αξωνακι ; gays μπερδεύτηκα.
- kozagio
- Δημοσιεύσεις: 451
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
- Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Re: μπλοκε προβλημα
Τα φουσκακια είναι τα μπλε πάνω στο σασμαν και πάνω στο διαφορικό , τραβάς τα κουμπιά με τον κινητήρα αναμενο και προσπαθείς ν ακούσεις αν χάνουν αέρα , το ίδιο κανείς με όλα τα στοιχεία του κυκλώματος ,από τα κουμπιά μέχρι τα σωληνακια και την αποθήκη της υποπιεσης. Το αξονακι που λέει ο Θέμης είναι συνδεδεμένο με τα μπλε φουσκακια. Όλο το κύκλωμα περνει υποπιεση από τον κινητήρα και δεν πρέπει να χάνει πουθενάpanagiotis patra έγραψε:Από που παίρνει υποπιεση ; Φουσκάκια ποία εννοείς ; Αυτά τα μπλε που είναι πάνω στα διαφορικά ; που ειναι το αξωνακι ; gays μπερδεύτηκα.
-
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Τετ 27 Μαρ 2013 2:29 pm
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Re: μπλοκε προβλημα
Οκ το κατάλαβα , παντός αν υπάρχει κάποιο manual ή σχεδιάγραμμα του κυκλώματος θα ήταν χρήσιμοkozagio έγραψε:Τα φουσκακια είναι τα μπλε πάνω στο σασμαν και πάνω στο διαφορικό , τραβάς τα κουμπιά με τον κινητήρα αναμενο και προσπαθείς ν ακούσεις αν χάνουν αέρα , το ίδιο κανείς με όλα τα στοιχεία του κυκλώματος ,από τα κουμπιά μέχρι τα σωληνακια και την αποθήκη της υποπιεσης. Το αξονακι που λέει ο Θέμης είναι συνδεδεμένο με τα μπλε φουσκακια. Όλο το κύκλωμα περνει υποπιεση από τον κινητήρα και δεν πρέπει να χάνει πουθενάpanagiotis patra έγραψε:Από που παίρνει υποπιεση ; Φουσκάκια ποία εννοείς ; Αυτά τα μπλε που είναι πάνω στα διαφορικά ; που ειναι το αξωνακι ; gays μπερδεύτηκα.
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: μπλοκε προβλημα
Κατ αρχήν θα πρέπει να δείς άν δουλεύουν τα μπλοκέ σε νορμάλ συνθήκες.
Μπορεί να χάνει πίεση απο κάποιο σωληνάκι....μπορεί η (φούσκες) πάνω στα διαφορικά να μήν δουλεύουν.....μπορεί να έχουν πιάσει σκουριά τα αξονάκια μέσα στα διαφορικά.
Βασικά καλό είναι να ψάξει το σύστημα ένας μηχανικός που γνωρίζει πώς δουλεύει.
(πάτησε τις εικόνες να μεγαλώσουν)
Όλο το σύστημα Μπροστά και πίσω Μόνο πίσω Τα φουσκάκια πάνω στα διαφορικά. Υπάρχει περίπτωση να έχουν τρυπήσει!!!
Μπορεί να χάνει πίεση απο κάποιο σωληνάκι....μπορεί η (φούσκες) πάνω στα διαφορικά να μήν δουλεύουν.....μπορεί να έχουν πιάσει σκουριά τα αξονάκια μέσα στα διαφορικά.
Βασικά καλό είναι να ψάξει το σύστημα ένας μηχανικός που γνωρίζει πώς δουλεύει.
(πάτησε τις εικόνες να μεγαλώσουν)
Όλο το σύστημα Μπροστά και πίσω Μόνο πίσω Τα φουσκάκια πάνω στα διαφορικά. Υπάρχει περίπτωση να έχουν τρυπήσει!!!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- T3syncrocamper
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: μπλοκε προβλημα
Το να χάνει κάποιο σωληνάκι της υποπίεσης (γιατί έχει βγεί ή έχει σπάσει-κάτι που μου έχει συμβεί λόγω παλαιότητας) μπορείς να το ακούσεις για λίγο και μόλις σβήσεις τη μηχανή (γιατί δουλεύοντας άντε να ακούσεις). Συνηθισμένο είναι για όσους κάνουν οφρόουντ και ακουμπάνε από κάτω, να σπάει κανά σωληνάκι. Πέφτεις από κάτω και βλέπεις τα πιο εκτεθιμένα (το δοχειάκι πχ και κάτι τάφ-συνδέσεις που έχει παρά πέρα).
Μια άλλη αιτία είναι να έχει σπάσει η φυσούνα και να έχει γεμίσει λάσπες και να μην μπορεί να σπρόξει τον πίρο ο αέρας. Ένα καλό πλήσιμο με πίεση εκεί και λίγο σπρέι λιπαντικό μπορεί να βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση.
Σε μένα είναι κολημένος ο πίρος του μπροστινού διαφορικού και για να γίνει πρέπει να κατέβει το διαφορικό. Κάποτε μπορεί να το κάνω, προς το παρόν μου αρκεί μόνο το πίσω μπλοκέ.
Μια άλλη αιτία είναι να έχει σπάσει η φυσούνα και να έχει γεμίσει λάσπες και να μην μπορεί να σπρόξει τον πίρο ο αέρας. Ένα καλό πλήσιμο με πίεση εκεί και λίγο σπρέι λιπαντικό μπορεί να βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση.
Σε μένα είναι κολημένος ο πίρος του μπροστινού διαφορικού και για να γίνει πρέπει να κατέβει το διαφορικό. Κάποτε μπορεί να το κάνω, προς το παρόν μου αρκεί μόνο το πίσω μπλοκέ.
Born to ruuuunnn!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Τετ 27 Μαρ 2013 2:29 pm
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Re: μπλοκε προβλημα
Είσαι άπαιχτος με τις φωτογραφίες Ούτε σε νορμάλ συνθήκες δουλεύουν . Αυτό το μεταλλικό που φαίνεται στο φουσκάκι τι είναι ? πιρακι ή βαλβίδα . Αυτό που δεν καταλαβαίνω τώρα είναι με ποιο τρόπο το φουσκακι μπλοκάρει το διαφορικό .Δηλαδή υπάρχει ένας άξονας που είναι μέσα στο διαφορικό και αυτόν τον σπρώχνει το φουσκακι με αέρα ή με επαφή????t3 syncro tool έγραψε:Κατ αρχήν θα πρέπει να δείς άν δουλεύουν τα μπλοκέ σε νορμάλ συνθήκες.
Μπορεί να χάνει πίεση απο κάποιο σωληνάκι....μπορεί η (φούσκες) πάνω στα διαφορικά να μήν δουλεύουν.....μπορεί να έχουν πιάσει σκουριά τα αξονάκια μέσα στα διαφορικά.
Βασικά καλό είναι να ψάξει το σύστημα ένας μηχανικός που γνωρίζει πώς δουλεύει.
(πάτησε τις εικόνες να μεγαλώσουν)
Όλο το σύστημα Μπροστά και πίσω Μόνο πίσω Τα φουσκάκια πάνω στα διαφορικά. Υπάρχει περίπτωση να έχουν τρυπήσει!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Τετ 27 Μαρ 2013 2:29 pm
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Re: μπλοκε προβλημα
Υπάρχει περίπτωση δηλαδή ο πίρος να κολλήσει και μπλοκαρισμενος ?T3syncrocamper έγραψε:Το να χάνει κάποιο σωληνάκι της υποπίεσης (γιατί έχει βγεί ή έχει σπάσει-κάτι που μου έχει συμβεί λόγω παλαιότητας) μπορείς να το ακούσεις για λίγο και μόλις σβήσεις τη μηχανή (γιατί δουλεύοντας άντε να ακούσεις). Συνηθισμένο είναι για όσους κάνουν οφρόουντ και ακουμπάνε από κάτω, να σπάει κανά σωληνάκι. Πέφτεις από κάτω και βλέπεις τα πιο εκτεθιμένα (το δοχειάκι πχ και κάτι τάφ-συνδέσεις που έχει παρά πέρα).
Μια άλλη αιτία είναι να έχει σπάσει η φυσούνα και να έχει γεμίσει λάσπες και να μην μπορεί να σπρόξει τον πίρο ο αέρας. Ένα καλό πλήσιμο με πίεση εκεί και λίγο σπρέι λιπαντικό μπορεί να βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση.
Σε μένα είναι κολημένος ο πίρος του μπροστινού διαφορικού και για να γίνει πρέπει να κατέβει το διαφορικό. Κάποτε μπορεί να το κάνω, προς το παρόν μου αρκεί μόνο το πίσω μπλοκέ.