Σελίδα 1 από 1

Plasma surface discharge ignition.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιουν 2018 10:53 pm
από Hellenic Vanagon
#1 Για βενζινοκινητήρες με διανομέα, (ντιστριμπιτέρ), μόνο.

#2 Αν καίτε σούπερ βενζίνη μπορείτε να χρησιμοποιείτε απλή χωρίς πρόβλημα, ~18% μείωση στο κόστος λειτουργίας.

#3 Πιστοποιημένα από διεθνείς οργανισμούς, 6% μείωση στην κατανάλωση λόγω surface discharge μπουζί.

#4 Ακόμα 2-3% μείωση στην κατανάλωση λόγω ανάφλεξης πλάσματος.

#5 Επιπλέον 2-3% λόγω ΜΚΙΙ μπουζί σε συνδυασμό με δεύτερο πολλαπλασιαστή.

#6 Αύξηση ροπής-ιπποδύναμης που γίνεται άμεσα αισθητή.



Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ:

http://www.vwsyncro.eu/p/blog-page_34.html


To σύστημα δεν είναι ακόμα έτοιμο, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω αν σας ενδιαφέρει.

Re: Plasma surface discharge ignition.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Δεκ 2021 10:26 am
από Hellenic Vanagon
01 Δεκεμβρίου 2021

Τριάμιση χρόνια πέρασαν από την αρχική καταχώρηση.

Το σύστημα εξελίχθηκε και δούλεψε τέλεια σε κινητήρα Digifant, (g60).

Στην τελευταία αναβάθμιση προέκυψε κάτι αναπάντεχο: το ιερό δισκοπότηρο των συστημάτων ανάφλεξης, ο ταυτόχρονος διπλός σπινθήρας, έκανε την εμφάνισή του:

Εικόνα

Χρόνια και χρόνια ακούω και διαβάζω ότι είναι αδύνατον να συμβεί κάτι τέτοιο...

Τι επίδραση θα έχει στην λειτουργία του κινητήρα δεν γνωρίζω ακόμα. Επειδή όμως έχει επιδιωχθεί, μετά μανίας, αυτή η λειτουργία, για δεκαετίες, θεωρώ πως θα είναι ενδιαφέρουσα.