** the Hebmüller story **

επειδη απο το Käfer ξεκινησαν ολα...

Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3125
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Μαρ 2014 10:30 pm
The Hebmüller story

Η ''Hebmüller And Sons'' ιδρύθηκε το 1889 από τον Joseph Hebmüller στο Βούπερταλ της Γερμανίας με σκοπό την κατασκευή αμαξών. Όταν ο Joseph απεβίωσε το 1919, οι τέσσερεις γιοί του ανέλαβαν τα ηνία και άρχισαν την κατασκευή αμαξωμάτων για αυτοκίνητα, κάτι που συνεχίστηκε με επιτυχία τις δεκαετίες του '20 και '30 με πελάτες τις Hanomag, Delahaye, Ford και άλλες μάρκες.
Κατά τη διάρκεια του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου το εργοστάσιο συνεισέφερε αναγκαστικά στην πολεμική προσπάθεια του Γ’ Ράιχ κατασκευάζοντας σκελετους αεροσκαφών. Με το τέλος του πολέμου έπρεπε ξανά να περάσει στην παραγωγή αμαξωμάτων αν ήθελε να επιβιώσει. Έτσι, το 1948 ήρθαν σε συζητήσεις με την Αγγλική Διοίκηση του εργοστασίου της Volkswagen, ταυτόχρονα με την φίρμα Karmann, για την παραγωγή του ανοιχτού μοντέλου της VW. Η συμφωνία προέβλεπε την κατασκευή από μέρους της Karmann του τετραθέσιου και από μέρους της Hebmüller And Sons του διθέσιου μοντέλου.
Κατασκευάστηκαν τρία πρότυπα τα οποία είχαν προβλήματα ευστάθειας, όπως και τα αντίστοιχα της Karmann, γι' αυτό και τοποθετήθηκαν έξτρα δεσίματα στο αμάξωμα.
Επίσης, η Hebmüller θα κατασκεύαζε και ένα ειδικό τετράπορτο μοντέλο για την Αστυνομία, ένα project που ήδη ανέπτυσσε η εταιρία κατασκευής αμαξωμάτων Papler.
Τον Απρίλιο του ’49 το Type 14A πέρασε το τεστ των 10,000 χλμ από τους μηχανικούς της VW με τα αποτελέσματα να ενθουσιάζουν τον Heinz Nordhoff ο οποίος παρήγγειλε άλλα 2000 κομάτια.
Η τιμή πώλησης καθορίστηκε στα 7500 DM και ήταν διαθέσιμο σε διάφορους χρωματισμούς καθώς και σε διχρωμία. Με έξτρα κόστος, ο πελάτης διάλεγε το συνδυασμό της αρεσκείας του.
Η παραγωγή του Hebmüller roadster Type 14A ξεκίνησε τον Ιούνιο του 1949 αλλα στις 23 Ιουλίου ξέσπασε μια μοιραία φωτιά στο εργοστάσιο που ξεκίνησε από το τμήμα βαφής και γρήγορα επεκτάθηκε προκαλώντας ζημιές και σε έτοιμα οχήματα.
Οι ζημιές στη γραμμή παραγωγής διορθώθηκαν γρήγορα-γρήγορα και μέσα σε λίγες εβδομάδες η παραγωγή ξεκίνησε και πάλι για να τερματιστεί όμως το 1950. Το εργοστάσιο δεν ήταν ασφαλισμένο για την περίπτωση πυρκαγιάς και αναγκαστικά υπέβαλε αίτηση χρεοκοπίας. Η παραγωγή μεταφέρθηκε το 1952 στο εργοστάσιο της Karmann στο Osnabrück και τερματίστηκε οριστικά αυτή τη φορά το 1953.
Τα Type 14A που κατασκευάστηκαν ήταν μόλις 696 συμπεριλαμβανομένων των προτύπων. Τελειωμένα ήταν τα 682 ενώ άλλα 14 στάλθηκαν σε τμήματα στην Karmann για συναρμολόγηση. Από αυτά διασώζονται σήμερα περίπου 100 και καθιστούν το συγκεκριμένο μοντέλο το Ιερό Δισκοπότηρο των φανατικών της VW.
Μία ρέπλικα κατασκευάζεται στη Βραζιλία από την Trocar.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2195
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Μαρ 2014 10:56 pm
Ωραίος!
Να και το Βραζιλιάνικο:

Εικόνα

Επιστροφή στο beetle, buggy, και λοιπα aircooled vw

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron