Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

nikos vanagon έγραψε:πιστευω πως με μια χρηση να δημιουργησω επιστρωση αν εχει χλωριουχα στοιχεια δεν επηρεαζει. θα το ερευνήσω
Δεν υπάρχει επίστρωση μετάλλου. (Αν εννοείς αυτό).

Αυτό που κάνει η χλωρίνη στο λάδι, είναι η μείωση της τριβής σε υπέρτατο βαθμό αλλά με παρενέργειες.

Έχει ξεπεραστεί πλέον από τα συνθετικά λάδια group V, και χωρίς τα μειονεκτήματα της.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από nikos vanagon »

αν η χριση ειναι περιορισμενη τα χλωριούχα στοιχεια κανουν την δουλεια τους . ενο διανύοντας τις ωρες λειτουργιας και αν δεν τα αντικαταστήσω με καινουργια λογω της μεγαλης επιφανειας μεταλλου αδρανοποιούνται και ετσι δεν υπαρχει οξειδωση
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από nikos vanagon »

λαδια με βαση τον εστερα?
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

nikos vanagon έγραψε:αν η χριση ειναι περιορισμενη τα χλωριούχα στοιχεια κανουν την δουλεια τους . ενο διανύοντας τις ωρες λειτουργιας και αν δεν τα αντικαταστήσω με καινουργια λογω της μεγαλης επιφανειας μεταλλου αδρανοποιούνται και ετσι δεν υπαρχει οξειδωση
Συγνώμη αλλά στην δεύτερη μελέτη που παράθεσα αναφέρεται σε δημιουργία υδροχλωρικού οξέως στους κινητήρες και στα κιβώτια ταχυτήτων, με αρνητικές επιπτώσεις σε σιδερένια, αλουμινένια και χάλκινα μέρη:

“Chlorinated additives are not used in modern, fully formulated automotive engine oils. The environment within an internal combustion engine consists of high temperatures,combustion and blow-by gases, moisture, acid and oxidation precursors, wear debris, unburned fuel, etc. The combination of these ingredients when combined with the catalytic effects of metallic surfaces and trace soluble metals such as copper will cause the chlorine to hydrolyze, forming hydrochloric acid and other associated reaction products. Once generated, these acidic reaction products can cause serious internal engine corrosion problems, especially on ferrous and aluminum alloys.”
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από nikos vanagon »

θα τα δοκιμάσω και θα σας πω εντυπωσεις ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

nikos vanagon έγραψε:λαδια με βαση τον εστερα?
Nαι.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από nikos vanagon »

το σεβομαι οπως μου το αναφερετε θεωρήσετε το ως ελλειψη γνωσης.
εσεις πιστευετε πως τα λαδια που προτεινεται ειναι εξισου καλα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nikos vanagon την Τετ 02 Οκτ 2013 1:16 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από nikos vanagon »

καληνυχτα
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

nikos vanagon έγραψε:θα τα δοκιμάσω και θα σας πω εντυπωσεις ευχαριστω
Σε κινητήρα VW g60:

1)Μείωσε την θερμοκρασία λαδιού κατά 5, τουλάχιστον, βαθμούς.

2)Μείωσε τον χρόνο που απαιτείται για να φθάσει το λάδι σε θερμοκρασία πλήρους απόδοσης. (85 * +).

3)Μείωσε την κατανάλωση λαδιού κατά 50 %.(Περίπου).

4)Μείωσε τον θόρυβο του κινητήρα.

5)Αύξησε, ίσως ελάχιστα αλλά αισθητά, την ροπή.

Στο κιβώτιο ταχυτήτων/διαφορικό, του ίδιου κινητήρα, μείωσε τον θόρυβο και "γλύκανε" τις αλλαγές.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Τετ 02 Οκτ 2013 1:22 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

nikos vanagon έγραψε:θα τα δοκιμάσω και θα σας πω εντυπωσεις ευχαριστω
Στην Αμερική θεωρείται βασικός εξοπλισμός για αγώνες.
The Syncro Heresy
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΛΟΙΠΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ”