Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

nikos vanagon έγραψε:καληνυχτα
Επίσης.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από nikos vanagon »

με ενδιαφερει πολυ το θεμα και θα το διερευνησω εργαστηριακα και θα απαντήσω
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Hellenic Vanagon έγραψε:
Hellenic Vanagon έγραψε:
nikos vanagon έγραψε:με ενδιαφερει πολυ το θεμα και θα το διερευνησω εργαστηριακα και θα απαντήσω
Eδώ θα βρεις τα πάντα (υπερ)διερευνημένα:

"Bob is the oil guy"
http://www.bobistheoilguy.com/

Mέχρι...σχολαστικής, Αμερικάνικης αηδίας. Σκέτη γλίτσα μιλάμε...

:lol:
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από nikos vanagon »

πολυ ενημερωτικο σ ευχαριστω. πολλα απο αυτα τα γνωριζα. ομως σημερα αλλαξα τα λαδια σε 3 αυτοκινητα μου με αριστους κινητήρες που φυσικα ειχαν motorkote και ειναι σε ακινησια, ο λογος που τα αλλαξα ειναι οχι γιατι φοβαμαι το προσθετο, απο τιν ερεβνα μου κατεληξα πος to motorkote ειναι μια βομβα που περιμενει την φωτια. το χλωριο κανει αψογα την δουλεια του αλλα περιμενει την υγρασια. τα συνθετικα λαδια και κυριως τα εστερικα ερωτευονται την υγρασια οπου και αν βρεθει και ενώνονται αμεσος, απο εκει ξεκιναει και το προβλημα. το χλωριο για να μετατραπει σε υδροχλωρικο οξυ πρεπει να ενωθει με υδρογονο και που θα το βρει? το εχει αγκαλιτσα σε μορφη υγρασιας με την λειτουργια και τις θερμοκρασιες δημιουργουνται ηλεκτροχημικες διαδικασιες και η υγρασια διαχωριζεται σε οξυγονο 1 υδρογονο 2 και ναι η αγκαλιτσα με το χλωριο και το υδρογονο μας κανουν υδροχλωρικο οξυ οποτε ενας κινητηρας που δουλευει δεν με φοβιζει, κινητήρες που περνουν περιστασιακα με φοβιζουν που ισως και να ειχαν δημιουργησει υδροχλωρικο και να τους εσκαβε τον λακο .βεβαια δεν τελειωνει εδω το προβλημα το χλωριο εχει ηλεκτραρνητικοτητα 3,0 που σημαίνει μεταφορα ιοντων τουτεστιν ηλεκτρολυση αρα θα μπορούσε να φαι κυριολεκτικα ανομοιογενη μεταλλα και θα ξεκινουσε απο τα κουζινετα φισικα με την βοηθεια της υγρασιας..... εχω στην κατοχη μου ενα εργαστηριο πληρως εξοπλισμενο και μπορω να βγαζω τα δικα μου συμπερασματα φυσικα σεβομαι και διερευνω ολες τις αποψεις ιδιαιτερα απο ατομα οπως τον κυριο Hellenic Vanagon που δειχνει γνωστης
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

nikos vanagon έγραψε:πολυ ενημερωτικο σ ευχαριστω. πολλα απο αυτα τα γνωριζα. ομως σημερα αλλαξα τα λαδια σε 3 αυτοκινητα μου με αριστους κινητήρες που φυσικα ειχαν motorkote και ειναι σε ακινησια, ο λογος που τα αλλαξα ειναι οχι γιατι φοβαμαι το προσθετο, απο τιν ερεβνα μου κατεληξα πος to motorkote ειναι μια βομβα που περιμενει την φωτια. το χλωριο κανει αψογα την δουλεια του αλλα περιμενει την υγρασια. τα συνθετικα λαδια και κυριως τα εστερικα ερωτευονται την υγρασια οπου και αν βρεθει και ενώνονται αμεσος, απο εκει ξεκιναει και το προβλημα. το χλωριο για να μετατραπει σε υδροχλωρικο οξυ πρεπει να ενωθει με υδρογονο και που θα το βρει? το εχει αγκαλιτσα σε μορφη υγρασιας με την λειτουργια και τις θερμοκρασιες δημιουργουνται ηλεκτροχημικες διαδικασιες και η υγρασια διαχωριζεται σε οξυγονο 1 υδρογονο 2 και ναι η αγκαλιτσα με το χλωριο και το υδρογονο μας κανουν υδροχλωρικο οξυ οποτε ενας κινητηρας που δουλευει δεν με φοβιζει, κινητήρες που περνουν περιστασιακα με φοβιζουν που ισως και να ειχαν δημιουργησει υδροχλωρικο και να τους εσκαβε τον λακο .βεβαια δεν τελειωνει εδω το προβλημα το χλωριο εχει ηλεκτραρνητικοτητα 3,0 που σημαίνει μεταφορα ιοντων τουτεστιν ηλεκτρολυση αρα θα μπορούσε να φαι κυριολεκτικα ανομοιογενη μεταλλα και θα ξεκινουσε απο τα κουζινετα φισικα με την βοηθεια της υγρασιας..... εχω στην κατοχη μου ενα εργαστηριο πληρως εξοπλισμενο και μπορω να βγαζω τα δικα μου συμπερασματα φυσικα σεβομαι και διερευνω ολες τις αποψεις ιδιαιτερα απο ατομα οπως τον κυριο Hellenic Vanagon που δειχνει γνωστης
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά θα πρέπει να σημειώσω πως, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο θέμα, απλά προτείνω θέματα από την διεθνή "φιλολογία", όπως αυτή εμφανίζεται σε site και μελέτες.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Προβλήματα σε κιβώτια ταχυτήτων Τ3

Δημοσίευση από nikos vanagon »

εγω θα συνεχισω να πιστευω πως εισται διαβασμενος καλη σας νυχτα
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΛΟΙΠΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ”