Σελίδα 6 από 9

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 10:26 pm
από Γιάννης - Μεσολόγγι
Σταύρο, ψήστικα οκ. Θα σε πάρω τηλέφωνο Γιώργο όταν θα κάνω προς Αγρίνιο, να βρώ το Χριστόφορο ή τον πατέρα του για να δούμε για τα απαιτούμενα υλικά.

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2012 1:10 am
από nikos vanagon
περα απο τις ωραιες δαγκανες και τους μεγαλους δισκους αν θέλετε να βελτιώσετε λιγο ακομα τα φρενας χωρις να βαλεται σεβρο απο bmw e30 η το κτηνώδες σεβρο του c4 citroen που ταιριαζει παντου αλλα εχει περιορισμο χωρου μπορειτε να βαλετε ενα δοχειο υποπιεσης 5 λιτρον με ενα ταφ που θα κλεψει υποπιεση απο τον σωληνα που παει στο σεβρο αποτελεσμα εχει ως εξης θα αποθηκεύει υποπιεση -88 και θα επαρκη για τιν απολυτη υποπιεση τις μεβρανις η μεγιστη υποπιεση αποθηκεύεται στο αφημα του γκαζιου. Στο ρελαντι εχουμε -73 και ι αποθικη του σεβρο δεν επαρκι απολιτα και απο το προτο πατιμα

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Νοέμ 2012 8:10 am
από elgreco
Σκεφτηκα οτι αν κανω την συγκεκριμενη μετατροπη, θα αχρηστευτουν εντελως οι 14αρες ζαντες μου με τα ασφαλτινα λαστιχα. Οποτε ειπα να μεινω εργοστασιακος. Σημερα θα τοποθετηθουν οι δισκοι της Black Diamond, αγορασμενοι απο την Brickwerks. Ειναι μαυροι, διατρητοι, με ραβδωσεις και εχουν υποστει θερμικη επεξεργασια για καλυτερη πεδηση.

Το link για τους συγκεκριμενους δισκους: http://www.brickwerks.co.uk/shop?page=s ... ory_id=171

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Νοέμ 2012 9:32 am
από stavros syncro
Καλορίζικοι.............. ;)

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Νοέμ 2012 10:10 am
από t3 syncro tool
elgreco έγραψε:Σκεφτηκα οτι αν κανω την συγκεκριμενη μετατροπη, θα αχρηστευτουν εντελως οι 14αρες ζαντες μου με τα ασφαλτινα λαστιχα. Οποτε ειπα να μεινω εργοστασιακος. Σημερα θα τοποθετηθουν οι δισκοι της Black Diamond, αγορασμενοι απο την Brickwerks. Ειναι μαυροι, διατρητοι, με ραβδωσεις και εχουν υποστει θερμικη επεξεργασια για καλυτερη πεδηση.
Νομίζω οτι είναι καλή λύση άν δέν θέλεις να ξεφύγεις απο το εργοστασιακό set up.
Καλορίζικοι και αναμένουμε εντυπώσεις ........

(Πάντως η άποψή μου είναι οτι το μεγαλύτερο σεβρό δέν το γλυτώνουμε ότι και να κάνουμε.)

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Νοέμ 2012 8:02 pm
από Γιάννης - Μεσολόγγι
Πρόσφατα πήγα στο Αγρίνιο, βρήκα το Χριστόφορο και συνενοήθηκα για τη μετατροπή στα μπροστινά μου φρένα. Δοκιμάσαμε τη ζάντα μου (Mefro 16/6J σιδερένια) πάνω στο δικό του αμάξι που φοράει τα ζητούμενα φρένα και ταίριαζε μια χαρά, με αέρα για καινούρια τακάκια.
Από τηλεφώνου υποθέτω ότι βρήκα μεταχειρισμένο σετ δίσκων - δαγκάνων - βάσεων, σε έμπορο στο Αγρίνιο. Έλειπε από το μαγαζί γι αυτό δεν πήγα να τα δω. Μου είπε ότι έχει από passat, audi κλπ και δίνει το σετ 100 ευρώ. Καλά μου ακούστηκε, απλά, πρέπει να δω αν έχουν φθορά και σε συνενόηση με το Χριστόφορο ότι ταιριάζουν, θα τα πάρω.
Τώρα, για το σεβρό, δεν γνωρίζω. Ο Νίκος αναφέρθηκε και θα το κρατήσω το δεδομένο να το πω στο Χριστόφορο. Ο Σταύρος έχει βρεί από ότι μου είπε λύση για αυτή τη βελτίωση.

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Νοέμ 2012 9:56 am
από elgreco
t3 syncro tool έγραψε:Για να γεμίζουν τα κενά στις ζάντες Σταύρο όπως είπες.!!!!!!!
Γέμισε η 15άρα δισκόπλακα.
Η δέ δαγκάνα έχει 4 χιλιοστά κενό μόνο.


Θέμη ευχαριστώ για την βοήθεια καθώς και τα παιδιά απο το Αγρίνιο.
DSC00803.jpg
DSC00804.jpg
DSC00801.jpg
Μηπως να βαψεις τη δαγκανα στο χρωμα του αυτοκινητου, να μην μοιαζει Πασχαλινο αυγο;

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Νοέμ 2012 10:16 am
από elgreco
Να και μια προταση για πισω δισκους που χωρανε σε 14αρες ζαντες:

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=216554

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Νοέμ 2012 10:36 am
από t3 syncro tool
Τι αλάτια έχουν φάει τα αυτοκίνητα και είναι έτσι οι ζάντες και το αμορτισέρ :o :o :o
Φεύγει φλούδες το μέταλλο.

Re: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ Τ3

Δημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2012 11:03 am
από BUS1988
Ολοκληρώθηκε και το δεύτερο στάδιο της μετατροπής των φρένων με την τοποθέτηση του σερβό.
Κατέληξα στη δοκιμασμένη (στην Ευρώπη) λύση του σέρβο από BMW E30.
Το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό - ακριβώς αυτό που ήθελα.
Έχοντας οδηγήσει αυτοκίνητα με σερβό από Passat και από Τ4, μπορώ να πώ ότι το σερβό του BMW έχει πολύ καλή - προοδευτική- συμπεριφορά (μοιάζει πολύ σε αίσθηση με του Τ4).
Του Passat είναι πολύ απότομο για τα γούστα μου.
Επίσης μπαίνει χωρίς να βγάλεις το ταμπλώ, έχει αρκετή δουλειά όμως (ξήλωμα πεταλιέρας κ.λ.π.)
Οπότε Μπάμπη βούρ για σερβό!

Εικόνα

Εικόνα