ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ Τ3

Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ 24 Σεπ 2012 12:21 am
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 10:26 pm
Σταύρο, ψήστικα οκ. Θα σε πάρω τηλέφωνο Γιώργο όταν θα κάνω προς Αγρίνιο, να βρώ το Χριστόφορο ή τον πατέρα του για να δούμε για τα απαιτούμενα υλικά.
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Οκτ 2012 1:10 am
περα απο τις ωραιες δαγκανες και τους μεγαλους δισκους αν θέλετε να βελτιώσετε λιγο ακομα τα φρενας χωρις να βαλεται σεβρο απο bmw e30 η το κτηνώδες σεβρο του c4 citroen που ταιριαζει παντου αλλα εχει περιορισμο χωρου μπορειτε να βαλετε ενα δοχειο υποπιεσης 5 λιτρον με ενα ταφ που θα κλεψει υποπιεση απο τον σωληνα που παει στο σεβρο αποτελεσμα εχει ως εξης θα αποθηκεύει υποπιεση -88 και θα επαρκη για τιν απολυτη υποπιεση τις μεβρανις η μεγιστη υποπιεση αποθηκεύεται στο αφημα του γκαζιου. Στο ρελαντι εχουμε -73 και ι αποθικη του σεβρο δεν επαρκι απολιτα και απο το προτο πατιμα
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Νοέμ 2012 9:10 am
Σκεφτηκα οτι αν κανω την συγκεκριμενη μετατροπη, θα αχρηστευτουν εντελως οι 14αρες ζαντες μου με τα ασφαλτινα λαστιχα. Οποτε ειπα να μεινω εργοστασιακος. Σημερα θα τοποθετηθουν οι δισκοι της Black Diamond, αγορασμενοι απο την Brickwerks. Ειναι μαυροι, διατρητοι, με ραβδωσεις και εχουν υποστει θερμικη επεξεργασια για καλυτερη πεδηση.

Το link για τους συγκεκριμενους δισκους: http://www.brickwerks.co.uk/shop?page=s ... ory_id=171
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1276
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Νοέμ 2012 10:32 am
Καλορίζικοι.............. ;)
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2950
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 11:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Νοέμ 2012 11:10 am
elgreco έγραψε:Σκεφτηκα οτι αν κανω την συγκεκριμενη μετατροπη, θα αχρηστευτουν εντελως οι 14αρες ζαντες μου με τα ασφαλτινα λαστιχα. Οποτε ειπα να μεινω εργοστασιακος. Σημερα θα τοποθετηθουν οι δισκοι της Black Diamond, αγορασμενοι απο την Brickwerks. Ειναι μαυροι, διατρητοι, με ραβδωσεις και εχουν υποστει θερμικη επεξεργασια για καλυτερη πεδηση.


Νομίζω οτι είναι καλή λύση άν δέν θέλεις να ξεφύγεις απο το εργοστασιακό set up.
Καλορίζικοι και αναμένουμε εντυπώσεις ........

(Πάντως η άποψή μου είναι οτι το μεγαλύτερο σεβρό δέν το γλυτώνουμε ότι και να κάνουμε.)
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευτ 24 Σεπ 2012 12:21 am
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Νοέμ 2012 9:02 pm
Πρόσφατα πήγα στο Αγρίνιο, βρήκα το Χριστόφορο και συνενοήθηκα για τη μετατροπή στα μπροστινά μου φρένα. Δοκιμάσαμε τη ζάντα μου (Mefro 16/6J σιδερένια) πάνω στο δικό του αμάξι που φοράει τα ζητούμενα φρένα και ταίριαζε μια χαρά, με αέρα για καινούρια τακάκια.
Από τηλεφώνου υποθέτω ότι βρήκα μεταχειρισμένο σετ δίσκων - δαγκάνων - βάσεων, σε έμπορο στο Αγρίνιο. Έλειπε από το μαγαζί γι αυτό δεν πήγα να τα δω. Μου είπε ότι έχει από passat, audi κλπ και δίνει το σετ 100 ευρώ. Καλά μου ακούστηκε, απλά, πρέπει να δω αν έχουν φθορά και σε συνενόηση με το Χριστόφορο ότι ταιριάζουν, θα τα πάρω.
Τώρα, για το σεβρό, δεν γνωρίζω. Ο Νίκος αναφέρθηκε και θα το κρατήσω το δεδομένο να το πω στο Χριστόφορο. Ο Σταύρος έχει βρεί από ότι μου είπε λύση για αυτή τη βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Νοέμ 2012 10:56 am
t3 syncro tool έγραψε:Για να γεμίζουν τα κενά στις ζάντες Σταύρο όπως είπες.!!!!!!!
Γέμισε η 15άρα δισκόπλακα.
Η δέ δαγκάνα έχει 4 χιλιοστά κενό μόνο.


Θέμη ευχαριστώ για την βοήθεια καθώς και τα παιδιά απο το Αγρίνιο.
DSC00803.jpg
DSC00804.jpg
DSC00801.jpg


Μηπως να βαψεις τη δαγκανα στο χρωμα του αυτοκινητου, να μην μοιαζει Πασχαλινο αυγο;
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Νοέμ 2012 11:16 am
Να και μια προταση για πισω δισκους που χωρανε σε 14αρες ζαντες:

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=216554
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2950
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 11:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Νοέμ 2012 11:36 am
Τι αλάτια έχουν φάει τα αυτοκίνητα και είναι έτσι οι ζάντες και το αμορτισέρ :o :o :o
Φεύγει φλούδες το μέταλλο.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2197
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2012 12:03 pm
Ολοκληρώθηκε και το δεύτερο στάδιο της μετατροπής των φρένων με την τοποθέτηση του σερβό.
Κατέληξα στη δοκιμασμένη (στην Ευρώπη) λύση του σέρβο από BMW E30.
Το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό - ακριβώς αυτό που ήθελα.
Έχοντας οδηγήσει αυτοκίνητα με σερβό από Passat και από Τ4, μπορώ να πώ ότι το σερβό του BMW έχει πολύ καλή - προοδευτική- συμπεριφορά (μοιάζει πολύ σε αίσθηση με του Τ4).
Του Passat είναι πολύ απότομο για τα γούστα μου.
Επίσης μπαίνει χωρίς να βγάλεις το ταμπλώ, έχει αρκετή δουλειά όμως (ξήλωμα πεταλιέρας κ.λ.π.)
Οπότε Μπάμπη βούρ για σερβό!

Εικόνα

Εικόνα
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΛΟΙΠΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης