ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΦΡΕΝΩΝ Τ3

Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2895
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 11:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2012 4:19 pm
stavros syncro έγραψε:Πριν από ένα μήνα περίπου τα καινούργια μου δισκόφρενα με σώσανε από σίγουρο τρακάρισμα...και φυσικά εμπλέκοταν η βλακεία μιας γκόμενας...τυχαίο δεν νομίζω...περνάει με πορτοκαλί το φανάρι, πίσω της εγώ με φουσκωμένη την 2α, και ξαφνικά αποφασίζει να μην παράσει την διαστάυρωση....αποτέλεσμα ένα syncro στα τέσσερα φρεναριστό (φτου δεν δούλεψε το ABS)....που θέλω να καταλήξω? Μπρουμούτιασε όλο το αυτοκίνητο αλλά πήγαινε στα τέσσερα...δηλαδή κάτι κάνανε και τα ταμπουράκια πίσω...
Επίσης την ημέρα που τα έβαλε πάνω ο Χριστόφορος από το αγρίνιο και βγήκε μπροστά μου βόλτα για δοκιμή (άστρωτα κιόλας) πάλι στα τέσσερα στα απότομα φρένα.... Πιστεύω δηλαδή ότι έχουμε έτσι κάποιο αποτέλεσμα... ποιος ξέρει όμως τι θα γίνει σε περίπτωση που βάλω και τα πίσω :?


Σταύρο τι μου θύμισες τώρα. Το ίδιο ακριβώς έχω πάθει και εγώ πρίν χρόνια με το απλό Τ3.
Φορτωμένος (3 άτομα μπροστά), ούτε ψηλωμένο, ούτε αμορτισέρ σκληρά είχα τότε.
Πάει η μπροστινή να περάσει το φανάρι, εγώ απο πίσω γκαζομένος αλλά κάτι ψιλιάζομαι και ενστικτωδώς πέρνω το πόδι απο το γκάζι και το ακουμπάω λίγο στο φρένο. Σαν να ήξερα οτι κάτι δέν πάει καλά.
Όντως η κοπέλα αλλάζει γνώμη τελευταία στιγμή και πλακώνεται στα φρένα, πλακώνομαι και εγώ στα φρένα, μπρουμουτίζει όλο το Τ3 με το βάρος όλο μπροστά, και άκουσον άκουσον τι έγινε.
Μπήκε ο προφυλακτήρας μου κάτω απο τον δικό της (αυτή με το φρενάσρισμα είχε σηκωθεί ο κώλος της και εμένα όλη η μούρη κάτω), και όταν τελείωσε η φάση και σηκώθηκε το Transporter σήκωσα και τον κώλο της άλλης. Βγήκε έξω και έμεινε κάγκελο, καλή της ώρα εκει που είναι.
Το τι γέλιο έπεσε δέν φαντάζεσαι. Τρείς μαντράχαλοι να λέμε στην κοπέλα, δέν είναι τίποτα, σας σηκώσαμε λίγο τον κώλο σας, αυτά συμβαίνουν και τέτοια. Εγώ να μήν μπορώ να κρατηθώ απο τα γέλια και να πηγαίνω πίσω απο το VW να γελάω. Βέβαια χαρίσαμε γέλιο και στους περαστικούς. Δε λέω.
Εμένα τελικά μου ξηλώθηκε η πινακίδα όπως έκανα όπισθεν να βγώ και αυτής λίγο της είχα βαθουλώσει την πίσω ποδιά.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2160
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2012 4:56 pm
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1806
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2012 7:16 pm
Επειδή παρακολουθώ το ίδιο θέμα(αναβάθμησης φρένων-ξανά ! )και (στο κυρίως Αμερικάνικο):
http://autos.groups.yahoo.com/group/Syncro/
κάποιος προτείνει έναν προμηθευτή,απο Ευρώπη-Γερμανία-για αντάπτορες κλπ.,πίσω φρένων(και ένα για Syncro εμπρός )
Επίσης ένα κιτ για τον λεβιέ ταχυτήτων:κάνει κοντήτερη (κατά 25%) την διαδρομή του λεβιέ.

http://www.epytec.de/index.php/cPath/31_172_173

Τα ΄βαζω εδώ για ενημέρωση και ''αντιγραφή'',να παίρνουμε ιδέες και έτοιμες πληροφορίες και εναλλακτικές λύσεις.
Δεν ξέρω πως το βλέπετε εσείς ,αλλά εγώ λέω : ''το 'να χέρι νίβει τ'άλλο και τα δυό το πρόσωπο''
Ανταλλάσοντας ιδέες,πληροφορίες και βλέποντας και την υπέροχη δουλειά κάποιων μελών εδώ μέσα,ΟΛΟΙ κάτι κερδίζουμε! :)
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2895
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 11:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2012 10:56 pm
Πολύ καλό και χρήσιμο γιατί δίνει και αριθμούς απο δισκόπλακες και δαγκάνες.
Ευχαριστούμε Sotyanif.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: Δευτ 24 Σεπ 2012 12:21 am
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2012 11:15 pm
κι εγώ ενδιαφερόμενος για βελτίωση εμπρός φρένων, με προτεραιότητα στο ιχ. Αυτό έχει βήμα 4,86 δηλαδή γρήγορο και κόβει λιγότερο σε παρατεταμένες κατηφόρες συγκριτικά με το αργό 5,83 κλειστό βαν που έχω. Είναι επίσης το όχημα που κουβαλάει την οικογένεια, ως εκ τούτου το θέλουμε πιο ασφαλές.
Μου άρεσε η εκδοχή που έστειλε ο elgreco, στο syncro.ca. Θα δω και τη δική μας πατέντα των Αγρινιωτών, την οποία ήδη έβαλαν οι Θέμης και Σταύρος αν θυμάμαι.
Υλικά από audi υπάρχουν σε μάντρες ανακύκλωσης φτηνά.
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 12:50 am
Γιάννης - Μεσολόγγι έγραψε:κι εγώ ενδιαφερόμενος για βελτίωση εμπρός φρένων, με προτεραιότητα στο ιχ. Αυτό έχει βήμα 4,86 δηλαδή γρήγορο και κόβει λιγότερο σε παρατεταμένες κατηφόρες συγκριτικά με το αργό 5,83 κλειστό βαν που έχω. Είναι επίσης το όχημα που κουβαλάει την οικογένεια, ως εκ τούτου το θέλουμε πιο ασφαλές.
Μου άρεσε η εκδοχή που έστειλε ο elgreco, στο syncro.ca. Θα δω και τη δική μας πατέντα των Αγρινιωτών, την οποία ήδη έβαλαν οι Θέμης και Σταύρος αν θυμάμαι.
Υλικά από audi υπάρχουν σε μάντρες ανακύκλωσης φτηνά.


Θεμης, Σταυρος και Μπαμπης
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1276
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 9:38 am
elgreco έγραψε:
Γιάννης - Μεσολόγγι έγραψε:κι εγώ ενδιαφερόμενος για βελτίωση εμπρός φρένων, με προτεραιότητα στο ιχ. Αυτό έχει βήμα 4,86 δηλαδή γρήγορο και κόβει λιγότερο σε παρατεταμένες κατηφόρες συγκριτικά με το αργό 5,83 κλειστό βαν που έχω. Είναι επίσης το όχημα που κουβαλάει την οικογένεια, ως εκ τούτου το θέλουμε πιο ασφαλές.
Μου άρεσε η εκδοχή που έστειλε ο elgreco, στο syncro.ca. Θα δω και τη δική μας πατέντα των Αγρινιωτών, την οποία ήδη έβαλαν οι Θέμης και Σταύρος αν θυμάμαι.
Υλικά από audi υπάρχουν σε μάντρες ανακύκλωσης φτηνά.


Θεμης, Σταυρος και Μπαμπης

Θέμης Σταύρος Μπάμπης Γιώργος Αγρίνιο Χριστόφορος και πατέρας Χριστόφορου!!!!Είναι πολύ απλή μετατροπή και με ασφάλεια...ούτε αντάπτορες ούτε τίποτα...ένα απλό άνοιγμα της μιας τρύπας πάνω στο άκρο για δέκατα του χιλιοστού!!!!
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1276
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 9:39 am
t3 syncro tool έγραψε:
stavros syncro έγραψε:Πριν από ένα μήνα περίπου τα καινούργια μου δισκόφρενα με σώσανε από σίγουρο τρακάρισμα...και φυσικά εμπλέκοταν η βλακεία μιας γκόμενας...τυχαίο δεν νομίζω...περνάει με πορτοκαλί το φανάρι, πίσω της εγώ με φουσκωμένη την 2α, και ξαφνικά αποφασίζει να μην παράσει την διαστάυρωση....αποτέλεσμα ένα syncro στα τέσσερα φρεναριστό (φτου δεν δούλεψε το ABS)....που θέλω να καταλήξω? Μπρουμούτιασε όλο το αυτοκίνητο αλλά πήγαινε στα τέσσερα...δηλαδή κάτι κάνανε και τα ταμπουράκια πίσω...
Επίσης την ημέρα που τα έβαλε πάνω ο Χριστόφορος από το αγρίνιο και βγήκε μπροστά μου βόλτα για δοκιμή (άστρωτα κιόλας) πάλι στα τέσσερα στα απότομα φρένα.... Πιστεύω δηλαδή ότι έχουμε έτσι κάποιο αποτέλεσμα... ποιος ξέρει όμως τι θα γίνει σε περίπτωση που βάλω και τα πίσω :?


Σταύρο τι μου θύμισες τώρα. Το ίδιο ακριβώς έχω πάθει και εγώ πρίν χρόνια με το απλό Τ3.
Φορτωμένος (3 άτομα μπροστά), ούτε ψηλωμένο, ούτε αμορτισέρ σκληρά είχα τότε.
Πάει η μπροστινή να περάσει το φανάρι, εγώ απο πίσω γκαζομένος αλλά κάτι ψιλιάζομαι και ενστικτωδώς πέρνω το πόδι απο το γκάζι και το ακουμπάω λίγο στο φρένο. Σαν να ήξερα οτι κάτι δέν πάει καλά.
Όντως η κοπέλα αλλάζει γνώμη τελευταία στιγμή και πλακώνεται στα φρένα, πλακώνομαι και εγώ στα φρένα, μπρουμουτίζει όλο το Τ3 με το βάρος όλο μπροστά, και άκουσον άκουσον τι έγινε.
Μπήκε ο προφυλακτήρας μου κάτω απο τον δικό της (αυτή με το φρενάσρισμα είχε σηκωθεί ο κώλος της και εμένα όλη η μούρη κάτω), και όταν τελείωσε η φάση και σηκώθηκε το Transporter σήκωσα και τον κώλο της άλλης. Βγήκε έξω και έμεινε κάγκελο, καλή της ώρα εκει που είναι.
Το τι γέλιο έπεσε δέν φαντάζεσαι. Τρείς μαντράχαλοι να λέμε στην κοπέλα, δέν είναι τίποτα, σας σηκώσαμε λίγο τον κώλο σας, αυτά συμβαίνουν και τέτοια. Εγώ να μήν μπορώ να κρατηθώ απο τα γέλια και να πηγαίνω πίσω απο το VW να γελάω. Βέβαια χαρίσαμε γέλιο και στους περαστικούς. Δε λέω.
Εμένα τελικά μου ξηλώθηκε η πινακίδα όπως έκανα όπισθεν να βγώ και αυτής λίγο της είχα βαθουλώσει την πίσω ποδιά.


Μπάμπη σε φαντάζομαι ήδη.... :lol: :lol: :lol:
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 6:10 pm
Nα ενα παραδειγμα απο αεριζομενο ταμπουρο που ομως ειναι για τα 1980-1984 μοντελα. Ειχα την εντυπωση οτι ολα ιδια ειναι πισω:

http://www.autopartswarehouse.com/detai ... 33008.html
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2012 9:17 pm
Και μια πιο απλη αναβαθμιση με τους αεριζομενους δισκους της Brickwerks:

http://www.brickwerks.co.uk/index.php/t ... ro-14.html
Τελευταία επεξεργασία από elgreco και Παρ 11 Οκτ 2013 10:44 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΛΟΙΠΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης