Σελίδα 1 από 2

Καυστηρας πετρελαιου με τα ολα του απο 150 ευρω .

Δημοσιεύτηκε: Δευ 25 Φεβ 2019 3:00 am
από T3syncro 991
Φυσικα απο την Κινα .Στην Αμερικη το τοποθετουν και στα επιβατικα τους αυτοκινητα .Εδω και ενα χρονο γινονται αναρπαστοι .Δωσε και μενα μπαρμπα ! https://www.amazon.de/Lamptti-Zluft-Hei ... NFXSF49JPN Μπορειτε να δειτε λεπτομεριες στο παρακατω θεμα με 19 σελιδες .https://www.thesamba.com/vw/forum/viewt ... sc&start=0

Re: Καυστηρας πετρελαιου με τα ολα του απο 150 ευρω .

Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019 8:53 am
από BUS1988
Τον έβαλαν φίλοι στη Θεσσαλονίκη, μια χαρά είναι!

Re: Καυστηρας πετρελαιου με τα ολα του απο 150 ευρω .

Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019 9:58 am
από t3 syncro tool
Και εδώ τον πήρε φίλος στα 170 πετρελαίου μαζί με τα μεταφορικά.
Του ήρθε απο Γερμανία οπότε ούτε εκτελωνισμοί ούτε κρυφές χρεώσεις.
Σήμερα-αύριο θα τον βάλει να τον δοκιμάσει πρίν τον τοποθετήσει και θα σας πώ εντυπώσεις.

Re: Καυστηρας πετρελαιου με τα ολα του απο 150 ευρω .

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Μαρ 2019 7:06 pm
από panamach
Μπάμπη.... πέρασε το αύριο και το μεθαύριο.
Μήπως έχουμε νεότερα από τον φίλο ;

Re: Καυστηρας πετρελαιου με τα ολα του απο 150 ευρω .

Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μαρ 2019 3:21 pm
από syncro16gr
Απ' όσα είδα σε φίλους που τον έβαλαν εδώ στα Βόρεια, έχει πολύ μεγάλη απόδοση.
Πιο πολλή απ' όση χρειάζεται ο όγκος του Τ3.
Γι' αυτό θέλει προσοχή στην παροχή του αέρα (στο χαμηλό!) και στο θερμοστάτη χώρου (χαμηλά!).

Re: Καυστηρας πετρελαιου με τα ολα του απο 150 ευρω .

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Δεκ 2019 7:30 pm
από babis@
Τοποθέτησα κι εγώ πρόσφατα ένα κινέζικο καυστήρα ονομαστικής ισχύος 5kw...
Μέσα σε δέκα λεπτά ανέβασε τη θερμοκρασία από 13 σε 20 βαθμούς Κελσίου..
Δε τον έχω δοκιμάσει σε πραγματικές συνθήκες ή για πολύ ώρα οπότε περισσότερα τις επόμενες ημέρες..


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Re: Καυστηρας πετρελαιου με τα ολα του απο 150 ευρω .

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Ιαν 2020 6:59 pm
από spine253
πήρα κι εγώ ένα 5kw με τα όλα του, στα 105ευρώ με μεταφορικά,από banggood, που ήρθε από αποθήκη της Αγγλίας. Οπότε δεν υπήρχαν εκτελωνισμοί. Το έχω δοκιμάσει στον πάγκο και δουλεύει μια χαρά.
7.jpg
Έχω δει αρκετά βίντεο στο youtube γι αυτά τα καυστηράκια και θεωρούνται πολύ καλά και σχεδόν ακριβή αντίγραφα των eberspraucher. Είναι ένας αυστραλέζος που έχει κάνει πάρα πολύ καλά και επεξηγηματικά βιντεάκια για όποιον ξέρει αγγλικά και έχει το Χ του χρόνου και την όρεξη να τα παρακολουθήσει: https://www.youtube.com/user/johnmck1147, o οποίος ισχυρίζεται ότι με την κατάλληλη τοποθέτηση μπορούν να αντέξουν για χρόνια χωρίς πρόβλημμα. Όσον αφορά για το ποια είναι η κατάλληλη τοποθέτηση, μπορείτε είτε να δέιτε τα βιντεάκια του παραπάνω κυρίου, ή να κατεβάσετε το manual της eberspraucher και να ακολουθήσετε τις οδηγίες (απαραίτητο εδή και το δεύτερο Χ του χώρου). Επίσης μου είπαν και για έναν ακόμα τύπο στο youtube που κάνει τρέλα τέστ, όπως να τα κόβει για να βλέπε πώς δουλεύουν :lol: https://www.youtube.com/channel/UCQuKF1 ... yW3NLD-fsA . Και επειδή δικαίως έχουν γίνει πολύ δημοφιλή, έχουν γίνει ομάδες αφιερωμένες στο θέμα στο facebook και πολλά videos στο youtube.
Δε το χω εγκαταστήσει ακόμα. Σκέφτομαι να το βάλω πάνω απ το σασμάν, αφού έχω εκεί χώρο(2wd), είτε κατά μήκος του αμαξιού, είτε κάθετα
1.jpg
4.jpg
0.jpg
με το κυρίως αρνητικό για την εκεί τοποθέτηση την προσβασιμότητα για σέρβις, αλλά με θετικά ότι θα κρατήσω τους ποιο ευκολοπροσβάσιμους και τους μέσα χώρους για άλλα πράμματα που θέλω εν καιρώ να βάλω, και ότι είναι περισσότερο προστατευμένο εκεί απ ότι κάτω απ τη συρόμενη που τοποθετείται συνήθως σε εξωτερική τοποθέτηση.

Το έχω δει πώς λειτουργεί σε Τ3 και η ζέστη που βγάζει όχι είναι απλά υπεραρκετή, αλλά υπερβολική με την κατανάλωση να είναι αντιστρόφως ανάλογη! Τραβάει κάπου στα 10 αμπέρ για κάνα δυο λεπτά στο άναμά της προθέρμανσης, κι έπειτα πέφτει η κατανάλωση κάπου στο 1 με 2 αμπέρ.

Το τρίτο Χ των χρημάτων είναι αστείο για το τι παίρνεις σε αυτή τη περίπτωση. Όταν βρω Χρόνο θα το εγκαταστήσω κι εγώ..

Re: Καυστηρας πετρελαιου με τα ολα του απο 150 ευρω .

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Ιαν 2020 8:20 pm
από t3 syncro tool
Καλορίζικο και με το καλό να το φορέσεις πάνω.

Ερώτηση: Το manual το δικό του ή της eberspraucher, όπως αναφέρεις, γράφει πουθενά για τοποθέτηση στο εξωτερικό του αυτοκινήτου και γενικά να είναι εκτεθειμένο σε λάσπες-νερό-σκόνη-καυσαέρια όπως επίσης σε έρποντα και βαδιστικά έντομα?

Re: Καυστηρας πετρελαιου με τα ολα του απο 150 ευρω .

Δημοσιεύτηκε: Δευ 13 Ιαν 2020 8:25 am
από babis@
Γιατί δε το βάζεις κάτω από το κάθισμα του οδηγού/συνοδηγού που είναι κοινή θέση τοποθέτησης; Το δικό μου δε το έβαλα εκεί, επειδή ακριβώς από κάτω είναι το τεπόζιτο βενζίνης...

Πριν το τοποθετήσω και ψάχνοντας, έπεσα πάνω σε αυτά τα κουτιά εξωτερικής τοποθέτησης τα οποία θα προστατεύουν από λάσπες, σκόνες κλπ:

https://shop.tigerexped.de/Installation ... agen-T5-T6

https://www.melloronline.co.uk/Heater_I ... _90mm.html

Δε νομίζω οτι είναι δύσκολο να το φτιάξεις. Το αρνητικό για εμένα είναι ότι θα πρέπει να ανοιχτούν δυο υπερμεγέθης τρύπες για την εισαγωγή και εξαγωγή αέρα.
Δε θα το έβαζα στο μηχανοστάσιο μόνο και μόνο για την μικρή περίπτωση ενδεχόμενων αναθυμιάσεων από τη μηχανή οι οποίες θα έμπαιναν μέσα στο αυτοκίνητο.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα περί ζέστης, συμφωνώ και επαυξάνω. Το δούλεψα 12 μέρες, στη χαμηλότερη σκάλα για τουλάχιστον 10 ώρες ημερησίως . Με εξωτερική θερμοκρασία από 0 έως 7 βαθμούς, το βανάκι μέσα είχε από 20 έως 26. Η μπαταρία δεν ένιωσε. Έχω μία 200Ah. Το βράδυ πριν τον ύπνο έδειχνε 12,8v και το πρωί 12,7v.. Όσο για κατανάλωση, έκαψε κάτι λιγότερο από 10 λίτρα που χωράει το τεποζιτάκι του.

Re: Καυστηρας πετρελαιου με τα ολα του απο 150 ευρω .

Δημοσιεύτηκε: Τετ 15 Ιαν 2020 6:50 pm
από spine253
Άμα μπει κάτω χαμηλά το καυστηράκι, μια κάποια θήκη για προστασία είναι καλή ιδέα. Νομίζω παντως η westfalia τα έβαζε χωρίς θήκες. Και τα εβαζε κάτω απ τη συρώμενη πόρταή στο ίδιο σημείο απ την αριστερή μεριά του αμαξιου. Εγώ στην αριστερή έχω φιάλη γκαζιού και στη δεξιά σκεφτομουν κάποτε να έβαζα κανένα δοχείο νερου.
Αν θες να μην ανοίξεις μεγαλες τρύπες, μία λύση είναι να το βάλεις μέσα στο όχημα. Το καλό είναι ότι το έχεις εύκαιρο για σέρβις έτσι επίσης. Αλλά θέλω να έχω όσο δυνατόν περρισότερους ελευθερους χώρους μέσα. Άσε που άμα πω και ξω να βάλω καμιά δεύτερη μπαταρία της προκοπής, θα πρέπει να πιάσω κάπου περρισότερο χώρο, γιατί κάτω απ το καθισμα του οδηγου χωράει περιορισμένο μέγεθος (μέχρι 70 περιπου αμπέρ νομίζω).
Οι αναθυμιάσεις από τη μηχανή δε με προβληματίζουν, αφού θα το καίω μόνο όταν θα έιμαι σε στάση, που η μηχανή θα έιναι σβηστή.
Όσον αφορά ζουζούνια κι έντομα, έχω σκοπό να βάλω κάποιες φιλτροχωάνες αέρα και στις δύο εισόδους.
Εισαγωγή αέρα θα πάρω από έξω, οπότε η υπερμεγέθης τρύπα γίνεται μία.
Το manual το κινέζικο γράφει ότι μπορείς να το τοποθετήσεις είτε μέσα είτε έξω, αλλά δεν είναι να τα πιστεύεις και πολύ αυτά τα κινέζικα manual. Το eberspraucher εχει καιρό που το διάβασα και δε θυμάμαι τι λέει, αλλά η westfalia τα τοποθετούσε έξω (συνήθως νομίζω πέρνοντας αέρα από μέσα) και έχω δει και πολλούς άλλους που τα τοποθετούν έξω.
Τείνω προς την κάθετη τοποθέτηση προς το σώμα του οχήματος, ώστε να μπορεί να βγει η μίζα και να κατέβει το σασμάν εύκολα. Θέλω να βάλω και το μπλοκε σε κάποια φάση.. :)