Σελίδα 2 από 2

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2015 5:01 pm
από Multivan man
Ο mv αν και δεν των οδήγησα ποτε νομίζω πως υστερεί σε κατανάλωση αλλα σε αποδόσεις ειναι μια χαρα σε σχέση με των dg

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2015 7:02 pm
από kozagio
Πρόσεξε φιλέ μου
Ο mv έχει το πιο εξελιγμένο σύστημα διαχείρησης (εγκέφαλο) που τοποθετήθηκε ποτέ στο Τ3 , αυτός είναι ο digifant που ελέγχει καύσιμο και ανάφλεξη καθώς έχει και αισθητήρα λ, το ντρισισμπιτερ είναι με μάτι και δεν έχει φούσκα υποπίεσης. Όλα αυτά σε κανένα σύμπαν δεν μπορεί να τα νικήσει μια απλή ηλεκτρονική και ένα διπλό καρμπυρατέρ pierburg 2e που δεν ξέρει τι γίνεται μέσα στο μοτέρ και ρίχνει ποτάμια βενζίνη με αποτέλεσμα να μυρίζει μέχρι και ακαφτη όταν λειτουργεί.
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο καρμπιρατέρ είναι χειρότερο από τον χειρότερο ψεκασμο 8-) 8-) 8-)

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2015 7:39 pm
από kozagio
Και κάτι για την ιστορία . όταν τα Τ3 είχαν digifant τα καλύτερα golf(gti-gti16v) είχαν ακόμα k-jetronic :o :o :o

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Νοέμ 2015 7:19 pm
από syncro16gr
Multivan man έγραψε:Ο mv αν και δεν των οδήγησα ποτε νομίζω πως υστερεί σε κατανάλωση αλλα σε αποδόσεις ειναι μια χαρα σε σχέση με των dg
Μήπως ήθελες να συγκρίνεις τον MV με τον DJ και όχι με τον DG; :roll:

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Νοέμ 2015 7:28 pm
από syncro16gr
kozagio έγραψε:Πρόσεξε φιλέ μου
...
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο καρμπιρατέρ είναι χειρότερο από τον χειρότερο ψεκασμο 8-) 8-) 8-)
Χειρότερο, ως προς τι;
Ο MV που φοράω (2.1l - 95HP), σε σχέση με τον DJ (2.1l - 112HP), μάλλον είναι χειρότερος, κι ας έχει digifant...
Κατανάλωση; περίπου 2l περισσότερο!
Ιπποδύναμη; 17HP λιγότερο...!

Απλά είναι καθαρός :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Νοέμ 2015 8:27 pm
από kozagio
syncro16gr έγραψε:
kozagio έγραψε:Πρόσεξε φιλέ μου
...
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι το καλύτερο καρμπιρατέρ είναι χειρότερο από τον χειρότερο ψεκασμο 8-) 8-) 8-)
Χειρότερο, ως προς τι;
Ο MV που φοράω (2.1l - 95HP), σε σχέση με τον DJ (2.1l - 112HP), μάλλον είναι χειρότερος, κι ας έχει digifant...
Κατανάλωση; περίπου 2l περισσότερο!
Ιπποδύναμη; 17HP λιγότερο...!

Απλά είναι καθαρός :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Θανάση εγώ μπορώ να μιλήσω για την δική μου εμπειρία. Όταν είχα τον dg με το δικό μου ελαφρύ :lol: πόδι είχε μια κατανάλωση 15 με 16 λίτρα με διαφορικό 7/34. Ο mv είχε Μια κατανάλωση 12 λίτρα με το ίδιο διαφορικό. Όταν αλλαξα διαφορικό 7/32 η κατανάλωση έπεσε άλλο ένα λίτρο και να σημειωθεί ότι δεν είχα ποτέ λ. οι φισες του λ ήταν στο αέρα και ο εγκέφαλος δούλευε σε safe mode. Για το syncro δεν ξέρω αλλά στα δικηνιτα υπάρχει η εξής διαφορά , τα αυτοκίνητα με τον DJ είχαν συνήθως το πιο γρήγορο διαφορικό ενώ τα mv το μεσαίο. Δεν ξέρω τι απ όλα αυτά έχει σημασία απλά σκέψεις παραθέτω

Re: Κατανάλωση dg

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Νοέμ 2015 9:13 pm
από syncro16gr
Ακριβώς επειδή οι επιδόσεις έχουν αρκετό υποκειμενισμό, και ο καθένας οδηγεί με το δικό του... πόδι, γι' αυτό οι αναφορές που έκανα
syncro16gr έγραψε: Κατανάλωση; περίπου 2l περισσότερο!
Ιπποδύναμη; 17HP λιγότερο...!
αφορούν στα επίσημα "χαρτιά" της μαμάς VW. Από το manual.

Το βιβλίο, βέβαια, δεν έχει τις επιδόσεις για κάθε "βήμα" διαφορικού. Βάζει μάλλον τους μέσους όρους (ή κάτι άλλο) και χωρίζει τα οχήματα σε κάποιες κατηγορίες, που - ίσως - ανταποκρίνονται σε εκδόσεις με διαφορετικό "βήμα".

1. Caravelle, Combi, DoKa
2. Ψηλοτάβανο
3. Caravelle Carat, για επιβατικά

και
1. Κλούβα
2. Ψηλοτάβανο
3. Μονοκάμπινο, για φορτηγά.

Το δικό μου π.χ., φοράει τον MV, έχει 35:6 (5,83) και τετάρτη 0,78. Με το ζόρι το κρατάω στα 15,8l/100km υγραέριο και 1,5l/100km βενζίνη.
:shock: