Τ3 ενδειξεις θερμοκρασιας και πιεσης λαδιου


Δημοσιεύσεις: 799
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Μαρ 2017 11:45 pm
γνωριζει κανεις πως συνδεονται τα προσθετα οργανα ενδειξης θερμοκρασιας και πιεσεως λαδιου
FREE CAMPER
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 350
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μαρ 2017 2:22 am
Τα όργανα πρέπει να συνοδεύονται από τους αισθητήρες τους . Για την πίεση του λαδιού μπαίνει ένα Τ εκεί που είναι και ο αισθητήρας για το λαμπάκι ( συνήθως στο φίλτρο λαδιού) και εκεί βιδωνεται και ο αισθητήρας της πίεσης. Ο αισθητήρας θερμοκρασίας έχει δύο τύπους . Ο ένας έρχεται σε άμεση επαφή με το λάδι και δίνει πιό αξιόπιστη μέτρηση και ο άλλος βιδωνεται εξωτερικά πάνω στο κάρτερ. Προτιμότερο είναι το πρώτο σενάριο
Προσπαθώ να φτιάχνω τα πάντα στο Τ3 ............ Χωρίς λεφτά

Δημοσιεύσεις: 799
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μαρ 2017 5:02 pm
θα το επιχειρησω δεν φαινεται πολυ δυσκολο , δηλαδη ολα τα οργανα εχουν και τους αισθητηρες τους μαζι! θενκιου μιστερ!
FREE CAMPER
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 350
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Μαρ 2017 6:01 pm
Πριν αγοράσεις όργανα να τσεκαρεις αν έχουν αισθητήρες μαζί . Μετά θα πρέπει να βρεις τα κατάλληλα Τ όσον αφορά τα σπειρώματα για να τα βισωσεις όλα αυτά. Καλή επιτυχία
Προσπαθώ να φτιάχνω τα πάντα στο Τ3 ............ Χωρίς λεφτά
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1651
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Μαρ 2017 1:28 am
Σπύρο γειά. Έχω και τα δύο έξτρα όργανα. Το καλώδιο του όργανου θερμοκρασίας μου το σύνδεσε ο ηλεκτρολόγος πάνω στο κεφαλάρι (σε μια μεσαία βίδα) και όταν τον ρώτησα γιατί, μου είπε ότι τα συγκεκριμένα όργανα εκεί τα βάζουν και ότι πολλά καινούργια αυτοκίνητα από κει τα συνδέουν, το δε της πίεσης λαδιού, παίρνει εντολή από κει που έπαιρνε και το μανήσιο (έβγαλε τη φίσα του μανήσιου από τη φούσκα και σύνδεσε το καλώδιο του νέου οργάνου). Φυσικά και στις δύο περιπτώσεις απλώθηκε καλώδιο από μπρός μέχρι πίσω. Τα κόστη ήταν μικρά πάντως.
Το όργανο θερμοκρασίας νομίζω (από την πείρα μου) ότι ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Με αυτό της πίεσης λαδιού, δεν βγάζω άκρη. Κρύο είναι ψιλά, ζεστό μόνο όταν γκαζώνω πολύ ανεβαίνει, και μια φορά που έμεινα τελείως από λάδια εν κινήσει, δεν κατάλαβα τίποτε. Και τα δυό μου όργανα είναι αναλογικά-με βελόνα. Για αυτό της πίεσης λαδιού, θάθελα νάχει κι ένα λαμπάκι να ανάβει όταν μένω από λάδια.
Καλή επιλογή και καλή εγκατάσταση
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 350
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Μαρ 2017 2:39 am
T3syncrocamper έγραψε:Σπύρο γειά. Έχω και τα δύο έξτρα όργανα. Το καλώδιο του όργανου θερμοκρασίας μου το σύνδεσε ο ηλεκτρολόγος πάνω στο κεφαλάρι (σε μια μεσαία βίδα) και όταν τον ρώτησα γιατί, μου είπε ότι τα συγκεκριμένα όργανα εκεί τα βάζουν και ότι πολλά καινούργια αυτοκίνητα από κει τα συνδέουν, το δε της πίεσης λαδιού, παίρνει εντολή από κει που έπαιρνε και το μανήσιο (έβγαλε τη φίσα του μανήσιου από τη φούσκα και σύνδεσε το καλώδιο του νέου οργάνου). Φυσικά και στις δύο περιπτώσεις απλώθηκε καλώδιο από μπρός μέχρι πίσω. Τα κόστη ήταν μικρά πάντως.
Το όργανο θερμοκρασίας νομίζω (από την πείρα μου) ότι ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Με αυτό της πίεσης λαδιού, δεν βγάζω άκρη. Κρύο είναι ψιλά, ζεστό μόνο όταν γκαζώνω πολύ ανεβαίνει, και μια φορά που έμεινα τελείως από λάδια εν κινήσει, δεν κατάλαβα τίποτε. Και τα δυό μου όργανα είναι αναλογικά-με βελόνα. Για αυτό της πίεσης λαδιού, θάθελα νάχει κι ένα λαμπάκι να ανάβει όταν μένω από λάδια.
Καλή επιλογή και καλή εγκατάσταση

Το όργανο της πίεσης έτσι δείχνει, όταν είναι κρύο η πίεση είναι ψηλά και όταν ζεσταθεί πέφτει αλλά έχει πάντα ένδειξη. Όταν είναι ζεστό αν η πίεση δεν ανέβει πάνω από 4 bar στο γκαζομα τότε κάτι δεν πάει καλά. Αυτό που έκανε ο ηλεκτρολόγος να συνδέσει το καλώδιο στην υπάρχουσα φούσκα είναι πιθανότατα λάθος γιατί δεν λειτουργούν όλες οι φούσκες στα ίδια bar και το κυριότερο δεν είναι όλες γραμμικές στην μέτρηση τους.
Προσπαθώ να φτιάχνω τα πάντα στο Τ3 ............ Χωρίς λεφτά

Δημοσιεύσεις: 799
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Μαρ 2017 7:39 pm
υπαρχουν καποια συγεκριμενα οργανα που μπορω να τοποθετησω ; η αρκει τα ασθητηρια και οι ανταπτορες να ταιριαζουν στον κινητηρα; ο κινητηρας ειναι ο 1Υ Diesel 1,9
FREE CAMPER
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 350
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Μαρ 2017 11:04 pm
Συγκεκριμένα όργανα δεν υπάρχουν , απλά η vw βάζει bro τα οποία τα θεωρώ κομματάκι ακριβά. Τα όργανα πρέπει να έχουν τα δικά τους αισθητήρια . Εγώ θα έβαζα επάνω στο φίλτρο λαδιού ένα Τάφ (σαν του υδραυλικού περίπου) φτιαγμένο από ορείχαλκο και εκεί θα βιδωνα και τα τρία αισθητήρια (ένα το λαμπάκι, ένα για το όργανο της θερμοκρασίας και ένα για την πίεση). Ο τύπος του κινητήρα δεν παίζει ρόλο απλά το Τ που θ αγοράσεις ή θα φτιάξεις στο μηχανουργείο πρέπει να ταιριάζει στο σπείρωμα της βαλβίδας του φίλτρου λαδιού
Προσπαθώ να φτιάχνω τα πάντα στο Τ3 ............ Χωρίς λεφτά

Δημοσιεύσεις: 799
Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Μαρ 2017 5:08 pm
ευχαριστω για τις πληροφοριες :)
FREE CAMPER

Επιστροφή στο ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron