Σελίδα 2 από 2

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Μαρ 2017 2:27 pm
από kozagio
Το αέριο είναι πολύ καλή φάση αν ο κινητήρας είναι καταλυτικός . Υδραυλικό εεε; Για μία τέτοια μετατροπή θα υπολογισεις γύρω στα 600 έως 700 ευρώ και το πιο πιθανό είναι να επισκευασεις την κρεμαγιερα μετά από λίγο διάστημα. Καλύτερα να βρεις αυτοκίνητο που να έχει ότι έξτρα θέλειςν έτσι ώστε να θέλεις μόνο επισκευές και όχι και τοποθετήσεις. Εγώ προσωπικά για το δικό μου βρήκα έναν δότη που είχε τα πάντα και τα τοποθέτησα στο δικό μου . Να ξέρεις ότι η λίστα των έξτρα είναι ατελείωτη

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Μαρ 2017 2:33 pm
από kozagio
Login έγραψε:Να κάνω και άλλη μια ερώτηση:
Αν βρω ένα Τ3 παλιό με 1000ε με καλό σασί,περίπου πόσο θα μου πάει μια ανακατασκεύη? Σίγουρα με άλλο μοτέρ.
Αν βρεις κάτι τέτοιο θα είναι σα να έπεσες από την Ακρόπολη και σταθηκες όρθιος . Αν βρεις κάτι τέτοιο στείλε μου πμ να μιλήσουμε τηλεφωνικά γιατί θέλει πολύ συζήτηση.

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Μαρ 2017 4:47 pm
από syncro16gr
Login έγραψε:Σταύρος λέγομαι.
...
Με αέριο είναι καλή φάση?
...
Γεια σου Σταύρο, καλώς ήρθες στην παρέα :)

Μιας και από τους λίγους βενζινοκίνητους Τ3 στην παρέα και -ίσως- ο μόνος (?) με υγραέριο, άκου κι αυτά εδώ...
Το σύστημα το έβαλα το 2009 και από τότε έχω ~100Κkm. Τοποθέτησα το τελευταίας γενιάς (τότε), με εγκέφαλο, που έκανε ~1400€. Σήμερα έχουν πέσει οι τιμές και το βάζουν με ~800-900€.

Όσον αφορά την οικονομία, δεν τίθεται θέμα, έχεις περίπου το 60% σε κόστος απ' ό,τι με τη βενζίνη. Μπορείς να δεις πλήρη στοιχεία από τις καταναλώσεις μου σ' αυτό το σάιτ.

Η κατανάλωση παραμένει ίδια με τη βενζίνη, το ίδιο και η "αίσθηση" της ιπποδύναμης/ροπής. Δεν έκανα και καμιά δυναμομέτρηση, αλλά το Δερβένι με 3η το ανέβαινα, με 3η το ανεβαίνω...!

Σχετικά με τα προβλήματα που -λένε- ότι προκαλεί στον κινητήρα, δεν έχω σαφή εικόνα - μέχρι στιγμής όλα καλά. Αν το δουλεύεις ήρεμα (max 3500RPM), έτσι όπως θέλουν οι μηχανές αυτές, τα προβλήματα μηδενίζονται.

Τα ντήζελ είναι ακόμη πιο οικονομικά και αν πας σε μια λύση 1.9TDI θα έχεις αρκετά καλή ιπποδύναμη, όπως ταιριάζει στο Τ3. Αλλά αυτά θα τα πουν άλλοι...

Δες κι εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες.

:)

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μαρ 2017 1:02 pm
από Login
Καλησπέρα.
Οι Τερζιδες δεν έχουν κάτι σε Τ3.

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μαρ 2017 3:42 pm
από T3syncrocamper
Πωλούνται 2 Τ3 κάμπερ ντιζελ στη Θεσσαλονίκη.
Σταύρο έχεις πμ

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσιεύτηκε: Τετ 29 Μαρ 2017 12:26 am
από spyroskourias
T3syncrocamper
Ρίξε κανένα ΠΜ και προς τα εδώ. 2 χρόνια έχω ο καημένος που ψάχνω, μέχρι και Ιταλία έφτασε η χάρη μου αλλά γιόκ κοκο! Αν έχεις πληροφορίες θα με ενδιέφεραν κι εμένα σοβαρότατα.

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Μάιος 2018 12:12 pm
από Hellenic Vanagon
syncro16gr έγραψε:
Login έγραψε:Σταύρος λέγομαι.
...
Με αέριο είναι καλή φάση?
...
Γεια σου Σταύρο, καλώς ήρθες στην παρέα :)

Μιας και από τους λίγους βενζινοκίνητους Τ3 στην παρέα και -ίσως- ο μόνος (?) με υγραέριο, άκου κι αυτά εδώ...
Το σύστημα το έβαλα το 2009 και από τότε έχω ~100Κkm. Τοποθέτησα το τελευταίας γενιάς (τότε), με εγκέφαλο, που έκανε ~1400€. Σήμερα έχουν πέσει οι τιμές και το βάζουν με ~800-900€.

Όσον αφορά την οικονομία, δεν τίθεται θέμα, έχεις περίπου το 60% σε κόστος απ' ό,τι με τη βενζίνη. Μπορείς να δεις πλήρη στοιχεία από τις καταναλώσεις μου σ' αυτό το σάιτ.

Η κατανάλωση παραμένει ίδια με τη βενζίνη, το ίδιο και η "αίσθηση" της ιπποδύναμης/ροπής. Δεν έκανα και καμιά δυναμομέτρηση, αλλά το Δερβένι με 3η το ανέβαινα, με 3η το ανεβαίνω...!

Σχετικά με τα προβλήματα που -λένε- ότι προκαλεί στον κινητήρα, δεν έχω σαφή εικόνα - μέχρι στιγμής όλα καλά. Αν το δουλεύεις ήρεμα (max 3500RPM), έτσι όπως θέλουν οι μηχανές αυτές, τα προβλήματα μηδενίζονται.

Τα ντήζελ είναι ακόμη πιο οικονομικά και αν πας σε μια λύση 1.9TDI θα έχεις αρκετά καλή ιπποδύναμη, όπως ταιριάζει στο Τ3. Αλλά αυτά θα τα πουν άλλοι...

Δες κι εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες.

:)

Προφανώς κάτι δεν καταλαβαίνω.

Αφού σου καίει 1,5 λίτρο βενζίνης στα 100 km, (με ρεύμα κινείσαι;), γιατί το υγραέριο; (Και 15,86 λίτρα στα 100 km).

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Μάιος 2018 6:12 pm
από sotyanif
Την βενζίνη την καίει για την εκκίνηση και μέχρι να ζεσταθούν τα νερά για να μπορεί "να γυρισει" στο υγραέριο.
Αθροιστικά λοιπόν η κατανάλωση καυσίμου ,Για 100 χλμ., είναι 1.5 λίτρα βενζίνης συν 15.86 λίτρα υγραέριο

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσιεύτηκε: Τρί 15 Μάιος 2018 11:56 pm
από Hellenic Vanagon
sotyanif έγραψε:Την βενζίνη την καίει για την εκκίνηση και μέχρι να ζεσταθούν τα νερά για να μπορεί "να γυρισει" στο υγραέριο.
Αθροιστικά λοιπόν η κατανάλωση καυσίμου ,Για 100 χλμ., είναι 1.5 λίτρα βενζίνης συν 15.86 λίτρα υγραέριο
A, μάλιστα.

Ευχαριστώ πολύ.

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Ιούλ 2018 10:01 pm
από syncro16gr
Hellenic Vanagon έγραψε:
sotyanif έγραψε:Την βενζίνη την καίει για την εκκίνηση και μέχρι να ζεσταθούν τα νερά για να μπορεί "να γυρισει" στο υγραέριο.
Αθροιστικά λοιπόν η κατανάλωση καυσίμου ,Για 100 χλμ., είναι 1.5 λίτρα βενζίνης συν 15.86 λίτρα υγραέριο
A, μάλιστα.

Ευχαριστώ πολύ.
Σόρρυ αγαπητοί φίλοι, είχα πολύ καιρό να δω το φόρουμ!

Για το θέμα της καταλάλωσης, είναι έτσι όπως τα έγραψε ο Σωτήρης. Αθροιστικά... - δυστυχώς!
:)