Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσίευση από kozagio »

Το αέριο είναι πολύ καλή φάση αν ο κινητήρας είναι καταλυτικός . Υδραυλικό εεε; Για μία τέτοια μετατροπή θα υπολογισεις γύρω στα 600 έως 700 ευρώ και το πιο πιθανό είναι να επισκευασεις την κρεμαγιερα μετά από λίγο διάστημα. Καλύτερα να βρεις αυτοκίνητο που να έχει ότι έξτρα θέλειςν έτσι ώστε να θέλεις μόνο επισκευές και όχι και τοποθετήσεις. Εγώ προσωπικά για το δικό μου βρήκα έναν δότη που είχε τα πάντα και τα τοποθέτησα στο δικό μου . Να ξέρεις ότι η λίστα των έξτρα είναι ατελείωτη
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσίευση από kozagio »

Login έγραψε:Να κάνω και άλλη μια ερώτηση:
Αν βρω ένα Τ3 παλιό με 1000ε με καλό σασί,περίπου πόσο θα μου πάει μια ανακατασκεύη? Σίγουρα με άλλο μοτέρ.
Αν βρεις κάτι τέτοιο θα είναι σα να έπεσες από την Ακρόπολη και σταθηκες όρθιος . Αν βρεις κάτι τέτοιο στείλε μου πμ να μιλήσουμε τηλεφωνικά γιατί θέλει πολύ συζήτηση.
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσίευση από syncro16gr »

Login έγραψε:Σταύρος λέγομαι.
...
Με αέριο είναι καλή φάση?
...
Γεια σου Σταύρο, καλώς ήρθες στην παρέα :)

Μιας και από τους λίγους βενζινοκίνητους Τ3 στην παρέα και -ίσως- ο μόνος (?) με υγραέριο, άκου κι αυτά εδώ...
Το σύστημα το έβαλα το 2009 και από τότε έχω ~100Κkm. Τοποθέτησα το τελευταίας γενιάς (τότε), με εγκέφαλο, που έκανε ~1400€. Σήμερα έχουν πέσει οι τιμές και το βάζουν με ~800-900€.

Όσον αφορά την οικονομία, δεν τίθεται θέμα, έχεις περίπου το 60% σε κόστος απ' ό,τι με τη βενζίνη. Μπορείς να δεις πλήρη στοιχεία από τις καταναλώσεις μου σ' αυτό το σάιτ.

Η κατανάλωση παραμένει ίδια με τη βενζίνη, το ίδιο και η "αίσθηση" της ιπποδύναμης/ροπής. Δεν έκανα και καμιά δυναμομέτρηση, αλλά το Δερβένι με 3η το ανέβαινα, με 3η το ανεβαίνω...!

Σχετικά με τα προβλήματα που -λένε- ότι προκαλεί στον κινητήρα, δεν έχω σαφή εικόνα - μέχρι στιγμής όλα καλά. Αν το δουλεύεις ήρεμα (max 3500RPM), έτσι όπως θέλουν οι μηχανές αυτές, τα προβλήματα μηδενίζονται.

Τα ντήζελ είναι ακόμη πιο οικονομικά και αν πας σε μια λύση 1.9TDI θα έχεις αρκετά καλή ιπποδύναμη, όπως ταιριάζει στο Τ3. Αλλά αυτά θα τα πουν άλλοι...

Δες κι εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες.

:)
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Login
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Σάβ 25 Μαρ 2017 5:17 pm

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσίευση από Login »

Καλησπέρα.
Οι Τερζιδες δεν έχουν κάτι σε Τ3.
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

Πωλούνται 2 Τ3 κάμπερ ντιζελ στη Θεσσαλονίκη.
Σταύρο έχεις πμ
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
spyroskourias
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2014 8:53 pm

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσίευση από spyroskourias »

T3syncrocamper
Ρίξε κανένα ΠΜ και προς τα εδώ. 2 χρόνια έχω ο καημένος που ψάχνω, μέχρι και Ιταλία έφτασε η χάρη μου αλλά γιόκ κοκο! Αν έχεις πληροφορίες θα με ενδιέφεραν κι εμένα σοβαρότατα.
If it ain't broken don't fix it!
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

syncro16gr έγραψε:
Login έγραψε:Σταύρος λέγομαι.
...
Με αέριο είναι καλή φάση?
...
Γεια σου Σταύρο, καλώς ήρθες στην παρέα :)

Μιας και από τους λίγους βενζινοκίνητους Τ3 στην παρέα και -ίσως- ο μόνος (?) με υγραέριο, άκου κι αυτά εδώ...
Το σύστημα το έβαλα το 2009 και από τότε έχω ~100Κkm. Τοποθέτησα το τελευταίας γενιάς (τότε), με εγκέφαλο, που έκανε ~1400€. Σήμερα έχουν πέσει οι τιμές και το βάζουν με ~800-900€.

Όσον αφορά την οικονομία, δεν τίθεται θέμα, έχεις περίπου το 60% σε κόστος απ' ό,τι με τη βενζίνη. Μπορείς να δεις πλήρη στοιχεία από τις καταναλώσεις μου σ' αυτό το σάιτ.

Η κατανάλωση παραμένει ίδια με τη βενζίνη, το ίδιο και η "αίσθηση" της ιπποδύναμης/ροπής. Δεν έκανα και καμιά δυναμομέτρηση, αλλά το Δερβένι με 3η το ανέβαινα, με 3η το ανεβαίνω...!

Σχετικά με τα προβλήματα που -λένε- ότι προκαλεί στον κινητήρα, δεν έχω σαφή εικόνα - μέχρι στιγμής όλα καλά. Αν το δουλεύεις ήρεμα (max 3500RPM), έτσι όπως θέλουν οι μηχανές αυτές, τα προβλήματα μηδενίζονται.

Τα ντήζελ είναι ακόμη πιο οικονομικά και αν πας σε μια λύση 1.9TDI θα έχεις αρκετά καλή ιπποδύναμη, όπως ταιριάζει στο Τ3. Αλλά αυτά θα τα πουν άλλοι...

Δες κι εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες.

:)

Προφανώς κάτι δεν καταλαβαίνω.

Αφού σου καίει 1,5 λίτρο βενζίνης στα 100 km, (με ρεύμα κινείσαι;), γιατί το υγραέριο; (Και 15,86 λίτρα στα 100 km).
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
sotyanif
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσίευση από sotyanif »

Την βενζίνη την καίει για την εκκίνηση και μέχρι να ζεσταθούν τα νερά για να μπορεί "να γυρισει" στο υγραέριο.
Αθροιστικά λοιπόν η κατανάλωση καυσίμου ,Για 100 χλμ., είναι 1.5 λίτρα βενζίνης συν 15.86 λίτρα υγραέριο
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

sotyanif έγραψε:Την βενζίνη την καίει για την εκκίνηση και μέχρι να ζεσταθούν τα νερά για να μπορεί "να γυρισει" στο υγραέριο.
Αθροιστικά λοιπόν η κατανάλωση καυσίμου ,Για 100 χλμ., είναι 1.5 λίτρα βενζίνης συν 15.86 λίτρα υγραέριο
A, μάλιστα.

Ευχαριστώ πολύ.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Ζητήται Τ3 επαγελματικό

Δημοσίευση από syncro16gr »

Hellenic Vanagon έγραψε:
sotyanif έγραψε:Την βενζίνη την καίει για την εκκίνηση και μέχρι να ζεσταθούν τα νερά για να μπορεί "να γυρισει" στο υγραέριο.
Αθροιστικά λοιπόν η κατανάλωση καυσίμου ,Για 100 χλμ., είναι 1.5 λίτρα βενζίνης συν 15.86 λίτρα υγραέριο
A, μάλιστα.

Ευχαριστώ πολύ.
Σόρρυ αγαπητοί φίλοι, είχα πολύ καιρό να δω το φόρουμ!

Για το θέμα της καταλάλωσης, είναι έτσι όπως τα έγραψε ο Σωτήρης. Αθροιστικά... - δυστυχώς!
:)
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΠΩΛΗΣΗ-ΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ”