Θερμαινόμενοι καθρέφτες syncro

Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Αύγ 2014 7:23 pm
Είπαμε, το syncro μπορεί να τα έχει όλα!

Το project ήταν από καιρό στο μυαλό μου και περίμενε κατάλληλη ευκαιρία. Καθώς τους χειμώνες τριγυρνάμε στα βουναλάκια και κάνει παγωνιές, είναι σούπερ χλίδα να πατάς το κουμπάκι και να φεύγουν οι πάγοι από τους καθρέφτες, αντί να ξύνεις με την ξύστρα και να κινδυνεύεις να χαλάσεις το κρύσταλλο.

Η ηλεκτρολογική εγκατάσταση είναι σχετικά απλή:

Παίρνουμε ρεύμα από το διακόπτη του θερμαινόμενου πίσω παρμπρίζ (από την επαφή 2/86) και διακλαδίζουμε αριστερά και δεξιά. Εγώ έβαλα καλώδιο πράσινο-άσπρο για το (+), όπως λέει το manual (sic) και καφέ για τη γείωση.
DSC_0431.jpg


Χρειάζονται δύο φισάκια για να υπάρχει δυνατότητα, αν ποτέ χρειαστεί, να μπορούν να βγουν.
DSC_0433.jpg


Τα καλώδια περνούν από το λαστιχένιο αγωγό της πόρτας (εκεί που είναι τα καλώδια των ηχείων) και βγαίνουν από την οπή που υπάρχει κάτω από τη βάση του καθρέφτη.
DSC_0434.jpg

DSC_0446.jpg


Και για να μην φαίνεται χάλια με τα καλώδια κρεμασμένα με tie-wraps από το βραχίονα, μπήκα σε μια περιπέτεια, που όμως είχε τελικά το απόλυτα επιθυμητό αποτέλεσμα: τα καλώδια ΜΕΣΑ στον βραχίονα!

Κάπως έτσι:

Αφαιρούμε το βραχίονα από την κάτω βάση. Ευτυχώς δεν είναι κολλημένα μεταξύ τους, αλλά κρατιούνται με έναν πείρο. Αυτός βγαίνει με απλά και στακάτα χτυπηματάκια.
DSC_0437.jpg


Εδώ χρειάζεται η μεγαλύτερη προσοχή: η διέλευση των καλωδίων μέσα από τη βάση και μετά στον βραχίονα. Γι’ αυτό χρειάζεται να ανοίξουμε μια κάθετη τρύπα στο κέντρο της βίδας που στερεώνει το ελατήριο και μετά μια οριζόντια. Η κάθετη τρύπα πρέπει να είναι όσο γίνεται στο κέντρο της βίδας, για να μην αδυνατίσει και σπάσει με τις περιστροφές του καθρέφτη.
DSC_0438.jpg


Η οριζόντια στο μασίφ μέρος της βάσης (όπως τη βλέπουμε, το μασίφ τμήμα είναι ένα «μισοφέγγαρο» στο πάνω μέρος, εκεί που ακουμπάει ο βραχίονας.
DSC_0439.jpg


Με τη βάση βιδωμένη στην πόρτα για να είναι στέρεη, άνοιξα πρώτα μια οπή-οδηγό διαμέτρου Ø3mm και μετά Ø6mm. Προσοχή, χρειάζεται μικρή πίεση και διαλείμματα στο τρυπάνι, για να κρυώνει το μέταλλο, μη τυχόν σπάσει κανένα τρυπανάκι μέσα και μετά καήκαμε…

Αφού ανοίξουν οι τρύπες και «δούμε φώς»,
DSC_0447.jpg


λειαίνουμε λιγάκι την αιχμηρή ακμή για να μη τρίβονται τα καλώδια από το άνοιξε-κλείσε του καθρέφτη και ανοίγουμε μια κατάλληλη οπή στο πλαστικό παρέμβυσμα της βάσης, για να περάσουν πρώτα από αυτό τα καλώδια.
DSC_0451.jpg

DSC_0452.jpg


Σπρώχνουμε τα καλώδια από την κάθετη τρύπα
DSC_0454.jpg


και τα «ψαρεύουμε» με ένα σύρμα από το πάνω μέρος.
DSC_0453.jpg


Επειδή η εσωτερική διασταύρωση των οπών είναι αιχμηρή, σπρώχνουμε λίγο και τραβάμε λίγο, για να μην κάνουμε ζημιά.

Μόλις βγούν τα καλώδια, με προσοχή τα σπρώχνουμε μέσα στον βραχίονα και τα ξαναψαρεύουμε στο σημείο που θέλουμε να βρουν τον καθρέφτη, από μια τρύπα Ø6mm που έχουμε ανοίξει γι’ αυτό το σκοπό.

Να το!!
DSC_0445a.jpg

DSC_0446a.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Θανάσης,
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.


"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2895
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 11:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Αύγ 2014 11:44 pm
Μπράβο Θανάση.
Πολύ ωραία αναβάθμιση ειδικα για σένα που πάς συνέχεια στα χιόνια.
Και πολύ ωραίο άρθρο. Με λεπτομέρειες.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2160
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Αύγ 2014 10:11 pm
Θανάση μετά την αποχώρηση του Topaz με τα λεπτομερέστατα topic για τις μετατροπές του, μπορώ να πω ότι καλύπτεις επάξια το δημιουργηθέν κενό (όσον αφορά τα τεχνικά άρθρα, ο Ανδρέας είναι αναντικατάστατος!)
Εύγε!

Επιστροφή στο ΑΜΑΞΩΜΑ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron