Κατανάλωση λαδιού σε T5
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2018 10:57 am
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2018 2:24 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2018 11:51 am
Καλημέρα ..
Έχω μια απορία που σε όσα μαστορια έχω απευθυνθεί έχω άλλες τόσες απαντήσεις ..
Ο κινητήρας μου είναι ο 2000cc βενζίνης με ονομασία axa 2007 κατασκευή (83.500 χιλιόμετρα )
Έχει περαστεί lpg σύστημα και η χρήση του μιγματος είναι κατάβαση υγραέριο με μικρό ψεκασμούς βενζίνης .
Έχω παρατηρήσει μια καταναλώση λαδιού σε συνθήκες ταξιδιού περί τα 1λιτρο και κάτι στα 2.500 χιλιόμετρα ..
Εντός της πόλης η κατανάλωση λαδιού είναι πόλη μικρότερη ..
Η λογικη απαντηση κάποιον συνεργείων ειναι ότι το μοτέρ στο ταξίδι δουλεύει συνεχόμενα για κάποιες ώρες όποτε η κατανάλωση λαδιού αυτή που αναφέρω είναι λογικότατη
Η άλλη άποψη μιλάει για μεγαλύτερη καταναλώσει λόγο μεγαλύτερης θερμοκρασία στον κύλινδρο λόγο της καύση του υγραερίου που ως γνωστών είναι όντως μεγαλύτερη .
Η Τρίτη άποψη λέει ότι όχι δεν είναι λογική αυτή η κατανάλωση κι πρέπει να ανοιχθεί ο κινητήρας για να ελεγχθούν τα Τσίμουχακια στις βαλβίδες κι τα ελατήρια των πιστόνιων(κόστος μόνα για τον έλεγχο 200ευρω )
Υπάρχει κάποιος Μαστορας από το φόρουμ που κατά παραδοχή να εμπιστευόμαστε την άποψη του για να απευθυνθώ πριν αρχίσω και λύνω καπάκια κλπ ,
Ευχαριστώ !!!
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2018 2:24 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2018 11:51 am
Καλημέρα ..
Έχω μια απορία που σε όσα μαστορια έχω απευθυνθεί έχω άλλες τόσες απαντήσεις ..
Ο κινητήρας μου είναι ο 2000cc βενζίνης με ονομασία axa 2007 κατασκευή (83.500 χιλιόμετρα )
Έχει περαστεί lpg σύστημα και η χρήση του μιγματος είναι κατάβαση υγραέριο με μικρό ψεκασμούς βενζίνης .
Έχω παρατηρήσει μια καταναλώση λαδιού σε συνθήκες ταξιδιού περί τα 1λιτρο και κάτι στα 2.500 χιλιόμετρα ..
Εντός της πόλης η κατανάλωση λαδιού είναι πόλη μικρότερη ..
Η λογικη απαντηση κάποιον συνεργείων ειναι ότι το μοτέρ στο ταξίδι δουλεύει συνεχόμενα για κάποιες ώρες όποτε η κατανάλωση λαδιού αυτή που αναφέρω είναι λογικότατη
Η άλλη άποψη μιλάει για μεγαλύτερη καταναλώσει λόγο μεγαλύτερης θερμοκρασία στον κύλινδρο λόγο της καύση του υγραερίου που ως γνωστών είναι όντως μεγαλύτερη .
Η Τρίτη άποψη λέει ότι όχι δεν είναι λογική αυτή η κατανάλωση κι πρέπει να ανοιχθεί ο κινητήρας για να ελεγχθούν τα Τσίμουχακια στις βαλβίδες κι τα ελατήρια των πιστόνιων(κόστος μόνα για τον έλεγχο 200ευρω )
Υπάρχει κάποιος Μαστορας από το φόρουμ που κατά παραδοχή να εμπιστευόμαστε την άποψη του για να απευθυνθώ πριν αρχίσω και λύνω καπάκια κλπ ,
Ευχαριστώ !!!