Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Άβαταρ μέλους
zalinski
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ 10 Νοέμ 2016 6:47 am

Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από zalinski »

Καλημέρα σε όλους της ομάδας....Παρακαλώ χρειάζομαι τα φώτα σας...Έχω ένα VW T2 και θέλω να αντικαταστήσω τον 1600 αερόψυκτο κινητήρα με κάποιον υδρόψυκτο injection και ίσως και το σασμάν....Δεδομένο ότι το κυκλοφόρω καθημερινά θέλω μία σχετική οικονομία στα καύσιμα και παραπάνω δύναμη εννοείται...Ψάχνοντας στο στο forum δεν βρήκα αντίστοιχο θέμα γι'αυτό και άνοιξα καινούριο...Αν υπάρχει κάποιο που δεν το είδα να μου το πείτε...Ευχαριστω...
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από kozagio »

Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο η πιό πολυφορεμενη μετατροπή είναι οι γνωστές Σουμπαρού 1600 και 1800 , αυτο όμως που γράφεις για ψεκασμό αλλάζει λίγο τα πράγματα. Υπάρχουν τα απλά μπόξερ της Σουμπαρού με ψεκασμό με ιπποδύναμη από 100 έως 140 ίππους (που να τα βρεις;;;;;.......) και η καλωδίωση είναι σχετικά εύκολη έχω όμως κάποιες ενστάσεις για το κόστος συντήρησης και για την τοποθέτηση του ψυγείου . Για αλλαγή σασμαν..........δεν το βλέπω γιατί θα φτάσεις σε τρελά νούμερα, αυτό που μπορείς να κάνεις στο δικό σου σασμαν είναι να πας στο πιό γρήγορο διαφορικό για μεγαλύτερη οικονομία στον δρομο
Άβαταρ μέλους
zalinski
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ 10 Νοέμ 2016 6:47 am

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από zalinski »

Ποια ακριβως μοτερ εννοεις?Γνωριζεις κωδικους?Μηπως εννοεις τους EJ της subaru?
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από kozagio »

Ναι μιλάω για τα ej μοτέρ.πιο συγκεκριμένα για το ej16 (1600 cc) ,ej18(1800 cc) και ej20e(2000cc),αν θυμάμαι καλά με 100 ,115 και 140 ps αντίστοιχα . Έως εκεί. Για περισσότερα άλογα δεν θα πήγαινα σ αυτό το πλαίσιο (αν και πιστεύω ότι και τα 140 είναι πολλά) άλλωστε και με το ea82 καλά πάνε αλλά για να βάλεις αργότερα κάποιο αξιοπρεπές σύστημα υγραερίου, χρειάζεται μοτέρ με πολλαπλό ψεκασμό . Το μόνο που θα κοιτουσα στην θέση σου θα ήταν το κόστος συντήρησης του ej πχ ποσά θέλω για ν αλλάξω ιμάντα εκκεντροφόρων, και το άλλο εξ ίσου σημαντικό ερώτημα είναι : θα έχω οικονομία καυσίμου; Αν τώρα θέλεις να πας σε vw λύση το 2e (2000 cc 115 ps) είναι μία αξιοπρεπής λύση ή ακόμα καλύτερα το agg με την ίδια ιπποδύναμη αλλά με καλύτερο σύστημα διαχείρησης κινητήρα (εγκέφαλο) .
Άβαταρ μέλους
zalinski
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ 10 Νοέμ 2016 6:47 am

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από zalinski »

EJ20 βρίσκεις παντού. Εύκολος να τον βρεις. Είναι πιστεύω ο περισσότερο φορεμένος κινητήρας στα subaru.Οι άλλοι δύο που μου ανέφερες (2e και agg) είναι σε σειρά αν δεν κάνω λάθος... Χωράνε στον χώρο του κινητήρα μου; Με το σασμάν τι γίνεται; αντέχει την παραπάνω δύναμη από αυτά τα μοτέρ ή θα τα πάρω όλα στη μασχάλη;Και το πιο γρήγορο διαφορικό που μου ανέφερες από πιο σασμαν ταιριάζει; Μάλλον σε έχω ζαλισει αλλά βλέπω ότι γνωρίζεις πολλά πράγματα γιαυτό και παίρνω θάρρος να σε ρωτάω διάφορα.....
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από kozagio »

Για τις ερωτήσεις μην ανησυχείς είναι σα να με ντοπαρεις :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Τώρα επί του θέματος...... οι εν σειρά κινητήρες δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τον χώρο του Τ2. αν googlαρεις και δεις το βραζιλιάνικο Τ2 θ ανακαλύψεις ότι φοράει εν σειρά κινητήρα 1400 cc από golf . Με τον εν σειρά κινητήρα αποκτας χώρο για να βάλεις το ψυγείο στο πλάι. Για τον Σουμπαρού δεν είπα σκέτο Ej 20 είπα Ej20e που είναι πιό απλός και μόνο!!!!!!!! με 140 άλογα που και πάλι είναι πολλά. Τ άλλα ej20 έχουν από 170 και πάνω και φοβάμαι ότι ο ιππόδρομος του Τ2 δεν μπορεί να το διαχειριστεί. Σασμαν τώρα . Αν το δικό σου Τ2 είναι 1600 τότε φοράει τελική σχέση μετάδοσης 7/38 πιθανότατα. Αν είναι 2000 cc από το εργοστάσιο τότε έχει τελική σχέση 7/32 πιθανότατα που είναι και η πιο γρήγορη που μπορείς να βρεις. Από αντοχή τώρα τα σασμαν έχουν δείξει καλά δείγματα για ιπποδύναμη μέχρι τα 112 άλογα που έχω δει σε τέτοιο αυτοκίνητο . Τέλος να πώ ότι μην ακούς τις διάφορες λαϊκές κουβέντες της μαστοραντζας του 80 που έλεγαν ότι έβαζαν μοτέρ Porsche σε όλα τα Τ2 . Το 99% από αυτούς εννοούσε το διλιτρο αερόψυκτο μοτέρ με τα δυο καρμπυρατέρ που οπτικά έμοιαζε κάπως με τα τετρακύλινδρα Porsche την τότε εποχής
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από kozagio »

Κοίτα να δεις τι θυμηθηκα τώρα. Σασμαν μέρος δεύτερο. Τα πιο παλιά Τ2 είχαν διαφορικό 8/43 και τα Τ2Α είχαν ένα περίεργο σασμαν με διαφορικό 9/54 και τετάρτη είχαν 21/29 με πολύ χοντρά δόντια . Τέλος ή μόνη αδυναμία που μπορώ να θυμηθω είναι ότι σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις έσπαγαν οι πλανήτες και οι δορυφόροι στο σασμαν του διλιτρου μοτερ (7/32).
T3syncro 991
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Τετ 08 Απρ 2015 3:27 pm

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από T3syncro 991 »

http://ranchotransaxles.com/vw-transaxles/ Εδω οτι θελουμε///
Άβαταρ μέλους
zalinski
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ 10 Νοέμ 2016 6:47 am

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από zalinski »

Παιδια ευχαριστω για το ενδιαφερων και τις πληροφοριες...Αλλη μια απορια...οι 2e και agg κινητηρες θελουν πλακα προσαρμογης και αλλο βολαν....ξερουμε καποιον που να φτιαχνει ή να ακομη καλυτερα να εχει?Ή και ολοκληρη μετατροπη;
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: Κινητήρας σε Τ2 υδρόψυκτος

Δημοσίευση από kozagio »

Βολάν υπάρχουν αρκετα: Τ3 diesel (δεν το προτείνω έχει μικρό δίσκο 180 χιλιοστά και είναι ελαφρύ ). Βολαν από Τ4 ή από Passat είναι πολύ καλύτερα (πιο βαρύ βολάν ίσον αποθήκη ενέργειας και έχει δίσκο 228 χιλιοστά ) το μόνο μελανό σημείο είναι ότι θέλεις δίσκο Τ3 και πλατό Τ4 αυτό ανεβάζει λίγο το κόστος. Πλάκα μπορείς να φτιαξεις σ ένα καλό ρεκτιφιε-μηχανουργειο κάπου κοντά σου θα ήταν το καλύτερο σενάριο.
Απάντηση

Επιστροφή στο “ΜΗΧΑΝΗ”