Intercooler

Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Τετ 05 Απρ 2017 10:07 am
Τοποθεσία: SKG
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Απρ 2017 2:23 pm
t3 syncro tool έγραψε:Άντε. Ήρθε στα ίσα του το αμαξάκι. Θα έκαιγες καμιά φλάντζα στο τέλος με τις θερμοκρασίες συνέχεια στα κόκκινα, απο ένα απλό θέμα της εξαέρωσης.
Μάθημα για την επόμενη φορά.

Μή νομίζεις οτι και μείς είμαστε φωστήρες. Κάπως έτσι μάθαμα και μείς, μέσα απο τις δυσκολίες, και τότε δέν υπήρχε ούτε FB ούτε φόρουμ να ζητήσουμε τεχνική βοήθεια. Το δέ Bentley το έμαθα πρίν απο καμιά επταετία.
Ότι μαλακία μας έλεγε το κάθε μαστόρι κάναμε!!!!


η τρέλα είναι ότι το αμάξι έκανε σωστή εξαέρωση με σήκωμα από πίσω και όχι από μπροστά όπως λέει το manual...άντε βγάλε άκρη....στο σήκωμα από μπροστά όχι μόνο δεν έβγαζε αέρα ,έβραζαν και τα νερά τρομακτικά.... :mrgreen:
If you like to travel with your self,you're never alone..!
Don't be scared to walk alone,don't be scared to like it...!

1990 T3 1.6TD (JX) Westfalia Camper Hard-top
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 11:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Απρ 2017 3:51 pm
Κάποιο θέμα έχεις με τα κολάρα εκεί που τα ξεβούλωνες. Μάλλον κάτι γινόταν εκεί.
Εμείς κάνουμε πάντα απο μπροστά εξαέρωση και δέν έχουμε ποτέ πρόβλημα.
Εσύ έμαθες, με τον δύσκολο τρόπο, οτι σου δούλεψε ανάποδα η εξαέρωση.
Κανένα πρόβλημα λοιπόν. Κάντην ανάποδα.
Τουλάχιστον τώρα θα ξέρεις τί πρέπει να κάνεις την επόμενη φορά και άν ανεβάζεις θερμοκρασίες να βάζεις το χέρι σου μπροστά στο ψυγείο να βλέπεις άν ζεματάει ολόκληρο ή έχεις αέρα μέσα.
Όπως και να έχει, έμαθες το σύστημα ψύξης (αντλία-ψυγείο-εξαέρωση) του Τ3 απο όλη αυτή την συζήτηση και γλύτωσες αρκετά ευρώ σε αλλαγές μερών που δέν θα σου πρόσφεραν τίποτα σε θέμα θερμοκρασίας. ;)
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Τετ 05 Απρ 2017 10:07 am
Τοποθεσία: SKG
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Απρ 2017 4:13 pm
Μπάμπη όπως είπα είμαι αρκετά fan των manual οπότε στην επόμενη εξαέρωση θα τη κάνω όπως λέει ο Μέγιστος Bentley, να δω το αποτέλεσμα...για μένα αλλά και την απλή λογική το σωστό είναι από μπροστά να σηκωθεί. Τώρα το πως δούλεψε εχθές ανάποδα τι να πω....κινέζικο μυστήριο...ευχαριστώ για τις συμβουλές όλων!!!

Τα λέμε στην Πρέβεζα με παγωμένη μηχανή :-) !!!!
If you like to travel with your self,you're never alone..!
Don't be scared to walk alone,don't be scared to like it...!

1990 T3 1.6TD (JX) Westfalia Camper Hard-top
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1768
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Απρ 2017 4:15 pm
Όπως λέει και ο Μπάμπης στην υπογραφή του....... :lol:
Γινώμαστε ..,λόγω VW.......πολυτεχνίτες :lol:
(Έμαθες το κύκλωμα ψύξης) ;)
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Τετ 05 Απρ 2017 10:07 am
Τοποθεσία: SKG
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Απρ 2017 4:29 pm
sotyanif έγραψε:Όπως λέει και ο Μπάμπης στην υπογραφή του....... :lol:
Γινώμαστε ..,λόγω VW.......πολυτεχνίτες :lol:
(Έμαθες το κύκλωμα ψύξης) ;)


:-D :o :!:
If you like to travel with your self,you're never alone..!
Don't be scared to walk alone,don't be scared to like it...!

1990 T3 1.6TD (JX) Westfalia Camper Hard-top
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 934
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Απρ 2017 5:38 pm
Psyncro έγραψε:Μπάμπη όπως είπα είμαι αρκετά fan των manual οπότε στην επόμενη εξαέρωση θα τη κάνω όπως λέει ο Μέγιστος Bentley, να δω το αποτέλεσμα...για μένα αλλά και την απλή λογική το σωστό είναι από μπροστά να σηκωθεί. Τώρα το πως δούλεψε εχθές ανάποδα τι να πω....κινέζικο μυστήριο...ευχαριστώ για τις συμβουλές όλων!!!

Τα λέμε στην Πρέβεζα με παγωμένη μηχανή :-) !!!!


Μάλλον δεν χρειάζεται να κάνεις πειράματα με το τι λέει ο καθένας.
Το Bentley δεν είναι τίποτ' άλλο από την αγγλική μετάφραση των εργοστασιακών εγχειριδίων, που κυκλοφορεί νομιμα στο ΓιουΕςΈι από την VWoA. Απλά στην Ευρώπη προφανώς η μαμά VW δεν επιτρέπει την κυκλοφορία του. Αν ξέρεις γερμανικά, κυκλοφορεί στο δίκτυο από τον http://www.vwpix.org. Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα, γιατί κι αυτόν τον κυνήγησε η ΦάουΒε.

Επί της ουσίας τώρα, μήπως πρέπει να το ψάξεις λίιιιγο παραπάνω? Όταν λες ότι αναγκάστηκες να χώσεις ατσαλίνα για να ξεβουλώσεις κάποια κολλάρα, μήηηηπως και κάποια άλλα είναι έτοιμα τα φράξουν; Τι έγινε εκεί πέρα και βούλωσαν;

Λέω...

Βρες και το διάγραμμα του κυκλώματος της ψύξης για καλύτερη γνώση...

:)
Θανάσης,
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003. Μετά μολύνθηκαν πολλοί...


"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Τετ 05 Απρ 2017 10:07 am
Τοποθεσία: SKG
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Απρ 2017 12:13 am
syncro16gr έγραψε:
Psyncro έγραψε:Μπάμπη όπως είπα είμαι αρκετά fan των manual οπότε στην επόμενη εξαέρωση θα τη κάνω όπως λέει ο Μέγιστος Bentley, να δω το αποτέλεσμα...για μένα αλλά και την απλή λογική το σωστό είναι από μπροστά να σηκωθεί. Τώρα το πως δούλεψε εχθές ανάποδα τι να πω....κινέζικο μυστήριο...ευχαριστώ για τις συμβουλές όλων!!!

Τα λέμε στην Πρέβεζα με παγωμένη μηχανή :-) !!!!


Μάλλον δεν χρειάζεται να κάνεις πειράματα με το τι λέει ο καθένας.
Το Bentley δεν είναι τίποτ' άλλο από την αγγλική μετάφραση των εργοστασιακών εγχειριδίων, που κυκλοφορεί νομιμα στο ΓιουΕςΈι από την VWoA. Απλά στην Ευρώπη προφανώς η μαμά VW δεν επιτρέπει την κυκλοφορία του. Αν ξέρεις γερμανικά, κυκλοφορεί στο δίκτυο από τον http://www.vwpix.org. Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα, γιατί κι αυτόν τον κυνήγησε η ΦάουΒε.

Επί της ουσίας τώρα, μήπως πρέπει να το ψάξεις λίιιιγο παραπάνω? Όταν λες ότι αναγκάστηκες να χώσεις ατσαλίνα για να ξεβουλώσεις κάποια κολλάρα, μήηηηπως και κάποια άλλα είναι έτοιμα τα φράξουν; Τι έγινε εκεί πέρα και βούλωσαν;

Λέω...

Βρες και το διάγραμμα του κυκλώματος της ψύξης για καλύτερη γνώση...

:)



Θα το παρακολουθήσω κάποιες μέρες ακόμα να δω πως θα πάει,προς το παρόν δείχνουν καλά Θανάση.το διάγραμμα το έχω και θα κάτσω να το ψάξω μπας και....ποτέ δεν ξέρεις...
If you like to travel with your self,you're never alone..!
Don't be scared to walk alone,don't be scared to like it...!

1990 T3 1.6TD (JX) Westfalia Camper Hard-top
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευτ 24 Σεπ 2012 12:21 am
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Απρ 2017 4:23 am
Tο intercooler σε καλύτερη θέση με ανεμιστήρα δεν το έχω βάλει ακόμα. Δεν περίσσεψαν τα 60 ευρώ που κάνει ο ανεμιστήρας. Θα το βάλουμε με το Χριστόφορο, όπως συνενοήθηκα για να γίνει σωστότερη δουλειά.

Τώρα, με την ψύξη έχω κι εγώ ένα θεματάκι. Το φθινόπωρο είδα τη βελόνα θερμοκρασίας να ανεβαίνει επικίνδυνα. Κανονικά, λειτουργεί στη μέση και λίγο πιο κάτω. Σταμάτησα σε βενζινάδικο κι έβαλα νερό. Ήταν αφύσικα κατεβασμένη η στάθμη. Πήρε σχεδόν δυο νερομπούκαλα. Περί τα 2,5 λίτρα. Μετά όλα επανήλθαν. Παρατήρησα όμως ότι όποτε ήταν καλά ζεσταμένο, αφού έσβηνα τη μηχανή, το νερό μπροστά στο ψηγείο ακουγόταν να γουργουρίζει. Καλά λέω, έφαγε, ήπιε και τώρα ρέβεται. Επίσης, βάζοντας τα δάχτυλα από τις γρύλιες της μάσκας, διαπίστωσα ότι το πάνω μέρος του ψυγείου ήταν κρύο. Άντε λέω εξαέρωση. Έκανα με τη μούρη ελαφρώς κατηφορικά. Σκέφτηκα να χαμηλώσω την απόληξη, δηλαδή το σημείο εξαγωγής στην πάνω αριστερή γωνιά του ψυγείου, ώστε το παγούρι πίσω να είναι ψηλότερα και με τη βαρύτητα το υγρό να σπρώχνει τον αέρα προς τη βίδα. Η βίδα Μπάμπη από ότι θυμάμαι είναι 13άρα πάνω αριστερά στο ψυγείο. Ψιλιασμένος λίγο, μετά από 10ήμερο κοίταξα πάλι τη στάθμη. Είχε κατέβει αρκετά για τόσες λίγες ημέρες λειτουργίας. Μπα λέω, σε μπελάδες θα μπούμε. Διαρροή δεν βρήκα. Μια ημέρα κι αφού είχα κάνει παρατεταμένα ανηφορικό δρομολόγιο στο βουνό, μόλις σταμάτησα άνοιξα πίσω το παραθυράκι που δίνει πρόσβαση στη μηχανή, εκεί δηλαδή που πατά η πινακίδα. Άκουσα ένα μικρό φύσημα. Σαν τη χύτρα που ξεφυσάει λίγο αέρα πριν ανέβει η πίεση και περιστραφεί η βαλβίδα. Ώπα λέω εδώ είμαστε. Ανοίγω την καταπακτή της μηχανής, και βλέπω μια απειροελάχιστη τρυπούλα στο παγούρι. Το πάνω μέρος του παγουριού είναι άλλο κομάτι, πρεσσαριστό με θερμοκόλληση υποθέτω. Εκεί έχει και τον αισθητήρα στάθμης υγρών, τον οποίο στην περίπτωσή μου δεν έχω καλωδιώσει από τότε που άλλαξα τη μηχανή. Λείπει εντελώς το καλώδιο. Οπότε, κοιτάζω -όποτε θυμάμαι- τη στάθμη όταν ανοίγω την καταπακτή. Εκεί πάνω στη ραφή έχανε και πετούσε λίγο ατμό. Δηλαδή, χάνω λίγα υγρά και μπάζω αέρα στο κύκλωμα. Εντάξει, είναι υπο έλεγχο το θέμα, κάποια ώρα θα φτειαχτεί κι αυτό. Πιθανά θέλω άλλο παγούρι.
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 11:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Απρ 2017 3:38 am
Γιάννη το δικό μου ψυγείο έχει 14άρα βίδα, αλλά τώρα που το λές, στο παλιό μου πρέπει να ήταν 13άρα.
Το ψυγείο πάντως θέλει προσοχή στην εξαέρωση πάντα, και ειδικά όταν βλέπουμε πεσμένη την στάθμη, θα πρέπει πάντα να ψιλιαζόμαστε και εξαέρωση μιάς και όλος ο αέρας εκεί μαζεύεται.

Κανονικά θα έπρεπε στο ψυγείο αντί για βίδα (τάπα), να έχει αυτόματο εξαερωτήρα όπως έχουν οι σωληνώσεις των καλοριφέρ στο πιό υψηλό σημείο των κεντρικών σωληνώσεων στις πολυκατοικίες.
Να μήν ξανασχοληθούμε ποτέ με αυτό το θέμα!!!!
calefi 502041 - Αντίγραφο.jpg

Χρόνια το σκέφτομαι.....και ποτέ δέν το έχω κάνει.

(Αν και νομίζω οτι σε ύψος δέν χωράει αυτό το συγκεκριμμένο γιατί δέν υπάρχει χώρος προς τα πάνω.
Θέλει κάποιο πιό μικρό......)
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Σάβ 25 Μαρ 2017 6:17 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Αύγ 2017 5:21 pm
επίσης κρατάω οτι το πρόβλημα ήταν καθαρά στα βουλωμένα κολάρα του καλοριφέρ πίσω...και επίσης ακόμα μπερδεμένος είμαι....:-)

κάποτε θα μάθουμε που θα πάει...[/quote]


Πως έκανες εξαέρωση στα βουλωμένα κολάρα του καλοριφέρ πίσω?
ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ΜΗΧΑΝΗ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron