Σελίδα 1 από 1

Bull Bars

Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιαν 2014 3:11 pm
από syncro16gr
Syncro - BullBars.pdf
Αν κάποιος ξεκινήσει να φτιάχνει, ας ενημερώσει ;)

Re: Bull Bars

Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Οκτ 2016 2:53 pm
από elgreco
Αν καποιος ξεκινησει να φτιαχνει, καλυτερα να φτιαχνει απο αλουμινιο!

Re: Bull Bars

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Οκτ 2016 6:39 pm
από Hellenic Vanagon
Eίναι εντελώς λάθος σαν σχέδιο.

Re: Bull Bars

Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Οκτ 2016 3:51 am
από elgreco
Γιατι το λες αυτο HV?

Re: Bull Bars

Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Οκτ 2016 8:40 am
από Hellenic Vanagon
elgreco έγραψε:Γιατι το λες αυτο HV?
Στο Τ3, έχουμε να αντιμετωπίσουμε την διανομή των δυνάμεων των συγκρούσεων, σε δύο εντελώς διαφορετικές, από άποψη στρατηγικής, περιοχές.

1)Εμπρός, ότι προστίθεται, θα πρέπει να ενσωματώνεται στην υπάρχουσα δομή σαν ενιαίο σώμα με αυτή και όχι σαν κάτι πρόσθετο και με την προοπτική της αύξησης της απορροφητικότητας της ενέργειας και της ομαλής παροχέτευσής της στον δομικό σκελετό.

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την συγκόλληση κατά πλάτος και κατά ύψος των πρόσθετων στοιχείων επάνω στο "στοιχείο απορρόφησης των συγκρούσεων", με τέτοια ποιότητα εργασίας και δομής, ώστε όταν με ένα γρύλλο συνεργείου σηκώσουμε το αυτοκίνητο από την απώτατη άκρη, (ως προς το αμάξωμα), της νέας δομής, να μην υπάρχει εμφανής στρέψη ως προς τον οριζόντιο διαμήκη άξονα.

Επίσης, θα πρέπει η νέα δομή που θα δημιουργηθεί, να είναι τόσο ισχυρή, ώστε να μπορεί να σηκώσει το βάρος ολόκληρου του αυτοκινήτου, όπως φαίνεται στο σχετικό βίντεο της "Go Westy" να συμβαίνει με τον εργοστασιακό προφυλακτήρα.



Τελικά, η νέα δομή, θα πρέπει να μπορεί να δέχεται στον κάθετο και στον οριζόντιο άξονα φορτία τουλάχιστον όσα δεχόταν και πριν, πράγμα καθόλου εύκολο, λόγω της αύξησης του μήκους και της δημιουργίας μοχλικών δυνάμεων.

Ένα ακόμα στοιχείο προσοχής είναι ότι, ιδιαίτερα στο SYNCRO, δεν επιτρέπεται η μείωση του ελάχιστου ύψους της απόστασης από το έδαφος, πράγμα που συμβαίνει συνήθως με την προσθήκη "bull bar", γιατί τοποθετούνται τραβέρσες στήριξης που περνάνε, για να συναντήσουν το σασσί, κάτω από τον προφυλακτήρα.

Και αυτό το τελευταίο, ακόμα, είναι πρόβλημα, γιατί, και χωρίς τίποτε να προστεθεί προκαλώντας την μείωση της απόστασης από το έδαφος, προεκτείνοντας τον προφυλακτήρα, μειώνουμε την γωνία προσβολής του αυτοκινήτου. Για να μην συμβεί αυτό, θα πρέπει η νέα δομή να συγκολληθεί λίγο ψηλότερα και όχι ακριβώς στο ξεκίνημα της παλαιάς.

Ακόμα, το αυξημένο βάρος στο εμπρός άκρο ενός Τ3, έχει ιδαίτερα αρνητικές επιδράσεις στην ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου, πολύ περισσότερο απ' ότι στα συμβατικά αυτοκίνητα, επειδή η απόσταση του εμπρός άξονα από το εμπρός άκρο του προφυλακτήρα είναι τεράστια, (και υπεύθυνη για το ευεργετικό φαινόμενο της δύναμης σταθεροποίησης που εμφανίζεται σε ταχύτητες πάνω από τα 140 χλμ/ω, αλλά και για την απίθανη ευελιξία του αυτοκινήτου), και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την έντονη εμφάνιση πολικών ροπών, που αντιστέκονται στην γρήγορη αλλαγή κατεύθυνσης, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που θα πρέπει να προσέξουμε, ότι προστεθεί, να είναι πολύ ελαφρύ, συγκολλημένο και ταυτισμένο με το σχήμα θόλου, που ήδη υπάρχει εκ' κατασκευής, ώστε, παρ' όλο το μικρό βάρος, να προσθέτουμε αύξηση στις ικανότητες του αυτοκινήτου και όχι αφαίρεση.

Έτσι λοιπόν, η προσθήκη ενός "bull bar", ανέμελα, όπως θα γινόταν σε οποιδήποτε άλλο αυτοκίνητο, παραμορφώνει ανεξέλεγκτα την εφαρμογή των δυνάμεων με τρόπο τέτοιο που να εξουδετερώνεται η, επαναστατική, κατασκευή παθητικής ασφάλειας του Τ3, προκαλώντας μόνο μεγάλο κακκό.

2)Πίσω τα πράγματα είναι πολύ απλούστερα, και το συγκεκριμένο "bull bar" θα μπορούσε να προσφέρει, αλλά δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα, υπάρχουν και εδώ σημεία που θα μπορούσαν να είναι καλύτερα προσαρμοσμένα για ένα Τ3.