Bull Bars

Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1006
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιαν 2014 4:11 pm
Syncro - BullBars.pdf


Αν κάποιος ξεκινήσει να φτιάχνει, ας ενημερώσει ;)
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Θανάσης,
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.


"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Οκτ 2016 2:53 pm
Αν καποιος ξεκινησει να φτιαχνει, καλυτερα να φτιαχνει απο αλουμινιο!
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Οκτ 2016 6:39 pm
Eίναι εντελώς λάθος σαν σχέδιο.
Οφείλω το ευ ζειν στους δασκάλους μου και το ζειν στους γονείς μου και στο σύστημα "SYNCRO" (δις) της VW..
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Οκτ 2016 3:51 am
Γιατι το λες αυτο HV?
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Οκτ 2016 8:40 am
elgreco έγραψε:Γιατι το λες αυτο HV?


Στο Τ3, έχουμε να αντιμετωπίσουμε την διανομή των δυνάμεων των συγκρούσεων, σε δύο εντελώς διαφορετικές, από άποψη στρατηγικής, περιοχές.

1)Εμπρός, ότι προστίθεται, θα πρέπει να ενσωματώνεται στην υπάρχουσα δομή σαν ενιαίο σώμα με αυτή και όχι σαν κάτι πρόσθετο και με την προοπτική της αύξησης της απορροφητικότητας της ενέργειας και της ομαλής παροχέτευσής της στον δομικό σκελετό.

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την συγκόλληση κατά πλάτος και κατά ύψος των πρόσθετων στοιχείων επάνω στο "στοιχείο απορρόφησης των συγκρούσεων", με τέτοια ποιότητα εργασίας και δομής, ώστε όταν με ένα γρύλλο συνεργείου σηκώσουμε το αυτοκίνητο από την απώτατη άκρη, (ως προς το αμάξωμα), της νέας δομής, να μην υπάρχει εμφανής στρέψη ως προς τον οριζόντιο διαμήκη άξονα.

Επίσης, θα πρέπει η νέα δομή που θα δημιουργηθεί, να είναι τόσο ισχυρή, ώστε να μπορεί να σηκώσει το βάρος ολόκληρου του αυτοκινήτου, όπως φαίνεται στο σχετικό βίντεο της "Go Westy" να συμβαίνει με τον εργοστασιακό προφυλακτήρα.




Τελικά, η νέα δομή, θα πρέπει να μπορεί να δέχεται στον κάθετο και στον οριζόντιο άξονα φορτία τουλάχιστον όσα δεχόταν και πριν, πράγμα καθόλου εύκολο, λόγω της αύξησης του μήκους και της δημιουργίας μοχλικών δυνάμεων.

Ένα ακόμα στοιχείο προσοχής είναι ότι, ιδιαίτερα στο SYNCRO, δεν επιτρέπεται η μείωση του ελάχιστου ύψους της απόστασης από το έδαφος, πράγμα που συμβαίνει συνήθως με την προσθήκη "bull bar", γιατί τοποθετούνται τραβέρσες στήριξης που περνάνε, για να συναντήσουν το σασσί, κάτω από τον προφυλακτήρα.

Και αυτό το τελευταίο, ακόμα, είναι πρόβλημα, γιατί, και χωρίς τίποτε να προστεθεί προκαλώντας την μείωση της απόστασης από το έδαφος, προεκτείνοντας τον προφυλακτήρα, μειώνουμε την γωνία προσβολής του αυτοκινήτου. Για να μην συμβεί αυτό, θα πρέπει η νέα δομή να συγκολληθεί λίγο ψηλότερα και όχι ακριβώς στο ξεκίνημα της παλαιάς.

Ακόμα, το αυξημένο βάρος στο εμπρός άκρο ενός Τ3, έχει ιδαίτερα αρνητικές επιδράσεις στην ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου, πολύ περισσότερο απ' ότι στα συμβατικά αυτοκίνητα, επειδή η απόσταση του εμπρός άξονα από το εμπρός άκρο του προφυλακτήρα είναι τεράστια, (και υπεύθυνη για το ευεργετικό φαινόμενο της δύναμης σταθεροποίησης που εμφανίζεται σε ταχύτητες πάνω από τα 140 χλμ/ω, αλλά και για την απίθανη ευελιξία του αυτοκινήτου), και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την έντονη εμφάνιση πολικών ροπών, που αντιστέκονται στην γρήγορη αλλαγή κατεύθυνσης, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που θα πρέπει να προσέξουμε, ότι προστεθεί, να είναι πολύ ελαφρύ, συγκολλημένο και ταυτισμένο με το σχήμα θόλου, που ήδη υπάρχει εκ' κατασκευής, ώστε, παρ' όλο το μικρό βάρος, να προσθέτουμε αύξηση στις ικανότητες του αυτοκινήτου και όχι αφαίρεση.

Έτσι λοιπόν, η προσθήκη ενός "bull bar", ανέμελα, όπως θα γινόταν σε οποιδήποτε άλλο αυτοκίνητο, παραμορφώνει ανεξέλεγκτα την εφαρμογή των δυνάμεων με τρόπο τέτοιο που να εξουδετερώνεται η, επαναστατική, κατασκευή παθητικής ασφάλειας του Τ3, προκαλώντας μόνο μεγάλο κακκό.

2)Πίσω τα πράγματα είναι πολύ απλούστερα, και το συγκεκριμένο "bull bar" θα μπορούσε να προσφέρει, αλλά δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα, υπάρχουν και εδώ σημεία που θα μπορούσαν να είναι καλύτερα προσαρμοσμένα για ένα Τ3.
Οφείλω το ευ ζειν στους δασκάλους μου και το ζειν στους γονείς μου και στο σύστημα "SYNCRO" (δις) της VW..

Επιστροφή στο SYNCRO & 4MOTION

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron