...για υπερυψωμένα syncro.

Dimitris
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: Δευ 02 Δεκ 2013 11:48 pm
Τοποθεσία: Athens & Ljubljana

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσίευση από Dimitris »

2εκ ψηλότερα είναι τα εργοστασιακά εμπρόσθια ελατήρια από το πισωκίνητο και με ακριβὠς τις ίδιες προδιαγραφές....
1975 181
1974 1303
1964 1500N
1985 T3 panel
1985 T3 Syncro ambulance
1988 T3 Syncro 16 doubledoor
1990 T3 Syncro panel
1996 9K Caddy van
1996 Audi A8 4.2 quattro
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Άν κατάλαβα καλά Δημήτρη μπορούμε να πάρουμε απο 2WD τα μπροστά ελατήρια (που είναι 2cm ψηλότερα) και να τα φορέσουμε μπροστά σε Syncro?
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσίευση από BUS1988 »

Σωστά κατάλαβες Μπάμπη, το κάνουν κατά κόρον στην Αγγλία
Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσίευση από stavros syncro »

Dimitris έγραψε:2εκ ψηλότερα είναι τα εργοστασιακά εμπρόσθια ελατήρια από το πισωκίνητο και με ακριβὠς τις ίδιες προδιαγραφές....
Οσο ζεις μαθαίνεις...να κάτι που δεν ήξερα....
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Πήγα σήμερα στον Πετρόπουλο στο Μενίδι και βάλαμε 2 μπροστά ελατήρια απο Syncro και 2WD μαζί.
Ίδιο πάχος και ίδιος αριθμός σπειρών, πιό αραιές και κανα 2 πόντους πιό ψηλό το 2WD.
Έχετε δίκιο τελικά.
Ούτε ο Πετρόπουλος το ήξερε. Έμεινε άφωνος. :o
Τώρα απο σκληρότητα δέν μπορώ να πώ.
Μιά δοκιμή θα μας πείσει, αλλά αφού λέει ο Θέμης οτι τα βάζουν κατα κόρον, θα είναι ΟΚ.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
mitsyncro
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Πέμ 12 Σεπ 2013 4:12 pm
Τοποθεσία: κολωνος

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσίευση από mitsyncro »

:?: Εαν παιρνει 2 ποντους μπροστα με τα ελατηρια του 2wd δεν χρειαζονται spacers-δισκοι; :?:
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Με 2 πόντους μεγαλύτερα ελατήρια θα πάς στους 3 με 3,5 πόντους σήκωμα, άν έχουν βέβαια την ίδια σκληρότητα τα ελατήρια του 2WD με του Syncro, και δέν θα χρειαστείς Spacers.

Μιλάμε για μπροστά βέβαια. Πίσω θα χρειαστείς Spacers, αλλά είναι πολύ εύκολα στην κατασκευή.

Άν βάλεις οτι εσύ, έχεις και μεγαλύτερα λάστχα στην διάμετρο, νομίζω οτι είναι ένα καλό συνολάκι για αρχή, χωρίς να ξεφεύγεις πολύ απο της προδιαγραφές της VW.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσίευση από BUS1988 »

Είμαι περίεργος για το αποτέλεσμα πάντως μια που δεν έχω προσωπική άποψη...
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

BUS1988 έγραψε:Είμαι περίεργος για το αποτέλεσμα πάντως μια που δεν έχω προσωπική άποψη...
+100
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ...για υπερυψωμένα syncro.

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

t3 syncro tool έγραψε:
BUS1988 έγραψε:Είμαι περίεργος για το αποτέλεσμα πάντως μια που δεν έχω προσωπική άποψη...
+100
Aπό το αρχείο των 2 dvd:

Αναφορά:

" nice detail: in addition to bigger wheels (wich lift the car quite a bit) Johnny also added front springs from a 2wd transporter and homemade spacers for the rear springs. The front springs from a 2wd transporter are reported to be 3 cm longer than those for the syncro. Works very well according to our man in southern Sweden."

Εικόνες αρχείου:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
The Syncro Heresy
Απάντηση

Επιστροφή στο “SYNCRO & 4MOTION”