Decoupler με Visco

Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Decoupler με Visco

Δημοσίευση από stavros syncro »

t3 syncro tool έγραψε:
stavros syncro έγραψε:Θα συμφωνήσω με τον Θανάση. Εγώ είμαι με τους viscoφουρτουνάκηδες και όχι με τους αξονάκιδες :lol: :lol:
Δηλαδή άν βάλω Decoupler δέν θα με κάνεις παρέα πιά? :( :( :(

Το ερώτημα ήταν άν μπορείς να κρατήσεις το Visco με decoupler ή άν πρέπει να βάλεις σταθερό άξονα ωπoσδήποτε γιατί χαλάει το Visco.
ΑΑΑΑΑ,,, αυτό ρώταγες???? Η απάντηση είναι ΝΑΙ.....τόσο απλά...
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
stavros syncro
Δημοσιεύσεις: 1277
Εγγραφή: Σάβ 27 Αύγ 2011 2:14 pm
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Decoupler με Visco

Δημοσίευση από stavros syncro »

BUS1988 έγραψε:Δεν νομίζω να χαλάει η σιλικόνη από τη μη-χρήση, άρα ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός.
Αν ζούσα σε περιοχή με πολλές γλύστρες (πάγο και τα συναφή) μάλλον visco+decoupler θα επέλεγα.
Δεδομένου ότι ζώ ένα τέταρτο από τη "μύτη" της Επανωμής, γνωστότατο μέρος συγκέντρωσης των θεσσαλονικιών τετρακίνητων, όπου η άμμος είναι ψιλή και βαθιά, η επιλογή μου είναι decoupler+σταθερός άξονας (κάνει τεράστα διαφορά στην άμμο).
Όσο για τη λιγότερη φθορά όλου του συστήματος τετρακίνησης με το decoupler εγώ το πιστεύω, οι σκληροπυρηνικοί -visco και τα μυαλά στα κάγκελλα - διατείνονται ότι επειδή πάντα πηγαίνει ένα 5% της κίνησης μπροστά με το visco, το σαζμάν (πίσω διαφορικό) με το decoupler καταπονείται παραπάνω γιατί αντί να διαχειρίζεται το 95% της δύναμης, διαχειρίζεται το 100%. Αυτό τους πείραξε, το ότι στις κλειστές στροφές στρίβεις και νιώθεις πως "κουρδίζεται" όλο το σύστημα της τετρακίνησης το παραβλέπουμε - θα τρελαθούμε τελείως δηλαδή!
Θα συμφωνήσω Θέμη μαζί σου 1000000%..... :) :) :) Αλλά συνεχίζω να μου αρέσει χωρίς decoupler....ο λόγος βέβαια μπορεί να είναι και τα 750,00 ;) ;) ;)
Syncro 16'' 1.8T
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Re: Decoupler με Visco

Δημοσίευση από elgreco »

Αν εισαι καλος στα μαστορεματα, μπορεις να αγορασεις το kit για 470 Ευρω + μεταφορικα απο την Syncro Serrvices.

Που ειναι ο Νικος Vanagon, να παει στην ιστοσελιδα: http://www.goldenmotor.com/ , στην υποκατηγορια:
Electric Car Kit και να μας σχεδιασει ενα συστημα ηλεκτρικου μοτερ για τον μπροστινο αξονα;
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Decoupler με Visco

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

elgreco έγραψε:Αν εισαι καλος στα μαστορεματα, μπορεις να αγορασεις το kit για 470 Ευρω + μεταφορικα απο την Syncro Serrvices.
Αυτό σκεφτόμουνα μιάς και το δικό μου Visco αρπάζει πολύ γρήγορα και στις μανούβρες μέσα στην πόλη αρχίζει να μου σπάει τα νεύρα. Επίσης φοβάμαι μήν γίνει καμιά ζημιά.
Επειδή έχω ρωτήση εδώ για επισκευή και πάει κανα 400άρι με 450άρι σκεφτόμουνα να πάρω το Decoupler της Syncro Services χύμα και να το φτιάξω.
Η άλλη λύση είναι το set επισκευής visco του Busman με 175 Ευρά.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Re: Decoupler με Visco

Δημοσίευση από elgreco »

t3 syncro tool έγραψε:
elgreco έγραψε:Αν εισαι καλος στα μαστορεματα, μπορεις να αγορασεις το kit για 470 Ευρω + μεταφορικα απο την Syncro Serrvices.
Αυτό σκεφτόμουνα μιάς και το δικό μου Visco αρπάζει πολύ γρήγορα και στις μανούβρες μέσα στην πόλη αρχίζει να μου σπάει τα νεύρα. Επίσης φοβάμαι μήν γίνει καμιά ζημιά.
Επειδή έχω ρωτήση εδώ για επισκευή και πάει κανα 400άρι με 450άρι σκεφτόμουνα να πάρω το Decoupler της Syncro Services χύμα και να το φτιάξω.
Η άλλη λύση είναι το set επισκευής visco του Busman με 175 Ευρά.
Εδω ομως πρεπει να βρεις τον Busman και αφου τον βρεις, να του μιλησεις και αφου του μιλησεις, να βεβαιωθεις οτι δεν θα παει διακοπες και θα γυρισει σε 2 βδομαδες και εχει ξεχασει εν τω μεταξυ οτι επρεπε να σου απαντησει.....
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Decoupler με Visco

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

elgreco έγραψε: Εδω ομως πρεπει να βρεις τον Busman και αφου τον βρεις, να του μιλησεις και αφου του μιλησεις, να βεβαιωθεις οτι δεν θα παει διακοπες και θα γυρισει σε 2 βδομαδες και εχει ξεχασει εν τω μεταξυ οτι επρεπε να σου απαντησει.....
Νομίζω οτι πιό τέλεια περιγραφή επικοινωνίας δέν θα μπορούσες να δώσεις.
Αυτά ακριβώς συμβαίνουν και με τον Busman και με τον Jaeger.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
topaz

Re: Decoupler με Visco

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 1:00 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Decoupler με Visco

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

topaz έγραψε:Μπορείτε να επανέλθετε λίγο πίσω στο θέμα του decoupler και του visco.

Μπορεί να μου απάντησει κάποιο μέλος σε κάποιες απορίες που έχω πάνω σε αυτό το θέμα?

Το decοupler με σταθερό άξονα σου δίνει 100% βήμα και μπροστά συνεχεια η μονο όταν διαβάσει σπινιάρισμα πίσω σου δίνει το 100%? Ο σταθερός άξονας σου δίνει κίνηση 50-50 σταθερά. Το Visco σου δίνει μπροστά όταν "διαβάσει" σπινάρισμα πίσω.

Από ότι έχω καταλάβει το decοupler ενεργοποιείται χειροκίνητα από το μεσαίο κουμπί στην κονσόλα στο κέντρο, σωστά? Σωστά

Aρα μπορείς να είσαι μονο με πίσω άξονες σαν απλο T2 όταν είναι απενεργοποιημένο η τραβάει δύναμη και μονο που είναι πάνω? Όταν είναι απενεργοποιημένο είναι απλό 2x4. Δέν δίνει καθόλου δύναμη μπροστά. Έχε το νού σου μόνο οτι τα μπροστινά μέρη (μπροστά διαφορικό-μπιλιοφόροι-κεντρικός άξονας) δέν σταματάνε να γυρίζουν ελεύθερα, οπότε δέν λείπουν οι φθορές στο μπροστινό σύστημα.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
topaz

Re: Decoupler με Visco

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 1:00 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Decoupler με Visco

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

topaz έγραψε:Thank you Mr.

Όταν εννοείς ο κεντρικός άξονας δεν παύει να κινείται εννοείς ο σταθερός άξονας σωστά. Ο κεντρικός άξονας. Αυτός που ενώνει το πίσω και το μπροστά διαφορικό.

Από ότι αντιλαμβάνομαι δεν θα υπάρχει τρόπος απομόνωσης? Δυστυχώς όχι. Για να απομωνωθούν πρέπει να υπάρχουν πλύμνες ελεύθερου τροχασμού στους μπροστινούς τροχούς. Όπως έχουν τα μεταγενέστερα 4χ4. Το σκεπτικό αυτού του οχήματος ήταν μόνιμη τετρακίνηση, οπότε η VW δέν σχεδίασε "πλύμνες ελεύθερου τροχασμού". Ο θέμης ανέφερε παλιότερα οτι είχε δεί κάποτε στο εξωτερικό έναν ιδιοκτήτη, που είχε κάνει του κόσμου την πατέντα για να τις τοποθετήση. Δέν αξίζει τον κόπο-χρόνο-χρήμα πάντως. Αφού δέν μεταδίδετε κίνηση και γυρνάνε ελεύθερα μπροστά όλα τα μηχανικά μέρη, δέν υπάρχει κόπωση, απλά, ρουλεμάν-σταυροί-ημιαξόνια κινούνται. Κάποια στιγμή θα πρέπει να αλλάζονται γιατί φθείρονται.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Απάντηση

Επιστροφή στο “SYNCRO & 4MOTION”