Επισκευή visco

Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή visco

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Για όσους ενδιαφέρονται ο Busman αναννέωσε το site του και έβαλε και set επισκευής Visco.
Σιλικόνη και τσιμούχες σε πολύ καλή τιμή.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
sotyanif
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη

Re: Επισκευή visco

Δημοσίευση από sotyanif »

Υπάρχει και αυτό :
How To Tell When Your Viscous Coupling Needs Replacing, How To Buy A Viscous Coupling, and How To Install A Viscous Coupling.

http://users.rcn.com/derekdrew/vanagon/ ... syncro.htm

Πριν χρόνια ,είχα αυτή την φωτο για αβαταρ. :roll: Μου άρεσε τόσο πολύ ;)
Θα μπορούσε να ηταν οπουδήποτε στην Κρήτη και ο πιτσιρίκος μοιάζει παρα πολυ με τον δικόν μου :oops:
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Γιάννης - Μεσολόγγι
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ 24 Σεπ 2012 12:21 am

Re: Επισκευή visco

Δημοσίευση από Γιάννης - Μεσολόγγι »

Το visco το επισκευάζει και ένας μηχανικός στο Αγρίνιο. Τα δικά μου είναι επισκευασμένα εκεί και τα δυο και λειτουργούν άψογα. Όποιος θέλει ας μου στείλει προσωπικό μήνυμα να ρωτήσω για λογαριασμό του. Σε εμένα θα κάνει φιλική τιμή. Αν κανείς το βγάλει και μου το στείλει, μπορώ να το επιμεληθώ και να το επιστρέψω επισκευασμένο.
jimVWsyncro
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2013 12:04 pm
Τοποθεσία: Athens-Sparta-Kozani
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή visco

Δημοσίευση από jimVWsyncro »

Καλησπέρα,

Με ενδιαφέρει το κιτ και γενικά η συντήρηση του VISCOUS COUPLING. Παρατηρώ το εξής :

σε μεσαίο ανάχωμα περίπου δεν μπλοκάρει αρκετά τους μπροστά τροχούς με τον έναν πίσω σηκωμένο, οπότε δεν το ξεπερνά το εμπόδιο...

DECOUPLER έχει βάλει κανείς;
US Vanagon Syncro 1988 14" |όπου γής πατρίς|
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή visco

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Καλησπέρα jimVWsyncro.
1) Οι μπροστά τροχοί πατάνε κανονικά κάτω ή γυρίζει κάποιος απο τους 2 στον αέρα?
Άν έχουν πρόσφυση και δέν σπινάρουν τότε το Visco έχει "μαλακώσει" (σηνήθως χάνουν οι τσιμούχες την σιλικόνη) και δέν υπάρχει αρκετή ροπή μπροστά.
2) Ναί. Υπάρχουν παιδιά που έχουν βάλει Decoupler. Θα σου απαντήσουν.
3) Άν θέλεις κάνε μιά παρουσίαση στα νέα μέλη να γνωριστούμε. Καλώς ήρθες απο μένα.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Επισκευή visco

Δημοσίευση από BUS1988 »

Καλώς τον Δημήτρη από τη Σπάρτη και εδώ!
Όσον αφορά το visco και τον έλεγχο και επισκευή του ισχύει ότι διάβασες παραπάνω και ότι σου είπε ο Μπάμπης (t3 syncro tool).
Εναλλακτικά και αν το ζητούμενο είναι η μέγιστη δυνατή πρόσφυση εκτός δρόμου σε σαθρά εδάφη, μπορείς να χρησιμοποιήσεις decoupler και σταθερό άξονα αντί για visco.
Κάνε μια παρουσίαση εδώ: http://www.vwbusclub.gr/viewforum.php?f=14 να σε γνωρίσουμε (και να σε καλωσορίσουμε) καλύτερα.
jimVWsyncro
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Τετ 27 Φεβ 2013 12:04 pm
Τοποθεσία: Athens-Sparta-Kozani
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή visco

Δημοσίευση από jimVWsyncro »

ευχαριστώ για την πρόσκληση 1988 και για το καλωσόρισμα ΤOOL!νοιώθω λίγο απογοητευμένος γιατί δεν έχω απολαύσει ακόμα το συνκρο..χρειάζεται επισκευές και δεν βρίσκω κατάλληλα συνεργεία!

οι μπροστά ρόδες ΔΕΝ σπινιάρουν και πατάνε κανονικά στο έδαφος

επίσης σε συνεργείο το σηκώσαμε και όντως μεταδίδει την κίνηση στους μπροστά τροχούς, ακόμα και στο ρελαντί γύριζε η μια ρόδα(ενδεχομένως να έχει κολλήσει κάποιο φρένο πίσω;;)

οπότε λέτε να ψάξω για ανακασκευή του Viscous, ή μήπως είναι ποιο απλό με το να συμπληρώσω σιλικόνη;
προς το παρών λέω να το αποσυνδέσω να μείνει μόνο πίσω κίνηση!

Χαίρομαι που θα έχω την συμπαράσταση σας!

Φιλικά
Δ
US Vanagon Syncro 1988 14" |όπου γής πατρίς|
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή visco

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Δημήτρη άν είναι στον αέρα οι τροχοί θα γυρίζουν.
Απλά δέν κατανέμετε 50-50 η δύναμη στον πίσω και μπροστά άξονα.
Πηγαίνει λίγη δύναμη μπροστά γι'αυτό σηκωμένο γυρίζουν οι τροχοί ενώ όταν είναι στο έδαφος δέν έχει δύναμη μπροστά.

Έχεις 4 επιλογές ανάλογα με τα χρήματά σου.
1) κατεβάζεις το Visco και υπάρχει άνθρωπος που το φτιάχνει (Σιλικόνη-τσιμούχες) στο Αγρίνιο, ο Χριστόφορος.
Ή το πάς εκεί ή το στέλνεις, στο φτιάχνει και το ξαναανεβάζεις στο αυτοκίνητο.
2) Αγοράζεις καινούργιο απο τον Bernd Jager (Είναι ο πιό φθηνός για καινούργιο) το Link εδώ: http://www.syncro-bernd-jaeger.de/ENGLI ... plung.html
3) το πετάς και βάζεις Decoupler και σταθερό άξονα στην θέση του Visco. (Αυτή είναι η πιό ακριβή λύση και απαιτεί επίσης συνεργείο που ειδικεύεται στα Syncro. Θα έχεις την καλύτερη κίνηση Off Road και ειδικά ατην άμμο, αλλά στην άσφαλτο θα είσαι 2κούνητος όπως και δήποτε.) Link εδώ: http://www.syncro-services.de/en/drievt ... rboxbrakes
4) Υπάρχει και ο Τσόκολας Ευάγγελος στο Άργος, πού είναι πιό κοντά σου. Τηλ. 27510 29700. Πάρε τον να μιλήσετε να σου πεί την γνώμη του. Κάτοχος Syncro και αυτός. (Δέν τον ξέρουμε όμως τον άνθρωπο οπότε δέν μπορώ να σου πώ τίποτα πάνω σε αυτό. Το βλέπεις μόνος σου.)
Δές τί διατίθεσαι να κάνεις να σε ενημερώσουμε με λεπτομέρειες.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Επισκευή visco

Δημοσίευση από syncro16gr »

jimVWsyncro έγραψε:οι μπροστά ρόδες ΔΕΝ σπινιάρουν και πατάνε κανονικά στο έδαφος
Jim, για το τεστ του βίσκο, δες εδώ http://www.syncro.org/VCTest.html
jimVWsyncro έγραψε:επίσης σε συνεργείο το σηκώσαμε και όντως μεταδίδει την κίνηση στους μπροστά τροχούς, ακόμα και στο ρελαντί γύριζε η μια ρόδα(ενδεχομένως να έχει κολλήσει κάποιο φρένο πίσω;;)
Οι ρόδες, όπως λέει σωστά ο Θέμης, γυρίζουν έτσι κι αλλιώς, όταν είναι στον αέρα. Μάλιστα αν σηκώσεις μόνο μια μπροστινή και οι άλλες τρεις πατάνε, είναι αδύνατο να τη γυρίσεις με το χέρι. Άρα ένα μικρό ποσοστό ισχύος, μεταδίδεται πάντα. Γύρω στο 6%.
Αν κάνεις το τεστ που περιγράφουν οι αμερικάνοι, με σηκωμένες τις πίσω ρόδες και φρεναρισμένες τις μπροστινές σ' ένα καδρόνι, θα πρέπει να καταφέρεις να γυρίζουν οι πίσω, στο ρελαντί, και οι μπροστινές να παραμένουν ακίνητες. Κάπως έτσι είναι φτιαγμένο, ώστε να προκαλεί τις μικρότερες δυνατές φθορές στα μηχανικά μέρη.
Δες κι αυτή τη δοκιμή του φίλου μας του Ερέν: http://www.youtube.com/watch?v=zMqOebMnZKo, όπου το βίσκο του υπολειτουργεί. Αν, πατώντας το γκάζι, δεν υπερπηδήξουν οι μπροστινές ρόδες το καδρόνι, κάτι δεν πάει καλά με το βίσκο. Είναι μάλλον η μία από τις δύο περιπτώσεις που είναι πια για πέταμα, καθώς δεν μεταδίδει ικανά ποσοστά ισχύος.
Η δεύτερη είναι όταν "σφίξει" μέσα του τελείως και δεν αφήνει καθόλου "αέρα" στη μετάδοση της κίνησης. Όταν είναι κολλημένο. Αυτό το καταλαβαίνεις εύκολα, μιας και το αμάξι δεν στρίβει!
jimVWsyncro έγραψε:οπότε λέτε να ψάξω για ανακασκευή του Viscous, ή μήπως είναι ποιο απλό με το να συμπληρώσω σιλικόνη;
προς το παρών λέω να το αποσυνδέσω να μείνει μόνο πίσω κίνηση!
Αν βγάλεις το βίσκο απ' το μπροστινό κιβώτιο, θα έχεις μόνο πίσω κίνηση, οπότε δώσ' το να σου φτιάξουν.
Σε κάποια αμερικάνικα σάιτ θα δεις ότι μπορεί να βγει και χωρίς να κατέβει κάτω το κιβώτιο.
Καλή δουλειά και γρήγορα τετρακίνητος ;)
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Απάντηση

Επιστροφή στο “SYNCRO & 4MOTION”