Δισκος - Πλατω
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Δισκος - Πλατω
Το Τ3 μου ηταν 1600 TD και ο προηγουμενος ιδιοκτητης τοποθετησε τον 1900. Ενας γνωστος μου στην Αθηνα ο οποιος εχει κανει την ιδια μετατροπη, υποστηριζει οτι θα χρειαστω πολυ συντομα ενα πιο γερο συνολο Δισκου - Πλατω και μαλιστα προτεινει Δισκο απο Τ3 βενζινη, Πλατω απο Τ4 βενζινη και Flywheel (δεν θυμαμαι τον ορο στα Ελληνικα) απο Τ3 βενζινη. Οντως ο 1900 καταπονει το συνολο που εχει απο κατασκευης ο 1600; Υπαρχει περιπτωση να με αφησει σε μια μεγαλη συνεχη ανηφορα οπως πχ η Εθνικη Κορινθου - Τριπολεως;
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Δισκος - Πλατω
Ποιον 1900 τοποθέτησε?
1900 ατμοσφαιρικό, 1900TD AAZ ή 1900 TDI?
Εάν είναι ο TDI ποιό μοτέρ? (π.χ. 1Ζ με 90 άλογα ή AFN με 110 άλογα)
Εάν είναι ο TDI είναι με την ηλεκτρονική πόμπα πετρελαίου ή με μηχανική?
Στην περίπτωση που έχεις 1900 ατμοσφαιρικό ή 1900TD AAZ θεωρώ ότι η επιπλέον καταπόνηση είναι μικρή οπότε μάλλον δεν έχεις πρόβλημα, δεν έχω προσωπική εμπειρία όμως.
Στην περίπτωση που έχεις TDI πρέπει να περάσεις σε δίσκο με διάμετρο 228mm από 205mm που έχει το Τ3 diesel.
Για να το κάνεις αυτό υπάρχουν δύο τρόποι:
1. Αγοράζεις πριζντιρεκτ που να σου επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις τον δίσκο των TDI με το σαζμάν που έχεις (http://www.syncro-services.com).
Βολάν από 1Ζ (το βολάν διπλής μάζας από AFN δεν κάνει γιατί έχει τα δόντια για τη μίζα από τη λάθος πλευρά - τα Τ3 έχουν τη μίζα στο σαζμάν, ενώ τα golf, passat κ.λ.π. με AFN μοτέρ στον κορμό της μηχανής).
Ρουλεμάν από Τ3.
Στο δίσκο έχεις πολλές επιλογές πλέον: από 1Ζ, AFN, T4 diesel ή (εαν έχεις πολλά άλογα) golf VR6.
2. Αγοράζεις βολάν από Τ3 βενζίνη.
Πλατώ από 1Ζ (ή Τ4 όπως λές, δεν το ξέρω).
Ρουλεμάν από Τ3.
Δίσκο από Τ3 βενζίνη (είναι επίσης 228mm).
1900 ατμοσφαιρικό, 1900TD AAZ ή 1900 TDI?
Εάν είναι ο TDI ποιό μοτέρ? (π.χ. 1Ζ με 90 άλογα ή AFN με 110 άλογα)
Εάν είναι ο TDI είναι με την ηλεκτρονική πόμπα πετρελαίου ή με μηχανική?
Στην περίπτωση που έχεις 1900 ατμοσφαιρικό ή 1900TD AAZ θεωρώ ότι η επιπλέον καταπόνηση είναι μικρή οπότε μάλλον δεν έχεις πρόβλημα, δεν έχω προσωπική εμπειρία όμως.
Στην περίπτωση που έχεις TDI πρέπει να περάσεις σε δίσκο με διάμετρο 228mm από 205mm που έχει το Τ3 diesel.
Για να το κάνεις αυτό υπάρχουν δύο τρόποι:
1. Αγοράζεις πριζντιρεκτ που να σου επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις τον δίσκο των TDI με το σαζμάν που έχεις (http://www.syncro-services.com).
Βολάν από 1Ζ (το βολάν διπλής μάζας από AFN δεν κάνει γιατί έχει τα δόντια για τη μίζα από τη λάθος πλευρά - τα Τ3 έχουν τη μίζα στο σαζμάν, ενώ τα golf, passat κ.λ.π. με AFN μοτέρ στον κορμό της μηχανής).
Ρουλεμάν από Τ3.
Στο δίσκο έχεις πολλές επιλογές πλέον: από 1Ζ, AFN, T4 diesel ή (εαν έχεις πολλά άλογα) golf VR6.
2. Αγοράζεις βολάν από Τ3 βενζίνη.
Πλατώ από 1Ζ (ή Τ4 όπως λές, δεν το ξέρω).
Ρουλεμάν από Τ3.
Δίσκο από Τ3 βενζίνη (είναι επίσης 228mm).
-
- Δημοσιεύσεις: 800
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2011 11:08 am
- Τοποθεσία: βολος κατω λεχωνια προς καρναγιο
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: Δισκος - Πλατω
Ωραίος !!!!!!!!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- elgreco
- Δημοσιεύσεις: 1084
- Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA
Re: Δισκος - Πλατω
Καλα ε!....Υποκλίνομαι!!!
Για να γυρισουμε στο θεμα μας, ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειπε πως ειναι ο turbo diesel απο Skoda Ταξι και βγαζει 100 (?) αλογα, με μηχανικη τρομπα.
Το βολαν ειναι το flywheel;
Για να γυρισουμε στο θεμα μας, ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειπε πως ειναι ο turbo diesel απο Skoda Ταξι και βγαζει 100 (?) αλογα, με μηχανικη τρομπα.
Το βολαν ειναι το flywheel;
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Δισκος - Πλατω
Τα skoda ήταν όλα TDI ηλεκτρονικά.
Εάν το δικό σου είναι με μηχανική πόμπα είναι πατέντα.
Εφόσον είναι TDI θέλεις οπωσδήποτε τον ανάλογο συμπλέκτη, καθώς και τις ανάλογες επεμβάσεις στο σαζμάν για να αντέξει.
Ψάξε τον κωδικό του μοτέρ για να ξέρεις τι φοράς.
Ψάξε τον κωδικό της πόμπας για να δούμε τι έχει κάνει ο προηγούμενος.
Ναι, το βολάν είναι το flywheel
Εάν το δικό σου είναι με μηχανική πόμπα είναι πατέντα.
Εφόσον είναι TDI θέλεις οπωσδήποτε τον ανάλογο συμπλέκτη, καθώς και τις ανάλογες επεμβάσεις στο σαζμάν για να αντέξει.
Ψάξε τον κωδικό του μοτέρ για να ξέρεις τι φοράς.
Ψάξε τον κωδικό της πόμπας για να δούμε τι έχει κάνει ο προηγούμενος.
Ναι, το βολάν είναι το flywheel
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: Δισκος - Πλατω
Βρήκα αυτό και είπα να στο στείλω.elgreco έγραψε:Το Τ3 μου ηταν 1600 TD και ο προηγουμενος ιδιοκτητης τοποθετησε τον 1900. Ενας γνωστος μου στην Αθηνα ο οποιος εχει κανει την ιδια μετατροπη, υποστηριζει οτι θα χρειαστω πολυ συντομα ενα πιο γερο συνολο Δισκου - Πλατω και μαλιστα προτεινει Δισκο απο Τ3 βενζινη, Πλατω απο Τ4 βενζινη και Flywheel (δεν θυμαμαι τον ορο στα Ελληνικα) απο Τ3 βενζινη. Οντως ο 1900 καταπονει το συνολο που εχει απο κατασκευης ο 1600; Υπαρχει περιπτωση να με αφησει σε μια μεγαλη συνεχη ανηφορα οπως πχ η Εθνικη Κορινθου - Τριπολεως;
http://www.futbus.com/Transmission-part ... wheel.html
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Δισκος - Πλατω
[quote="t3 syncro tool]Βρήκα αυτό και είπα να στο στείλω.
http://www.futbus.com/Transmission-part ... wheel.html[/quote]
Ποοοοολύ ενδιαφέρον
Εάν το κάνει κάποιος να μας πει το αποτέλεσμα.
Επίσης εαν ενδιαφέρεται κάποιος μήπως εάν κάνουμε κοινή παραγγελία πληρώνουμε λιγότερα μεταφορικά?
Μια δεύτερη σκέψη βέβαια λέει ότι ελαφρότερο βολάν εκτός από αμεσότερο "στροφάρισμα" του μοτέρ σημαίνει επίσης ότι οι στροφές "πέφτουν" πιο εύκολα (π.χ. σε παρατεταμένες ανηφόρες).
Έχει κανείς άποψη?
http://www.futbus.com/Transmission-part ... wheel.html[/quote]
Ποοοοολύ ενδιαφέρον
Εάν το κάνει κάποιος να μας πει το αποτέλεσμα.
Επίσης εαν ενδιαφέρεται κάποιος μήπως εάν κάνουμε κοινή παραγγελία πληρώνουμε λιγότερα μεταφορικά?
Μια δεύτερη σκέψη βέβαια λέει ότι ελαφρότερο βολάν εκτός από αμεσότερο "στροφάρισμα" του μοτέρ σημαίνει επίσης ότι οι στροφές "πέφτουν" πιο εύκολα (π.χ. σε παρατεταμένες ανηφόρες).
Έχει κανείς άποψη?
- BUS1988
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 2337
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Δισκος - Πλατω
Μετά από ερώτημα σε ξένο forum, οι υποψίες μου επιβεβαιώθηκαν:
Το ελαφρομένο βολάν έχει ως αποτέλεσμα ευστροφία, αλλά και λιγότερη ροπή, πράγμα που σημαίνει ότι για Syncro το ξεχνάμε.
Στην Αγγλία το χρησιμοποιούν σε 2WD.
Το ελαφρομένο βολάν έχει ως αποτέλεσμα ευστροφία, αλλά και λιγότερη ροπή, πράγμα που σημαίνει ότι για Syncro το ξεχνάμε.
Στην Αγγλία το χρησιμοποιούν σε 2WD.
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: Δισκος - Πλατω
Νά και κάτι που μάθαμε σήμερα.
Άν και δέν μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτό ελπίζω κάποια στιγμή να μου εξηγήσεις απο κοντά.
Άν και δέν μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτό ελπίζω κάποια στιγμή να μου εξηγήσεις απο κοντά.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ