Δισκος - Πλατω

Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Δισκος - Πλατω

Δημοσίευση από syncro16gr »

Γεια και από μένα, μετά από ποοοολύ καιρό!
Απ' ό,τι θυμάμαι απ' τη φυσική του σχολείου, το βολάν συμπεριφέρεται σαν "σφόνδυλος". Όσο πιο μεγάλη μάζα (βάρος) έχει - και ειδικά κοντά στην περιφέρειά του - τόσο μεγαλύτερη αδράνεια. Άρα δύσκολα ξεκινάει και σταματάει, αλλά έχει τεράστια ροπή στρέψης.
Φαντάσου μια ρόδα ποδηλάτου, που αντί για λάστιχο στην περιφέρεια, είχε σίδερο...
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Re: Δισκος - Πλατω

Δημοσίευση από elgreco »

Η παλια μηχανη πηγε για......βρουβες. Η καινουργια ειναι ΑΑΖ και μια που την αλλαξα, εβαλα και το set up του clutch. Δεν γνωριζω αν επραξα σωστα. Μια διαφορα που 'βλεπω' ειναι οτι μεταξυ 100 και 120 κανει πιο πολυ θορυβο. Σας λεει κατι αυτο;
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Re: Δισκος - Πλατω

Δημοσίευση από elgreco »

Οταν λεω το set up του lutch, εννοω αυτο:

Αγοράζεις βολάν από Τ3 βενζίνη.
Πλατώ από 1Ζ (ή Τ4 όπως λές, δεν το ξέρω).
Ρουλεμάν από Τ3.
Δίσκο από Τ3 βενζίνη (είναι επίσης 228mm).
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Δισκος - Πλατω

Δημοσίευση από BUS1988 »

Αυτό είναι ένα από τα δύο setup που χρησιμοποιούνται στα TDI μοτέρ.
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι δεν κάνει κακό που το χρησιμοποιείς στο AAZ TD.
Βέβαια χρησιμοποιώντας το βαρύτερο βολάν του 1Ζ έχεις περισσότερη ροπή, αλλά και λιγότερη ευστροφία.
Όσον αφορά τον παραπάνω θόρυβο, δεν έχω άποψη, εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του συγκεκριμμένου μοτέρ, τα οποία δεν γνωριζω. Πάντως ένα TDI έχει σαφώς πολύ περισσότερο θόρυβο στις ψηλές στροφές από ένα 1,6 TD, μια που το μοτέρ αποδίδει τελείως διαφορετικά (πολυυυυύ περισσότερη ροπή χαμηλά, και αρκετά πιο αργόστροφο όμως). Αυτός είναι και ο λόγος που μετατροπή σε TDI σημαίνει απαραίτητα και αλλαγή στα γρανάζια του σαζμάν καί/ή του κορωνοπήνιου. Αλλιώς έχεις ένα αυτοκίνητο που "σκοτώνει" χαμηλά, αλλά πάνω από τα 85 χλμ θέλεις ωτοασπίδες (και πολύ σύντομα καινούριο μοτέρ αφού δεν είναι φτιαγμένα για να δουλεύουν σε τόσο ψηλές στροφές όσο ο 1,6 TD)
Απάντηση

Επιστροφή στο “SYNCRO & 4MOTION”