Εμπρος Μπλοκε

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Εμπρος Μπλοκε

Δημοσίευση από elgreco »

Που μπορει κανεις να προμηθευτει Εμπρος Μπλοκε και ποιος καλος ανθρωπος θα το τοποθετησει; Περιμενω με αγωνια τα φωτα σας.

Ο προηγουμενος ιδιοκτητης του Multivan μου, μου ειπε να αγορασω ενα Τ3 απο αυτα του ΟΤΕ απο ΟΔΔΥ. Ειχαν ολα εμπρος μπλοκε;
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Εμπρος Μπλοκε

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

Μάλλον εννοείς ότι θέλεις μπροστινό διαφορικό με μπλοκέ. Γιατί δεν έχεις (μποκέ) ή γιατί είναι χαλασμένο? Για να σου απαντήσω πιό συγκεκριμένα.

Πάντως αυτό που σου είπε ο πρώην δεν μπορείς να το κάνεις γιατί είσαι ντίζελ και του ΟΤΕ είναι βενζίνες και έχουν διαφορετικό βήμα (ή κάνω λάθος παλιοί?) Πάντα πάντως πριν αγοράσεις κοιτάς τους κωδικούς, διαβάζεις και ρωτάς.
Το πέρασμα (η αντικατάσταση) ενός διαφορικού είναι εύκολη υπόθεση για όλα τα συνεργεία (αρκεί να μην σνομπάρουν τα τρανσπόρτερ).
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Εμπρος Μπλοκε

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Απο ότι γνωρίζω τα Syncro του ΟΤΕ δέν είχαν μπροστά μπλοκέ. Και μάλλον ούτε πίσω. Ήταν όλα 14άρια και ήταν extra το πίσω μποκέ. Μόνο τα 16άρια είχαν στο βασικό εξοπλισμό το πίσω μπλοκέ.

Όπως σωστά είπε ο Τ3syncrocamper τα Syncro του ΟΤΕ είναι βενζίνη και έχουν άλλο βήμα στα κορωνοπήνια. Οπότε αυτό το ξεχνάς τελείως σαν λύση.

Στο θέμα μας τώρα. Πρέπει να βρείς ποιόν κωδικό κιβωτίου φοράς για να δείς το βήμα. (Υπάρχει πίνακας με όλους τους κωδικούς στο forum στην ενότητα Syncro & 4motion). Θα ψάξεις στα πλάγια του κιβωτίου ταχυτήτων και θα δείς τα τρία γράμματα που γράφει. Μετά θα ψάξεις να βρείς ένα μπροστινό διαφορικό με μπλοκέ στο βήμα που το θέλεις (να ταιριάζει με το πίσω). Κόστος περίπου 400 με 500 Ευρώ μεταχειρισμένο. Θα αγοράσεις μετά διακόπτη για να βάλεις μπροστά στο ταμπλό. Η καλωδίωση για το φωτάκι πρέπει να υπάρχει ήδη (άν έχεις πίσω μπλοκέ). Θα χρειαστείς και μερικά μέτρα σωληνάκι για τον αέρα.

Το βασικό λοιπόν είναι να βρείς το μπροστά διαφορικό. Τα υπόλοιπα είναι εύκολα. Άν βρείς και κάποιον με μπροστά μπλοκέ κοιτάς απο κάτω την διάταξη με τα σωληνάκια και τα καλώδια και τα αντιγράφεις.

Πάντως σε κάθε περίπτωση να ξέρεις οτι το κόστος θα είναι περίπου στο χιλιάρικο. Άν δέν κάνεις σκληρή χρήση του αυτοκινήτου σε off road διαδρομές δέν είναι πολύ απαραίτητο.

Τώρα απο μηχανικούς όταν θα φτάσει η ώρα να το τοποθετήσεις ξέρω κάποιον στην Αθήνα που μπορεί να το κάνει αυτό.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Εμπρος Μπλοκε

Δημοσίευση από BUS1988 »

Έχουμε και λέμε....
1. Το εμπρός μπλοκέ δεν είναι απαραίτητο εκτός εάν κάνεις extreme offroad χρήση. Συγκεκριμμένα το δικό μου δεν το έχω χρησιμοποιήσει πάνω από δύο φορές, τη μία γιατί απλά είχα πρόβλημα στο ένα πίσω ημιαξόνιο, αλλιώς δεν θα χρειαζόταν. Λάβε υπόψη σου ότι επι σειρά ετών συμμετείχα σε όλα τα trophy που διοργανώνονταν στην Ελλάδα με 4χ4 (ότι σκληρότερο σε αγώνες 4χ4) και γενικά εκτός δρόμου "χώνομαι" πολύ. Δεν κάνω όμως extreme offroad με το syncro, δεν υπάρχει λόγος, το κάνω με τζιπ.
2. Τα syncro του ΟΤΕ συνήθως είχαν μπλοκέ μπρος-πίσω, δεν βλέπω το λόγο όμως να αγοράσεις ολόκληρο αυτοκίνητο μόνο για το μπλοκέ (αν και οικονομικά συμφέρει).
3. Λάβε υπόψη σου το βήμα του διαφορικού, είναι πολύ σημαντικό.
4. Ψάξε για τη δυνατότητα μετατροπής μη μπλοκέ διαφορικού σε μπλοκέ διαφορικό, νομίζω ότι γίνεται, δεν το έψαξα ποτέ όμως.
5. Το λύσιμο του διαφορικού δεν είναι τόσο απλή υπόθεση, θέλει ειδικά εργαλεία. Εαν δε μιλήσουμε για το λύσιμο του πίσω διαφορικού (για να αλλάξουμε βήμα π.χ.), εκεί πρόκειται για "εφιάλτη στο δρόμο με τις λεύκες" μια που το πηνίο είναι η απόληξη του δευτερεύοντα άξονα του σαζμάν, πράγμα το οποίο σημαίνει άνοιγμα του σαζμάν (προϋποθέτει δύο ειδικά εργαλεία), λύσιμο του δευτερεύοντα άξονα (έξω όλα τα γρανάζια, κόμπλερ, συνχρονιζέ, ρουλεμάν), για το δε μεγάλο ρουλεμάν του πηνίου χρειάζεται τρίτο ειδικό εργαλείο για την εξαγωγή του.
Κατόπιν "δέσιμο" όλων των παραπάνω στον καινούριο άξονα με το πηνίο διαφορετικού βήματος, κλείσιμο του σαζμάν, ρεγουλάρισμα.
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Εμπρος Μπλοκε

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

Τελικά δεν κατάλαβα? Δεν έχεις μπλοκέ μπροστά? Μικρό το κακό (κι εγώ που έχω δεν λειτουργεί από τότε που το πήρα-είναι κολλημένο). Με το πίσω καλύπτεσαι κατά 90% εκτός (όπως λέει και ο T3 syncrotool) έχεις σκοπό για εξτρίμ αποδράσεις. Παρόλα αυτά στείλε μας τους κωδικούς (καί του πίσω) γιατί κάτι άκρες υπάρχουν εδώ στη Θεσσαλονίκη (εγώ καβάντζαρα ένα σασμάν-διαφορικό με μπλοκέ για πίσω με 150€). Επειδή ψάχνω κι εγώ ένα μπροστινό, μήπως βρώ και για σένα.
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Εμπρος Μπλοκε

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

T3syncrocamper έγραψε:(εγώ καβάντζαρα ένα σασμάν-διαφορικό με μπλοκέ για πίσω με 150€).
Αμα βρείς κανένα πάλι κράτα και για μένα. Με τέτοια τιμή ούτε συνεμπλόκ δέν αλλάζεις!!!!!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Εμπρος Μπλοκε

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

Μπάμπη έχω βρεί ένα στοκαρισμένο σετ μπρος πίσω με μπλοκέ από βενζίνη. Δεν το έψαξα περισσότερο γιατί μάλλον δεν ταιριάζει σε μένα που είμαι πετρέλαιο.... ή ταιριάζει? Απορία: διαβάζοντας τον πίνακα βλέπω ότι σχέση πχ 35:6 έχουν και πετρέλαια και βενζίνες, έτσι λοιπόν δεν μπορώ να συνδιάσω ένα πίσω με ένα μπροστά με την ίδια σχέση (και άς ήταν το ένα πετρέλαιο και το άλλο βενζίνη)? Παίζουν ρόλο και οι ζάντες?
Born to ruuuunnn!!!!
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Εμπρος Μπλοκε

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Πάντως εμένα φοράει το AVN πίσω με οδόντωση 34:7.
Μου κάνει εντύπωση όμως γιατί στον πίνακα το δίνει για 16" ενώ το δικό μου είναι 14".
Τον κωδικό του κιβωτίου πάντως τον έχω απο το βιβλίο της Κosmocar.
Μου έβαλες δουλειά να κάνω τώρα. Θα πέσω απο κάτω να βρώ τους κωδικούς.

Πάντως αν δέν σου κάνει κόπο ρώτα τιμή και κωδικούς (εμπρός - πίσω). Άν είναι λογικές οι τιμές θα τα χτυπήσω.
Αχρείαστα να'ναι, αλλά άν πάθεις ζημιά μπορεί να ψάχνεις 6 μήνες να βρείς ανταλλακτικό και να το κοιτάς το αυτοκίνητο παρκαρισμένο.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Εμπρος Μπλοκε

Δημοσίευση από BUS1988 »

T3syncrocamper έγραψε:Μπάμπη έχω βρεί ένα στοκαρισμένο σετ μπρος πίσω με μπλοκέ από βενζίνη. Δεν το έψαξα περισσότερο γιατί μάλλον δεν ταιριάζει σε μένα που είμαι πετρέλαιο.... ή ταιριάζει? Απορία: διαβάζοντας τον πίνακα βλέπω ότι σχέση πχ 35:6 έχουν και πετρέλαια και βενζίνες, έτσι λοιπόν δεν μπορώ να συνδιάσω ένα πίσω με ένα μπροστά με την ίδια σχέση (και άς ήταν το ένα πετρέλαιο και το άλλο βενζίνη)? Παίζουν ρόλο και οι ζάντες?
Εαν έχουν το ίδιο βήμα μπορείς (π.χ. 5,428 πετρέλαιο με 5,428 βενζίνα).
Οι ζάντες παίζουν επίσης ρόλο στο βήμα που θα έχεις τελικά.
Για να αλλάξεις το βήμα μπορείς να παίξεις με τρία πράγματα, το καθένα χωριστά, ή συνδιασμό τους.

1. Κορωνοπήνια διαφορικού (όσο μεγαλύτερη η σχέση, τόσο πιο "αργό" το βήμα)
2. Γρανάζια σαζμάν (επίσης όσο μεγαλύτερη η σχέση, τόσο πιο "αργό" το βήμα)
3. Διάμετρο ελαστικών (όσο μεγαλύτερη η διάμετρος τόσο πιο "γρήγορο" το βήμα)

Για παράδειγμα:

Το δικό μου syncro φορούσε 185/80/14 λάστιχα με διάμετρο 65 cm, 0,78 σχέση τετάρτης και 5,428 σχέση διαφορικού.
Με αυτό το setup στα 100 km/h είχα 3447 στροφές

Αλλάζοντας τη σχέση της τέταρτης σε 0,70 οι στροφές στα 100 km/h έπεσαν στις 3093

Κατόπιν αλλάζοντας και τα λάστιχα σε 205/80/16 με διάμετρο 73,4 cm οι στροφές στα 100 km/h έπεσαν στις 2744

Εάν τοποθετούσα και το σετ κορωνοπήνια 4,857 από βενζίνα που έχω καβάτζα οι στροφές στα 100 km/h θα έπεφταν στις 2456

Θέλει προσοχή όμως με βάση τα χαρακτηριστικά του μοτέρ που φοράς (καμπύλες ιπποδύναμης και κυρίως ροπής), για το πόσο μπορείς να "μακρύνεις" το βήμα.
Αλλιώς στην πρώτη ανηφορίτσα θα πρέπει να κατεβάζεις ταχύτητα. Αυτός ήταν ο ένας λόγος για τον οποίο κράτησα τα "μαμά" 5,428 κορωνοπήνια, ο δεύτερος ήταν ότι δεν ήθελα να μακρύνω τις 1η, 2α, 3η σχέσεις ώστε να μπορώ να "παίζω" καλύτερα στο βουνό.

Ρίξτε μια ματιά και στο παρακάτω, θα σας λυθούν πολλές απορίες:

http://www.syncro.ca/tiresize/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος BUS1988 την Τετ 25 Ιαν 2012 4:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
T3syncrocamper
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Εμπρος Μπλοκε

Δημοσίευση από T3syncrocamper »

Άρα αν η σχέση του βήματος του πίσω διαφορικού και του μπροστά είναι ίδιες τότε μπορούν να συνδιαστούν μεταξύ τους. Ας πούμε ότι δεν θέλω να κάνω τίποτα από αυτά που αναφέρεις Θέμη. Παρατηρώ ότι η σχέσεις της της 1ης και 3ης είναι ίδιες σε όλα και αλλάζουν της 2ας και 4ης. Ποιά είναι η διαφορά τους? Ποιό είναι πιό γρήγορο και ποιό τραβάει καλίτερα?
Born to ruuuunnn!!!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “SYNCRO & 4MOTION”