Παρτικόφ - Power Take Off
Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Αύγ 2017 3:56 pm
Προχθές έμαθα δύο καινούργια πράγματα:
1. Το "παρτικόφ" (στα τρακτέρ και όχι μόνο) είναι η ελληνοποιημένη ορολογία της φράσης "Power Take Off" - PTO. Θαυμάσιο!!!
2. Τα T3 Syncro ήταν εφοδιασμένα ή μπορούσαν να δεχθούν διάταξη Power Take-Off. Η αγορά της Φινλανδίας το είχε ως στάνταρ.
Μα, το έβλεπα στο ΕΤΚΑ και νόμιζα πως είναι το Decoupler. Έβλεπα Syncro-αποχιονιστικά, Syncro-καλαθοφόρα, Syncro με υδραυλικούς εργάτες
Η διάταξη είναι στη μπροστινή μύτη του σασμάν. Μαζί με το Decoupler ή και χωρίς αυτό. Το καστ της μύτης είναι λίγο διαφορετικό από το συνηθισμένο ώστε να χωρέσουν τα γρανάζια. Η εμπλοκή γίνεται με ντίζα δίπλα στο χειρόφρενο, μηχανικά, και όχι με υποπίεση... Κάποια πρόσθετα γρανάζια μπαίνουν και μέσα στο σασμάν.
Μπροστινό άκρο σασμάν με Power Take Off:
Αριστερά με Decoupler (μόνο), δεξιά το διαφορετικό κάστ για ΡΤΟ:
Μόνο Decoupler, χωρίς ΡΤΟ (μέσα):
Με ΡΤΟ & Decoupler (μέσα):
Χωρίς ΡΤΟ (έξω):
Με ΡΤΟ (έξω):
Για όποιον ενδιαφέρεται, πωλούνται και στο ebay...
Αχ, αυτά τα syncro...
1. Το "παρτικόφ" (στα τρακτέρ και όχι μόνο) είναι η ελληνοποιημένη ορολογία της φράσης "Power Take Off" - PTO. Θαυμάσιο!!!
2. Τα T3 Syncro ήταν εφοδιασμένα ή μπορούσαν να δεχθούν διάταξη Power Take-Off. Η αγορά της Φινλανδίας το είχε ως στάνταρ.
Μα, το έβλεπα στο ΕΤΚΑ και νόμιζα πως είναι το Decoupler. Έβλεπα Syncro-αποχιονιστικά, Syncro-καλαθοφόρα, Syncro με υδραυλικούς εργάτες
Η διάταξη είναι στη μπροστινή μύτη του σασμάν. Μαζί με το Decoupler ή και χωρίς αυτό. Το καστ της μύτης είναι λίγο διαφορετικό από το συνηθισμένο ώστε να χωρέσουν τα γρανάζια. Η εμπλοκή γίνεται με ντίζα δίπλα στο χειρόφρενο, μηχανικά, και όχι με υποπίεση... Κάποια πρόσθετα γρανάζια μπαίνουν και μέσα στο σασμάν.
Μπροστινό άκρο σασμάν με Power Take Off:
Αριστερά με Decoupler (μόνο), δεξιά το διαφορετικό κάστ για ΡΤΟ:
Μόνο Decoupler, χωρίς ΡΤΟ (μέσα):
Με ΡΤΟ & Decoupler (μέσα):
Χωρίς ΡΤΟ (έξω):
Με ΡΤΟ (έξω):
Για όποιον ενδιαφέρεται, πωλούνται και στο ebay...
Αχ, αυτά τα syncro...