Σελίδα 2 από 3

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Φεβ 2015 11:48 pm
από T3syncrocamper
panagiotis patra έγραψε: Υπάρχει περίπτωση δηλαδή ο πίρος να κολλήσει και μπλοκαρισμενος ?
Έχει συμβεί σε φίλο και χρειάστηκε να πάει 20χιλ με μπλοκέ σε συνεργείο και του τον ξεκολήσαν νομίζω πασπατεύοντάς τον λίγο εξωτερικά. Το δικό μου μάλλον έχει γίνει ένα σώμα.

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Φεβ 2015 12:13 am
από t3 syncro tool
Αυτός είναι ο πύρος που βρίσκεται μέσα στο διαφορικό. Συνδέεται με τον πύρο απο το φουσκάκι που είναι έξω απο το διαφορικό (το μπλέ). Άν έχει σκουριάσει και δέν μπαινοβγαίνει ελεύθερα μέσα στο διαφορικό, δέν θα σου δουλευει το μπλοκέ.
ssshiftlockdiffrod-600x800_0.png
Εδώ βλέπεις πώς φαίνεται η άκρη του πύρου άν βγάλεις το μπλέ φουσκάκι. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να βγάλεις τις φούσκες απο το πίσω και το μπροστά διαφορικό, και να πιέσεις με το δάχτυλό σου τους πύρους, να δείς άν μπαινοβγαίνουν μέσα-έξω στα διαφορικα ελεύθερα. (Επίσης βλέπεις οτι στα Syncro με πίσω μπλοκέ, για να βγάλεις την μίζα....πρέπει να αφαιρέσεις όλο το σύστημα του μπλοκέ. Φούσκα και βάση δηλαδή. Εγκυκλοπαιδική ενημέρωση μόνο. ;) )
1062885.jpg
Εδώ βλέπεις πώς ενώνεται ο πύρος απο το μπλέ φουσκάκι, με τον πύρο μέσα στο διαφορικό. Εκεί που είναι κόκκινο (το 3) υπάρχει ένα μικρό σιδερένιο πυράκι που τα ενώνει. ΠΡΟΣΟΧΗ στο βγάλσιμο-βάλσιμο. Είναι πολύ μικρό και άν σου πέσει κάτω.....υπάρχει πιθανότητα να μην το βρείς. ;)
Diff-lock-actuator1.jpg
Εδώ βλέπεις το δίχαλο που μπλοκάρει το διαφορικό. Ο προηγούμενος Πύρος (εικόνα 1) ...σπρώχνει αυτό το δίχαλο και γίνετε η εμπλοκή. (Εδώ βλέπεις το διαφορικό μπλοκαρισμένο)
P1010691.JPG
Επίσης κάτι σημαντικό. Να ξέρεις οτι άν ΔΕΝ μπλοκάρει το πίσω διαφορικό ΔΕΝ μπλοκάρει ούτε το μπροστά. Οπότε καλό είναι να κοιτάξεις πρώτα το πίσω μπλοκέ αν δουλεύει σωστά, και μόλις το φτιάξεις βλέπεις άν δουλεύει και το μπροστά διαφορικό. Δηλαδή ακόμα και να μήν έχει πρόβλημα το μπροστά μπλοκέ.....άν δέν δουλεψει το πίσω......δέν θα δουλέψει ούτε το μπροστά.

Στην ερώτησή σου άν μπορεί να κολλήσει το μπλοκέ ενεργοποιημένο.......ναί μπορεί. Έχει συμβεί. Σπάνια βέβαια αλλα μπορεί να συμβεί.


Ελπίζω να σε κατατόπησα επαρκώς. :) :)

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Φεβ 2015 2:08 pm
από panagiotis patra
Tι να πω make my day αν και βρεχει ;) ;) ;) .Moλις το φτιαξω θα σας ενημεροσω και με φωτο :!: :!: :!:

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Φεβ 2015 4:35 pm
από t3 syncro tool
Αναμένουμε Παναγιώτη!!!!

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Φεβ 2015 9:33 pm
από syncro16gr
t3 syncro tool έγραψε: Επίσης κάτι σημαντικό. Να ξέρεις οτι άν ΔΕΝ μπλοκάρει το πίσω διαφορικό ΔΕΝ μπλοκάρει ούτε το μπροστά. Οπότε καλό είναι να κοιτάξεις πρώτα το πίσω μπλοκέ αν δουλεύει σωστά, και μόλις το φτιάξεις βλέπεις άν δουλεύει και το μπροστά διαφορικό. Δηλαδή ακόμα και να μήν έχει πρόβλημα το μπροστά μπλοκέ.....άν δέν δουλεψει το πίσω......δέν θα δουλέψει ούτε το μπροστά.
Ουπς :?
Όλα καλά αλλά αυτό δεν είναι έτσι. Τα μπλοκέ είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους και δουλεύει το καθένα μόνο του.
Έχω μπλοκάρει πολλές φορές μόνο το μπροστά ;)

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Φεβ 2015 10:11 pm
από syncro16gr
Δες κι εδώ: http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f ... 4&start=10
για το ξεμπλοκάρισμα του πείρου.

Να και τα πλήρη διαγράμματα, για το μπροστά και το πίσω μπλοκέ:
Α. Ελεύθερο
DiffLock-free.jpg
Β. Μπλοκαρισμένο
DiffLock-lock.jpg

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Φεβ 2015 11:38 pm
από panagiotis patra
syncro16gr έγραψε:
t3 syncro tool έγραψε: Επίσης κάτι σημαντικό. Να ξέρεις οτι άν ΔΕΝ μπλοκάρει το πίσω διαφορικό ΔΕΝ μπλοκάρει ούτε το μπροστά. Οπότε καλό είναι να κοιτάξεις πρώτα το πίσω μπλοκέ αν δουλεύει σωστά, και μόλις το φτιάξεις βλέπεις άν δουλεύει και το μπροστά διαφορικό. Δηλαδή ακόμα και να μήν έχει πρόβλημα το μπροστά μπλοκέ.....άν δέν δουλεψει το πίσω......δέν θα δουλέψει ούτε το μπροστά.
Ουπς :?
Όλα καλά αλλά αυτό δεν είναι έτσι. Τα μπλοκέ είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους και δουλεύει το καθένα μόνο του.
Έχω μπλοκάρει πολλές φορές μόνο το μπροστά ;)
Aν είναι έτσι όπως τα λες τότε κάτι πρέπει να γίνεται στα σωληνάκια ή στα φουσκάκια . Το πρόβλημα ξεκίνησε και στα δυο
μπλοκε . Δεν πιστεύω να είμαι τόσο άτυχος και να κολλήσανε και οι δυο πίροι στα διαφορικά :oops:

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 02 Μαρ 2015 10:28 am
από syncro16gr
panagiotis patra έγραψε:
syncro16gr έγραψε:
t3 syncro tool έγραψε: Επίσης κάτι σημαντικό. Να ξέρεις οτι άν ΔΕΝ μπλοκάρει το πίσω διαφορικό ΔΕΝ μπλοκάρει ούτε το μπροστά. Οπότε καλό είναι να κοιτάξεις πρώτα το πίσω μπλοκέ αν δουλεύει σωστά, και μόλις το φτιάξεις βλέπεις άν δουλεύει και το μπροστά διαφορικό. Δηλαδή ακόμα και να μήν έχει πρόβλημα το μπροστά μπλοκέ.....άν δέν δουλεψει το πίσω......δέν θα δουλέψει ούτε το μπροστά.
Ουπς :?
Όλα καλά αλλά αυτό δεν είναι έτσι. Τα μπλοκέ είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους και δουλεύει το καθένα μόνο του.
Έχω μπλοκάρει πολλές φορές μόνο το μπροστά ;)
Aν είναι έτσι όπως τα λες τότε κάτι πρέπει να γίνεται στα σωληνάκια ή στα φουσκάκια . Το πρόβλημα ξεκίνησε και στα δυο
μπλοκε . Δεν πιστεύω να είμαι τόσο άτυχος και να κολλήσανε και οι δυο πίροι στα διαφορικά :oops:
Δηλαδή το ένα εξαρτάται από το άλλο; Πρέπει να είναι κουμπωμένο το ένα για να κουμπώσει και το άλλο;

Μήπως έχεις κάνει καμιά λάθος σύνδεση των σωληνακίων στους μοχλούς, μπροστά;
Το σωληνάκι που έρχεται από την υποπίεση μπαίνει στη μεσαία υποδοχή των χειριστηρίων, όπως φαίνεται και στα διαγράμματα. Είναι αυτό που έχει "ταυ" στο τελείωμά του...

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 02 Μαρ 2015 4:29 pm
από syncro16gr
t3 syncro tool έγραψε: ...
Στην ερώτησή σου άν μπορεί να κολλήσει το μπλοκέ ενεργοποιημένο.......ναί μπορεί. Έχει συμβεί. Σπάνια βέβαια αλλα μπορεί να συμβεί.
...
Για να κολλήσει το μπλοκέ ενεργοποιημένο, μάλλον ο πείρος λειτουργεί, αφού ενεργοποιήθηκε και μπλοκάρισε. Είναι δύσκολο να τραβηχτεί ο πείρος και μετά να μην μπορεί να πάει μέσα, επειδή μάζεψε βρωμιά.

Το πιο πιθανό σ' αυτή την περίπτωση είναι να μην υπάρχει σωστή υποπίεση, με την οποία ΚΑΙ ΜΟΝΟ απενεργοποιείται το μπλοκέ. Το ελατήριο του πείρου είναι πολύ αδύναμο να επαναφέρει στην αρχική θέση. Σε μια περίπτωση μου είχε τύχει να έχει φύγει το σωληνάκι και το διαφορικό να ξεμπλοκάρει μετά από αρκετά χιλιόμετρα...

Κοίταξε τα λαστιχάκια στη μπλε βαλβίδα πάνω στα διαφορικά, να είναι στις υποδοχές τους. Αν αυτά είναι στη θέση τους, μπορεί να έχεις αλλού διαρροή υποπίεσης. Ο έλεγχος είναι απλός και είναι καλύτερο να γίνει στα χειριστήρια. Βγάζεις τα σωληνάκια - ένα ένα - και ελέγχεις αν τραβάνε αέρα.

Επίσης υπάρχει μια βαλβίδα αντεπιστροφής, κοντά στο καζανάκι της υποπίεσης, η οποία συνήθως, μετά τα 20-25 χρόνια, χαλάει...

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 02 Μαρ 2015 4:36 pm
από t3 syncro tool
Έχει δίκιο ο Θανάσης. Δουλεύουν ανεξάρτητα τα μπλοκέ διαφορικά. Είπα λαλακία :lol: :lol: :lol:

Η διαφορά είναι μόνο στα λαμπάκια.
ΣΤο πίσω μπλοκέ διαφορικό ανάβει το λαμπάκι μόνο όταν μπλοκάρει, ενώ στο μπροστά μπλοκέ το λαμπάκι αναβοσβήνει συνέχεια μόλις τραβήξεις τον μοχλό και μόνο όταν μπλοκάρει ανάβει συνεχόμενα.

Την πάτησα γιατί δέν έχω τραβήξει ποτέ τον μοχλό να μπλοκάρω μόνο το μπροστά διαφορικό.
Μια φορά που τράβηξα να μπλοκάρω και τα 2 διαφορικά......έβλεπα να αναβοσβήνει το λαμπάκι απο το μπροστά διαφορικό........ενώ το πίσω δέν άναβε. Εντελώς συμπτωματικά, και καθώς ξεκίνησα μετά απο λίγο άναψε πρώτα το λαμπάκι για το πίσω διαφορικό και μετά άναψε σταθερά και το μπροστά που πρίν αναβόσβηνε συνέχεια.
Απο αυτή την σύμπτωση, θεώρησα οτι πρέπει να μπολοκάρει το πίσω για να μπλοκάρει και το μπροστά.

Συγνώμη για την αναστάτωση.
Χρωστάω Τσίπουρα....... :lol: :lol: :lol: :lol: