Σελίδα 1 από 3

μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2015 8:44 pm
από panagiotis patra
Για δεύτερη φορά τα μπλοκε μου δεν ενεργοποιήθηκαν . Χρειάστηκε να περάσω ένα παγωμένο μονοπάτι στο βουνό και δεν τα κατάφερα. Τραβώντας τους μοχλούς δεν είχα καμία αντίδραση ούτε ένδειξη. Τί μπορεί να φταίει; Αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το κύκλωμα του μπλοκαρίσματος ξεκινώντας από τα κουμπιά μέχρι τα διαφορικά. :roll:

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2015 8:59 pm
από kozagio
Ψάξε τις υποπιεσεις , από απώλεια υποπιεσης (φουσκακια , σωληνακια κλπ ) μέχρι πάγο στο κύκλωμα

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2015 9:14 pm
από BUS1988
Επίσης αν δεν τα χρησιμοποιείς συχνά μπορεί να πιάσει το αξονάκι "πουρί" και να μην μπλοκάρει.

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2015 9:40 pm
από panagiotis patra
Από που παίρνει υποπιεση ; Φουσκάκια ποία εννοείς ; Αυτά τα μπλε που είναι πάνω στα διαφορικά ; που ειναι το αξωνακι ; :o gays μπερδεύτηκα.

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2015 10:05 pm
από kozagio
panagiotis patra έγραψε:Από που παίρνει υποπιεση ; Φουσκάκια ποία εννοείς ; Αυτά τα μπλε που είναι πάνω στα διαφορικά ; που ειναι το αξωνακι ; :o gays μπερδεύτηκα.
Τα φουσκακια είναι τα μπλε πάνω στο σασμαν και πάνω στο διαφορικό , τραβάς τα κουμπιά με τον κινητήρα αναμενο και προσπαθείς ν ακούσεις αν χάνουν αέρα , το ίδιο κανείς με όλα τα στοιχεία του κυκλώματος ,από τα κουμπιά μέχρι τα σωληνακια και την αποθήκη της υποπιεσης. Το αξονακι που λέει ο Θέμης είναι συνδεδεμένο με τα μπλε φουσκακια. Όλο το κύκλωμα περνει υποπιεση από τον κινητήρα και δεν πρέπει να χάνει πουθενά

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2015 10:43 pm
από panagiotis patra
kozagio έγραψε:
panagiotis patra έγραψε:Από που παίρνει υποπιεση ; Φουσκάκια ποία εννοείς ; Αυτά τα μπλε που είναι πάνω στα διαφορικά ; που ειναι το αξωνακι ; :o gays μπερδεύτηκα.
Τα φουσκακια είναι τα μπλε πάνω στο σασμαν και πάνω στο διαφορικό , τραβάς τα κουμπιά με τον κινητήρα αναμενο και προσπαθείς ν ακούσεις αν χάνουν αέρα , το ίδιο κανείς με όλα τα στοιχεία του κυκλώματος ,από τα κουμπιά μέχρι τα σωληνακια και την αποθήκη της υποπιεσης. Το αξονακι που λέει ο Θέμης είναι συνδεδεμένο με τα μπλε φουσκακια. Όλο το κύκλωμα περνει υποπιεση από τον κινητήρα και δεν πρέπει να χάνει πουθενά
Οκ το κατάλαβα , παντός αν υπάρχει κάποιο manual ή σχεδιάγραμμα του κυκλώματος θα ήταν χρήσιμο

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2015 11:59 pm
από t3 syncro tool
Κατ αρχήν θα πρέπει να δείς άν δουλεύουν τα μπλοκέ σε νορμάλ συνθήκες.
Μπορεί να χάνει πίεση απο κάποιο σωληνάκι....μπορεί η (φούσκες) πάνω στα διαφορικά να μήν δουλεύουν.....μπορεί να έχουν πιάσει σκουριά τα αξονάκια μέσα στα διαφορικά.
Βασικά καλό είναι να ψάξει το σύστημα ένας μηχανικός που γνωρίζει πώς δουλεύει.

(πάτησε τις εικόνες να μεγαλώσουν)

Όλο το σύστημα Μπροστά και πίσω
ec4c03238eca2dd66c5b3ff5e1e436d4.png
Μόνο πίσω
DiffDiag.JPG
Τα φουσκάκια πάνω στα διαφορικά. Υπάρχει περίπτωση να έχουν τρυπήσει!!!
251711822_3.jpg

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Φεβ 2015 9:09 am
από T3syncrocamper
Το να χάνει κάποιο σωληνάκι της υποπίεσης (γιατί έχει βγεί ή έχει σπάσει-κάτι που μου έχει συμβεί λόγω παλαιότητας) μπορείς να το ακούσεις για λίγο και μόλις σβήσεις τη μηχανή (γιατί δουλεύοντας άντε να ακούσεις). Συνηθισμένο είναι για όσους κάνουν οφρόουντ και ακουμπάνε από κάτω, να σπάει κανά σωληνάκι. Πέφτεις από κάτω και βλέπεις τα πιο εκτεθιμένα (το δοχειάκι πχ και κάτι τάφ-συνδέσεις που έχει παρά πέρα).
Μια άλλη αιτία είναι να έχει σπάσει η φυσούνα και να έχει γεμίσει λάσπες και να μην μπορεί να σπρόξει τον πίρο ο αέρας. Ένα καλό πλήσιμο με πίεση εκεί και λίγο σπρέι λιπαντικό μπορεί να βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση.
Σε μένα είναι κολημένος ο πίρος του μπροστινού διαφορικού και για να γίνει πρέπει να κατέβει το διαφορικό. Κάποτε μπορεί να το κάνω, προς το παρόν μου αρκεί μόνο το πίσω μπλοκέ.

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Φεβ 2015 11:02 pm
από panagiotis patra
t3 syncro tool έγραψε:Κατ αρχήν θα πρέπει να δείς άν δουλεύουν τα μπλοκέ σε νορμάλ συνθήκες.
Μπορεί να χάνει πίεση απο κάποιο σωληνάκι....μπορεί η (φούσκες) πάνω στα διαφορικά να μήν δουλεύουν.....μπορεί να έχουν πιάσει σκουριά τα αξονάκια μέσα στα διαφορικά.
Βασικά καλό είναι να ψάξει το σύστημα ένας μηχανικός που γνωρίζει πώς δουλεύει.

(πάτησε τις εικόνες να μεγαλώσουν)

Όλο το σύστημα Μπροστά και πίσω
ec4c03238eca2dd66c5b3ff5e1e436d4.png
Μόνο πίσω
DiffDiag.JPG
Τα φουσκάκια πάνω στα διαφορικά. Υπάρχει περίπτωση να έχουν τρυπήσει!!!
251711822_3.jpg
Είσαι άπαιχτος με τις φωτογραφίες ;) Ούτε σε νορμάλ συνθήκες δουλεύουν . Αυτό το μεταλλικό που φαίνεται στο φουσκάκι τι είναι ? πιρακι ή βαλβίδα . Αυτό που δεν καταλαβαίνω τώρα είναι με ποιο τρόπο το φουσκακι μπλοκάρει το διαφορικό .Δηλαδή υπάρχει ένας άξονας που είναι μέσα στο διαφορικό και αυτόν τον σπρώχνει το φουσκακι με αέρα ή με επαφή????

Re: μπλοκε προβλημα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Φεβ 2015 11:13 pm
από panagiotis patra
T3syncrocamper έγραψε:Το να χάνει κάποιο σωληνάκι της υποπίεσης (γιατί έχει βγεί ή έχει σπάσει-κάτι που μου έχει συμβεί λόγω παλαιότητας) μπορείς να το ακούσεις για λίγο και μόλις σβήσεις τη μηχανή (γιατί δουλεύοντας άντε να ακούσεις). Συνηθισμένο είναι για όσους κάνουν οφρόουντ και ακουμπάνε από κάτω, να σπάει κανά σωληνάκι. Πέφτεις από κάτω και βλέπεις τα πιο εκτεθιμένα (το δοχειάκι πχ και κάτι τάφ-συνδέσεις που έχει παρά πέρα).
Μια άλλη αιτία είναι να έχει σπάσει η φυσούνα και να έχει γεμίσει λάσπες και να μην μπορεί να σπρόξει τον πίρο ο αέρας. Ένα καλό πλήσιμο με πίεση εκεί και λίγο σπρέι λιπαντικό μπορεί να βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση.
Σε μένα είναι κολημένος ο πίρος του μπροστινού διαφορικού και για να γίνει πρέπει να κατέβει το διαφορικό. Κάποτε μπορεί να το κάνω, προς το παρόν μου αρκεί μόνο το πίσω μπλοκέ.
Υπάρχει περίπτωση δηλαδή ο πίρος να κολλήσει και μπλοκαρισμενος ?