μπλοκε προβλημα


Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Τετ 27 Μαρ 2013 3:29 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2015 9:44 pm
Για δεύτερη φορά τα μπλοκε μου δεν ενεργοποιήθηκαν . Χρειάστηκε να περάσω ένα παγωμένο μονοπάτι στο βουνό και δεν τα κατάφερα. Τραβώντας τους μοχλούς δεν είχα καμία αντίδραση ούτε ένδειξη. Τί μπορεί να φταίει; Αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το κύκλωμα του μπλοκαρίσματος ξεκινώντας από τα κουμπιά μέχρι τα διαφορικά. :roll:
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2015 9:59 pm
Ψάξε τις υποπιεσεις , από απώλεια υποπιεσης (φουσκακια , σωληνακια κλπ ) μέχρι πάγο στο κύκλωμα
Προσπαθώ να φτιάχνω τα πάντα στο Τ3 ............ Χωρίς λεφτά
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2214
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2015 10:14 pm
Επίσης αν δεν τα χρησιμοποιείς συχνά μπορεί να πιάσει το αξονάκι "πουρί" και να μην μπλοκάρει.

Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Τετ 27 Μαρ 2013 3:29 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2015 10:40 pm
Από που παίρνει υποπιεση ; Φουσκάκια ποία εννοείς ; Αυτά τα μπλε που είναι πάνω στα διαφορικά ; που ειναι το αξωνακι ; :o gays μπερδεύτηκα.
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2015 11:05 pm
panagiotis patra έγραψε:Από που παίρνει υποπιεση ; Φουσκάκια ποία εννοείς ; Αυτά τα μπλε που είναι πάνω στα διαφορικά ; που ειναι το αξωνακι ; :o gays μπερδεύτηκα.

Τα φουσκακια είναι τα μπλε πάνω στο σασμαν και πάνω στο διαφορικό , τραβάς τα κουμπιά με τον κινητήρα αναμενο και προσπαθείς ν ακούσεις αν χάνουν αέρα , το ίδιο κανείς με όλα τα στοιχεία του κυκλώματος ,από τα κουμπιά μέχρι τα σωληνακια και την αποθήκη της υποπιεσης. Το αξονακι που λέει ο Θέμης είναι συνδεδεμένο με τα μπλε φουσκακια. Όλο το κύκλωμα περνει υποπιεση από τον κινητήρα και δεν πρέπει να χάνει πουθενά
Προσπαθώ να φτιάχνω τα πάντα στο Τ3 ............ Χωρίς λεφτά

Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Τετ 27 Μαρ 2013 3:29 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ 2015 11:43 pm
kozagio έγραψε:
panagiotis patra έγραψε:Από που παίρνει υποπιεση ; Φουσκάκια ποία εννοείς ; Αυτά τα μπλε που είναι πάνω στα διαφορικά ; που ειναι το αξωνακι ; :o gays μπερδεύτηκα.

Τα φουσκακια είναι τα μπλε πάνω στο σασμαν και πάνω στο διαφορικό , τραβάς τα κουμπιά με τον κινητήρα αναμενο και προσπαθείς ν ακούσεις αν χάνουν αέρα , το ίδιο κανείς με όλα τα στοιχεία του κυκλώματος ,από τα κουμπιά μέχρι τα σωληνακια και την αποθήκη της υποπιεσης. Το αξονακι που λέει ο Θέμης είναι συνδεδεμένο με τα μπλε φουσκακια. Όλο το κύκλωμα περνει υποπιεση από τον κινητήρα και δεν πρέπει να χάνει πουθενά


Οκ το κατάλαβα , παντός αν υπάρχει κάποιο manual ή σχεδιάγραμμα του κυκλώματος θα ήταν χρήσιμο
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2970
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 11:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Φεβ 2015 12:59 am
Κατ αρχήν θα πρέπει να δείς άν δουλεύουν τα μπλοκέ σε νορμάλ συνθήκες.
Μπορεί να χάνει πίεση απο κάποιο σωληνάκι....μπορεί η (φούσκες) πάνω στα διαφορικά να μήν δουλεύουν.....μπορεί να έχουν πιάσει σκουριά τα αξονάκια μέσα στα διαφορικά.
Βασικά καλό είναι να ψάξει το σύστημα ένας μηχανικός που γνωρίζει πώς δουλεύει.

(πάτησε τις εικόνες να μεγαλώσουν)

Όλο το σύστημα Μπροστά και πίσω
ec4c03238eca2dd66c5b3ff5e1e436d4.png


Μόνο πίσω
DiffDiag.JPG


Τα φουσκάκια πάνω στα διαφορικά. Υπάρχει περίπτωση να έχουν τρυπήσει!!!
251711822_3.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1784
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011 3:06 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Φεβ 2015 10:09 am
Το να χάνει κάποιο σωληνάκι της υποπίεσης (γιατί έχει βγεί ή έχει σπάσει-κάτι που μου έχει συμβεί λόγω παλαιότητας) μπορείς να το ακούσεις για λίγο και μόλις σβήσεις τη μηχανή (γιατί δουλεύοντας άντε να ακούσεις). Συνηθισμένο είναι για όσους κάνουν οφρόουντ και ακουμπάνε από κάτω, να σπάει κανά σωληνάκι. Πέφτεις από κάτω και βλέπεις τα πιο εκτεθιμένα (το δοχειάκι πχ και κάτι τάφ-συνδέσεις που έχει παρά πέρα).
Μια άλλη αιτία είναι να έχει σπάσει η φυσούνα και να έχει γεμίσει λάσπες και να μην μπορεί να σπρόξει τον πίρο ο αέρας. Ένα καλό πλήσιμο με πίεση εκεί και λίγο σπρέι λιπαντικό μπορεί να βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση.
Σε μένα είναι κολημένος ο πίρος του μπροστινού διαφορικού και για να γίνει πρέπει να κατέβει το διαφορικό. Κάποτε μπορεί να το κάνω, προς το παρόν μου αρκεί μόνο το πίσω μπλοκέ.
Born to ruuuunnn!!!!

Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Τετ 27 Μαρ 2013 3:29 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Φεβ 2015 12:02 am
t3 syncro tool έγραψε:Κατ αρχήν θα πρέπει να δείς άν δουλεύουν τα μπλοκέ σε νορμάλ συνθήκες.
Μπορεί να χάνει πίεση απο κάποιο σωληνάκι....μπορεί η (φούσκες) πάνω στα διαφορικά να μήν δουλεύουν.....μπορεί να έχουν πιάσει σκουριά τα αξονάκια μέσα στα διαφορικά.
Βασικά καλό είναι να ψάξει το σύστημα ένας μηχανικός που γνωρίζει πώς δουλεύει.

(πάτησε τις εικόνες να μεγαλώσουν)

Όλο το σύστημα Μπροστά και πίσω
ec4c03238eca2dd66c5b3ff5e1e436d4.png


Μόνο πίσω
DiffDiag.JPG


Τα φουσκάκια πάνω στα διαφορικά. Υπάρχει περίπτωση να έχουν τρυπήσει!!!
251711822_3.jpg


Είσαι άπαιχτος με τις φωτογραφίες ;) Ούτε σε νορμάλ συνθήκες δουλεύουν . Αυτό το μεταλλικό που φαίνεται στο φουσκάκι τι είναι ? πιρακι ή βαλβίδα . Αυτό που δεν καταλαβαίνω τώρα είναι με ποιο τρόπο το φουσκακι μπλοκάρει το διαφορικό .Δηλαδή υπάρχει ένας άξονας που είναι μέσα στο διαφορικό και αυτόν τον σπρώχνει το φουσκακι με αέρα ή με επαφή????

Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Τετ 27 Μαρ 2013 3:29 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Φεβ 2015 12:13 am
T3syncrocamper έγραψε:Το να χάνει κάποιο σωληνάκι της υποπίεσης (γιατί έχει βγεί ή έχει σπάσει-κάτι που μου έχει συμβεί λόγω παλαιότητας) μπορείς να το ακούσεις για λίγο και μόλις σβήσεις τη μηχανή (γιατί δουλεύοντας άντε να ακούσεις). Συνηθισμένο είναι για όσους κάνουν οφρόουντ και ακουμπάνε από κάτω, να σπάει κανά σωληνάκι. Πέφτεις από κάτω και βλέπεις τα πιο εκτεθιμένα (το δοχειάκι πχ και κάτι τάφ-συνδέσεις που έχει παρά πέρα).
Μια άλλη αιτία είναι να έχει σπάσει η φυσούνα και να έχει γεμίσει λάσπες και να μην μπορεί να σπρόξει τον πίρο ο αέρας. Ένα καλό πλήσιμο με πίεση εκεί και λίγο σπρέι λιπαντικό μπορεί να βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση.
Σε μένα είναι κολημένος ο πίρος του μπροστινού διαφορικού και για να γίνει πρέπει να κατέβει το διαφορικό. Κάποτε μπορεί να το κάνω, προς το παρόν μου αρκεί μόνο το πίσω μπλοκέ.


Υπάρχει περίπτωση δηλαδή ο πίρος να κολλήσει και μπλοκαρισμενος ?
Επόμενο

Επιστροφή στο SYNCRO & 4MOTION

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron