Σελίδα 2 από 2

Re: VW T6 2015 Tristar Edition

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2015 11:16 am
από Hellenic Vanagon
To T3, (ιδιαίτερα το SYNCRO), στην ιστορία του αυτοκινήτου, θα μπορεί να συγκριθεί μόνο με PORSCHE 911, σαν εξωτικό και μοναδικό δημιούργημα.

Tα Τ4, Τ5, Τ6, Τ7, Τ8, ....Τ45, θα είναι, για πάντα, απλά...βανάκια, ή λεωφορειάκια, (κλούβες κατά την Ελληνική επαρχία), παρόμοια με χιλιάδες άλλα, Ιαπωνικά, Αμερικάνικα, Ευρωπαϊκά.

Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

Re: VW T6 2015 Tristar Edition

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2015 12:38 pm
από magiolino
Γιατί μόνο με PORSCHE 911?

Re: VW T6 2015 Tristar Edition

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2015 12:47 pm
από Hellenic Vanagon
magiolino έγραψε:Γιατί μόνο με PORSCHE 911?
Έχεις δίκιο!

Κωδικοποιημένη αναφορά κάνω, σε ένα αυτοκίνητο και μία αρχιτεκτονική που, κατά κύριο λόγο, στην συνείδηση μας, εκπροσωπείται από την 911.

Φυσικά στην αρχιτεκτονική αυτή, στην πραγματικότητα, βασίζονται δεκάδες, (μοντέλα), PORSCHE.

Re: VW T6 2015 Tristar Edition

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2015 1:10 pm
από syncro16gr
Πάντως όταν είχε βγει το Τ4, η εικόνα που μου έδωσε ήταν "πολύ γιαπωνέζικο" ρε παιδί μου! - Το ίδιο είχα νιώσει και με το Taro.

Βλέποντας τα εργοστάσια παραγωγής του: Taipei/Taiwan, Jakarta/Indonesia, Hino/Japan και λίγο από Hannover/Germany και Poznan/Poland, δεν ήμουν και πολύ μακρυά στην αίσθηση...

The end of an era... είχε ήδη συμβεί...

Re: VW T6 2015 Tristar Edition

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2015 1:34 pm
από Hellenic Vanagon
syncro16gr έγραψε:Πάντως όταν είχε βγει το Τ4, η εικόνα που μου έδωσε ήταν "πολύ γιαπωνέζικο" ρε παιδί μου! - Το ίδιο είχα νιώσει και με το Taro.

Βλέποντας τα εργοστάσια παραγωγής του: Taipei/Taiwan, Jakarta/Indonesia, Hino/Japan και λίγο από Hannover/Germany και Poznan/Poland, δεν ήμουν και πολύ μακρυά στην αίσθηση...

The end of an era... είχε ήδη συμβεί...
'Αλλωστε απέτυχε τρομερά και στην Αμερική, όπου συναγωνίστηκε, χωρίς νόημα και χωρίς λόγο, τα χιλιάδες ομοειδή άλλων κατασκευαστών, "κόβοντας" και τον δρόμο προς Η.Π.Α. του Τ5, το οποίο ποτέ δεν πάτησε εκεί.

Το "riding on the air feeling", εμπρός από τους κατευθυντήριους τροχούς, με μία πανοραμική ορατότητα, με ένα κινητήρα να δουλεύει κάπου μακρυά, πίσω, κάτω από ένα πάτωμα που μας δίνει απεριόριστες δυνατότητες ηχομόνωσης, χάθηκε για πάντα, και για τους Αμερικανούς οπαδούς αυτής της αίσθησης, που ξεκίνησε από το Τ1 που λάτρεψαν, (και λατρεύουν), συνεχίστηκε με το Τ2, (σπάζοντας ρεκόρ πωλήσεων), και κορυφώθηκε, ιδιαίτερα, στο τετρακίνητο Τ3.