VW T6 2015 Tristar Edition

Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2015 12:16 pm
To T3, (ιδιαίτερα το SYNCRO), στην ιστορία του αυτοκινήτου, θα μπορεί να συγκριθεί μόνο με PORSCHE 911, σαν εξωτικό και μοναδικό δημιούργημα.

Tα Τ4, Τ5, Τ6, Τ7, Τ8, ....Τ45, θα είναι, για πάντα, απλά...βανάκια, ή λεωφορειάκια, (κλούβες κατά την Ελληνική επαρχία), παρόμοια με χιλιάδες άλλα, Ιαπωνικά, Αμερικάνικα, Ευρωπαϊκά.

Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.
Οφείλω το ευ ζειν στους δασκάλους μου και το ζειν στους γονείς μου και στο σύστημα "SYNCRO" (δις) της VW..
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 11 Μαρ 2012 9:28 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2015 1:38 pm
Γιατί μόνο με PORSCHE 911?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2015 1:47 pm
magiolino έγραψε:Γιατί μόνο με PORSCHE 911?


Έχεις δίκιο!

Κωδικοποιημένη αναφορά κάνω, σε ένα αυτοκίνητο και μία αρχιτεκτονική που, κατά κύριο λόγο, στην συνείδηση μας, εκπροσωπείται από την 911.

Φυσικά στην αρχιτεκτονική αυτή, στην πραγματικότητα, βασίζονται δεκάδες, (μοντέλα), PORSCHE.
Οφείλω το ευ ζειν στους δασκάλους μου και το ζειν στους γονείς μου και στο σύστημα "SYNCRO" (δις) της VW..
Άβαταρ μέλους
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1006
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2015 2:10 pm
Πάντως όταν είχε βγει το Τ4, η εικόνα που μου έδωσε ήταν "πολύ γιαπωνέζικο" ρε παιδί μου! - Το ίδιο είχα νιώσει και με το Taro.

Βλέποντας τα εργοστάσια παραγωγής του: Taipei/Taiwan, Jakarta/Indonesia, Hino/Japan και λίγο από Hannover/Germany και Poznan/Poland, δεν ήμουν και πολύ μακρυά στην αίσθηση...

The end of an era... είχε ήδη συμβεί...
Θανάσης,
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.


"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Ιαν 2015 2:34 pm
syncro16gr έγραψε:Πάντως όταν είχε βγει το Τ4, η εικόνα που μου έδωσε ήταν "πολύ γιαπωνέζικο" ρε παιδί μου! - Το ίδιο είχα νιώσει και με το Taro.

Βλέποντας τα εργοστάσια παραγωγής του: Taipei/Taiwan, Jakarta/Indonesia, Hino/Japan και λίγο από Hannover/Germany και Poznan/Poland, δεν ήμουν και πολύ μακρυά στην αίσθηση...

The end of an era... είχε ήδη συμβεί...


'Αλλωστε απέτυχε τρομερά και στην Αμερική, όπου συναγωνίστηκε, χωρίς νόημα και χωρίς λόγο, τα χιλιάδες ομοειδή άλλων κατασκευαστών, "κόβοντας" και τον δρόμο προς Η.Π.Α. του Τ5, το οποίο ποτέ δεν πάτησε εκεί.

Το "riding on the air feeling", εμπρός από τους κατευθυντήριους τροχούς, με μία πανοραμική ορατότητα, με ένα κινητήρα να δουλεύει κάπου μακρυά, πίσω, κάτω από ένα πάτωμα που μας δίνει απεριόριστες δυνατότητες ηχομόνωσης, χάθηκε για πάντα, και για τους Αμερικανούς οπαδούς αυτής της αίσθησης, που ξεκίνησε από το Τ1 που λάτρεψαν, (και λατρεύουν), συνεχίστηκε με το Τ2, (σπάζοντας ρεκόρ πωλήσεων), και κορυφώθηκε, ιδιαίτερα, στο τετρακίνητο Τ3.
Οφείλω το ευ ζειν στους δασκάλους μου και το ζειν στους γονείς μου και στο σύστημα "SYNCRO" (δις) της VW..
Προηγούμενη

Επιστροφή στο SYNCRO & 4MOTION

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

cron