Βγάζει ζημιές το Τ5;


Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Πέμ 22 Νοέμ 2012 8:14 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Φεβ 2013 7:43 pm
Τα παρακάτω είναι από άλλο φόρουμ και αναφέρουν προβλήματα στο Τ5. Εσείς έχετε ακούσει κάτι; Την επόμενη φορά που θα έρθετε σε επαφή με συνεργείο θα μου κάνετε τη χάρη να ρωτήσετε αν έχουν ακούσει κάτι κι αυτοί;


"... στην δουλεια μου (ΕΚΑΒ) απο οσα ξερω T5 2.5 tdi εχουν ολα προβληματα!!! σασμαν ... καπακια , χανουν νερα και η αντιπροσωπεια δεν στο διαγνωσκη νωρις ..στο φερνει γυρω γυρω ... φερνουν καυσαερια μεσα στην καμπινα οταν δουλευουν στο ρελαντι , σπανε κολαρα του τουρμπο και ετσι η μαμα vw εδωσε οδηγια προγραμμα αλλο και σου ριχνει την πιεση του τουρμπο !!! και αν τους πεις τιποτα σου λενε οτι για την αξιοπιστια του μοτερ και το πειραξεις δηλ να το πας στο αρχικο προγραμμα δεν καλυπτεσαι απο εγγυηση!!!!!αγοραζεις 174 αλογα και μετα σου λενε αξιοπιστια μοτερ ... το ιδιο νομιζω κανανε και στο golf gt με τα 170 ... παλι ακουσα οτι οσοι αγορασανε το μοντελο αυτο την πατησανε γιατι οι γνωστες πλεον κινουνται στο 1.9 tdi ... αν θες ρωτα σε καθε ΕΚΑΒ της καθε περιοχης να σου πουν τι εχουν αντιμετωπιση .αυτα τα ολιγα ..."




"Λοιπόν παιδιά.Εχω ακουσει πολλα ''κρουσματα'' σε τ5.Λενε οτι βαρανε καπακια και κορμους μηχανης.
Πριν 2 μηνες περιπου ειχαμε και εμεις ενα προβλημα.Εχανε νερα και τα πεταγε μεσα στα λαδια.Ο μαστορας εσπασε το κεφαλι του να δει τι εχει εφοσον ειδε οτι το καπακι ηταν οκ.Ρωτησε και αλλους μαστορους που ειχαν το ιδιο προβλημα και του ελεγε οτι πανε ολα για μηχανη.Τελικα η ζημια ηταν η αντλια οπου αυτη εχει ενα σωληνακι να πεταει τα νερα εξω,επειδη βρισκεται μεσα στον κορμο της μηχανης αλλα το σωληνακι ειχε βουλωσει και νομιζαμε οτι ο κορμος της μηχανης ειχε ρωγμη.Οποιος εχει το ιδιο προβλημα να το αναφερει στον μαστορα αν δεν βρισκει την ζημια γιατι ειναι κριμα να αλλαζεις μηχανη ενω ειναι οκ..."

Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ 15 Απρ 2018 2:24 pm
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2018 11:51 am
Καλημέρα ..
Έχω μια απορία που σε όσα μαστορια έχω απευθυνθεί έχω άλλες τόσες απαντήσεις ..
Ο κινητήρας μου είναι ο 2000cc βενζίνης με ονομασία axa 2007 κατασκευή (83.500 χιλιόμετρα )
Έχει περαστεί lpg σύστημα και η χρήση του μιγματος είναι κατάβαση υγραέριο με μικρό ψεκασμούς βενζίνης .
Έχω παρατηρήσει μια καταναλώση λαδιού σε συνθήκες ταξιδιού περί τα 1λιτρο στα 2.500 χιλιόμετρα ..
Εντός της πόλης η κατανάλωση λαδιού είναι πόλη μικρότερη ..
Η λογικη απαντηση κάποιον συνεργείων ειναι ότι το μοτέρ στο ταξίδι δουλεύει συνεχόμενα για κάποιες ώρες όποτε η κατανάλωση λαδιού αυτή που αναφέρω είναι λογικότατη
Η άλλη άποψη μιλάει για μεγαλύτερη καταναλώσει λόγο μεγαλύτερης θερμοκρασία στον κύλινδρο λόγο της καύση του υγραερίου που ως γνωστών είναι όντως μεγαλύτερη .
Η Τρίτη άποψη λέει ότι όχι δεν είναι λογική αυτή η κατανάλωση κι πρέπει να ανοιχθεί ο κινητήρες για να ελεγχθούν τα Τσίμουχακια στις βαλβίδες κι τα ελατήρια των πιστόνιων(κόστος μόνα για τον έλεγχο 200ευρω )
Υπάρχει κάποιος Μαστορας από το φόρουμ που κατά παραδοχή να εμπιστευόμαστε την άποψη του για να απευθυνθώ πριν αρχίσω και λύνω καπάκια κλπ ,
Ευχαριστώ !!!

Επιστροφή στο T5 (2003-2014)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron