Σελίδα 2 από 2

Re: Απορίες Τετρακίνησης - Κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιαν 2019 9:27 am
από babis@
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας!

Δε με προβληματίζει ιδιαίτερα το ΚΤΕΟ και οι ασφαλιστικές :oops: μιας και ήδη εδώ και δέκα χρόνια κυκλοφορώ με μετατροπή..

Με προβληματίζει όμως πολύ το
kozagio έγραψε: Πέμ 10 Ιαν 2019 8:50 pm ... Στον δρόμο θα πετάει σίγουρα , έκτος δρόμου τι γίνεται; Σε δύσκολες εκτός δρόμου καταστάσεις για να έχεις δύναμη θα πρέπει να τον έχεις μέσα στο τούρμπο δεν μπορείς να έχεις ροπή από τις 1000 στροφές
Κι αυτό γιατί θα ήθελα, ει δυνατόν, να βελτιώσω λίγο την εκτός δρόμου απόδοση. Δε με νοιάζει να γίνει σα το σουμπαρού μου, αλλά να πλησιάσει λίγο τις δυνατότητες ενός οφ ρόουντ οχήματος..
Επειδή χρειάστηκε να καλέσω τρακτερ αγροτικά τζιπ και πυροσβεστική μέχρι να έρθει ένα βενζινάς με dodge να με βγάλει και παρόλο που όλα αυτά τα χρόνια μέχρι πριν να κολλήσω είχα πάει σε πολλά άσχημα - δύσκολα μέρη, μου έμεινε πλέον φοβία ότι θα το ξαναπάθω.. και φοβάμαι πλέον να το πάω κάπου που έχω υποψία ότι μπορεί κάτι να ξανασυμβει.. Ελπίζω να με καταλαβαίνετε..

Είδα πχ αυτό https://www.youtube.com/watch?v=WrF6f7R9_Jo καθώς και αρκετά άλλα και εγώ κόλλησα σε πολύ πιο βατό σημείο..

t3 syncro tool έγραψε: Πέμ 10 Ιαν 2019 3:14 pm ... ζεστάθηκε η σιλικόνη, έγινε ρευστή, με αποτέλεσμα αργότερα να μην μπορούσε να μεταδώσει το απαιτούμενο 50% ποσοστό κίνησης στους πίσω τροχούς.
...
όταν ζεσταίνεται η σιλικόνη δεν είναι όταν αρχίζει να δουλεύει το visco;


Τέλος, πού να απευθυνθώ για σερβις της τετρακίνησης; Μπορεί κάποιος να προτείνει μάστορα; έστω και με πμ..

Και πάλι πολλά ευχαριστώ!

Re: Απορίες Τετρακίνησης - Κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιαν 2019 1:35 pm
από t3 syncro tool
babis@ έγραψε: Παρ 11 Ιαν 2019 9:27 am Κι αυτό γιατί θα ήθελα, ει δυνατόν, να βελτιώσω λίγο την εκτός δρόμου απόδοση. Δε με νοιάζει να γίνει σα το σουμπαρού μου, αλλά να πλησιάσει λίγο τις δυνατότητες ενός οφ ρόουντ οχήματος..
Επειδή χρειάστηκε να καλέσω τρακτερ αγροτικά τζιπ και πυροσβεστική μέχρι να έρθει ένα βενζινάς με dodge να με βγάλει και παρόλο που όλα αυτά τα χρόνια μέχρι πριν να κολλήσω είχα πάει σε πολλά άσχημα - δύσκολα μέρη, μου έμεινε πλέον φοβία ότι θα το ξαναπάθω.. και φοβάμαι πλέον να το πάω κάπου που έχω υποψία ότι μπορεί κάτι να ξανασυμβει.. Ελπίζω να με καταλαβαίνετε..
Για το πρώτο σκέλος θα σου πώ οτι θα ήταν αστείο να συγκρίνουμε την τετρακίνηση του σουμπαρού με το Τ4. Αν μιλάμε και για φόρεστερ θα ήταν ακόμα πιό αστείο μιάς και έχει και κοντές σχέσεις.
Προσωπικά αν μπορούσα να ψηλώσω ένα φόρεστερ θα του έβαζα ένα λάστιχο mud πάνω και θα προτιμούσα αυτό παρά το Τ4 για ταρζανιές.
Για το δεύτερο σκέλος θα σου απαντήσω με το μότο των Off Roaders. "Αν δέν κολλήσεις σημαίνει οτι δέν προσπάθησες πολύ"
Απλά κάνουμε ταρζανιές κοντά σχετικά σε πολιτισμό ωστε να βρίσκουμε εύκολα καλοθελητες για τράβηγμα, και το καλύτερο απ όλα είναι να κάνουμε ταρζανιές μαζί με παρέα.
Μην σε πέρνει απο κάτω πάντως. Όλοι έχουμε βρεθεί στην δική σου περίπτωση....!!!!!!!!
Και έχε πάντα στο νού σου οτι το Τ4 δέν έχει σχεδιαστεί για σκληρή χρήση Off Road αλλά για ήπια χρήση και για σταθερότητα σε ειδικές συνθήκες οδήγησης. Οπότε δέν πολυπιέζουμε την τύχη μας.


babis@ έγραψε: Παρ 11 Ιαν 2019 9:27 am όταν ζεσταίνεται η σιλικόνη δεν είναι όταν αρχίζει να δουλεύει το visco;
Υπάρχει πιθανότητα να γίνετε το αντίστροφο.
Αν όντως είναι σωστή η σιλικόνη αυτή είναι η δουλειά της. Να σφίγγει.
Μετά απο τόσα χρόνια όμως και χιλιόμετρα κανείς δέν ξέρει την κατάστασή της.

Re: Απορίες Τετρακίνησης - Κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιαν 2019 2:34 pm
από babis@
Πολύ ωραία απάντηση και σ΄ ευχαριστώ πολύ..

Impreza wrx 2.0 έχω.. Κι όχι μόνο ταρζανιές έχω κάνει αλλά έχω ξεκολλήσει άλλους από λάσπη, χιόνι, άμμο... Δε περίμενα κι εγω εφάμιλλη τετρακίνηση από το Τ4 (μη παρεξηγηθώ - δε μιλάω με έπαρση για το σουμπαρού), απλώς παραξενεύτηκα που κόλλησα τόσο εύκολα (και δε το είχα ξαναπάθει κιόλας..)

Όπως και να χει, μόλις βρω μάστορα που να ξέρει από αυτό το σύστημα, θα ανεβάσω το Τ4 στη ράμπα να το δει..

Μήπως να έπαιρνα ένα κρικοπάλαγγο; Θα βοηθούσε;

Re: Απορίες Τετρακίνησης - Κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιαν 2019 11:15 pm
από sotyanif
BUS1988 έγραψε: Πέμ 10 Ιαν 2019 9:31 pm Τον 1,8Τ τον έχει ο Σταύρος με ΙΧΕ βέβαια, ίσως θα μπορούσε να μας διαφωτίσει
Ο Σταύρος , έχει το 16άρι το Τ3,από όσο ξέρω.....
Οπότε ,μάλλον δεν είναι και πολύ συγκρίσιμα τα οχήματα ,λέω εγώ τώρα :?

Re: Απορίες Τετρακίνησης - Κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 14 Ιαν 2019 3:28 pm
από tomy
Πάντως το Τ4 syncro έπεσε θύμα
του marketing. Δεν γίνεται να έχεις
το παλιό Τ3 εφοδιασμένο με
αυτόματη τετρακίνηση, κοντή g και
Μπλοκε μπρος πίσω, νομίζω μόνο
το unimog και το gwagon έχουν
μπλοκε εμπρός, και να μου βγάζεις
το Τ4 ξεβρακωτο. Δεν σεβαστηκες
το όνομα syncro ???? :evil:

Re: Απορίες Τετρακίνησης - Κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 14 Ιαν 2019 6:47 pm
από sotyanif
Υπήρξε και Golf syncro(country)και Passat syncro ........ ;)
Σαν το Τ3 όμως...κανένα! 8-)
https://www.youtube.com/watch?v=tXfiy4UrHCw

Re: Απορίες Τετρακίνησης - Κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 14 Ιαν 2019 9:48 pm
από BUS1988
sotyanif έγραψε: Κυρ 13 Ιαν 2019 11:15 pm
BUS1988 έγραψε: Πέμ 10 Ιαν 2019 9:31 pm Τον 1,8Τ τον έχει ο Σταύρος με ΙΧΕ βέβαια, ίσως θα μπορούσε να μας διαφωτίσει
Ο Σταύρος , έχει το 16άρι το Τ3,από όσο ξέρω.....
Οπότε ,μάλλον δεν είναι και πολύ συγκρίσιμα τα οχήματα ,λέω εγώ τώρα :?
Σωτήρη απαντάω σε σχέση με το παραπάνω post το οποίο διατίνεται ότι δεν θα μπορέσει να δηλώσει τον 1,8Τ, ο Σταύρος τον δήλωσε όμως....
Προφανώς τα δύο οχήματα είναι η μέρα με τη νύχτα, ποτέ δεν μου πέρασε από το μυαλό να τα συγκρίνω.

Re: Απορίες Τετρακίνησης - Κινητήρα

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Ιαν 2019 12:18 am
από kozagio
Αν δεν κάνω λάθος η νομοθεσία προβλέπει ότι με την κατάλληλη μηχανολογική μελέτη μπορεί να δηλωθεί ο 1,8Τ στο Τ3 ή στο Τ4 ή οπου Αλλού άσχετα με τον τύπο του οχήματος.....με το ανάλογο τίμημα βέβαια σε αμοιβή μηχανολόγου σε παράβολα υπουργείου και σε έλεγχο δημόσιου ΚΤΕΟ.