ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

syncrogr
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2013 4:55 pm
Τοποθεσία: ΒΑΣΙΛΗΣ Τρίπολη

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσίευση από syncrogr »

Με το που βρω ένα Τ3 syncro σκέφτομαι για αλλαγή μοτέρ το συντομότερο. Οπότε έχουμε κάτι να προτείνουμε σε diesel με κριτηρια την αξιοπηστία και την οικονομία (φυσικά) σε μία καλή αναλογία με ροπή και δύναμη; Να γλητώσουμε κανά Ευρω στις βενζίνες :P
Και για τι κόστος μιλάμε στο περίπου με αγορά και τοποθέτηση;
Ευχαριστω!
Γιατί το Τ3 για μένα είναι το μοναδικό όχημα που σε ταξιδεύει και χωρίς να το οδηγείς!
Άβαταρ μέλους
sotyanif
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσίευση από sotyanif »

Βασίλη ,απο όσο ξέρω ,αλλαγή καυσίμου ,απαγορεύεται δια ροπάλου :o :o
Ειδικά απο βενζίνη σε πετρέλαιο :shock:
Παλαιότερα που απαγορευότανε το πετρέλαιο για τα επιβατικά ,επιτρεπόταν να βάλεις βενζίνη ,στα πετρελαιοκίνητα ,που αγοράζονταν απο ΟΔΔΥ.
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
syncrogr
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2013 4:55 pm
Τοποθεσία: ΒΑΣΙΛΗΣ Τρίπολη

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσίευση από syncrogr »

Δεν μας πειράζει,δεν έχουμε τέτοιο πρόβλημα ;) ;) Άρα ψάχνουμε για μοτεράκι για να είμαστε έτοιμοι και προετοιμασμενοι
Γιατί το Τ3 για μένα είναι το μοναδικό όχημα που σε ταξιδεύει και χωρίς να το οδηγείς!
Άβαταρ μέλους
sotyanif
Δημοσιεύσεις: 2015
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011 7:02 pm
Τοποθεσία: Αρχάνες,Κρήτη

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσίευση από sotyanif »

syncrogr έγραψε:Δεν μας πειράζει,δεν έχουμε τέτοιο πρόβλημα ;) ;) Άρα ψάχνουμε για μοτεράκι για να είμαστε έτοιμοι και προετοιμασμενοι
:( :shock: :? :? :? :?








Τα πετρελαιόπαιδα απο 'δω μέσα ,θα σου πούνε πιο πολλά.
Απο όσο ξέρω ,θέλεις άλλο τεπόζιτο ,άλλο σαζμάν,κλπ.κλπ. :roll:
Η Φύση ,είναι το ΣΠΙΤΙ μας!

Εικόνα
syncrogr
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2013 4:55 pm
Τοποθεσία: ΒΑΣΙΛΗΣ Τρίπολη

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσίευση από syncrogr »

Ωωωχ :shock: :o :cry:
Σε ευχαριστώ προς το παρόν
Γιατί το Τ3 για μένα είναι το μοναδικό όχημα που σε ταξιδεύει και χωρίς να το οδηγείς!
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Μεγάλη κουβέντα άνοιξες Βασίλη. :D

Και για να ξεκαθαρίσουμε πρώτα πρώτα κάτι.
Μετατροπή απο Βενζίνη σε πετρέλαιο απαγορεύεται δια ροπάλου. (Εδώ έχουν εμπλακεί οι αντιπρωσωπείες για να πουλάνε καινούργια Diesel αυτοκίνητα και όχι να μετατρέπουμε τα παλιά για οικονομία και να τα κρατάμε.)
Απο πετρέλειο σε βενζίνη επιτρέπεται κανονικά αλλά μόνο άν πάς 10% πάνω ή 10% κάτω στον κυβισμό με βάση τον κινητήρα που είχες πάνω. Αυτά για να είσαι νόμιμος. Άν θέλεις να είσαι παράνομος κάνεις ότι θέλεις.

Περισσότερα για τις μετατροπές θα σου πούνε τα παιδιά που έχουν Diesel, έχουν εμπλακεί σε μετατροπές τέτοιου είδους και γνωρίζουν πάρα πολλά πράγματα.
Εγώ είμαι κατα συνείδηση βενζινάκιας.
Επειδή όμως σκέφτομαι να αγοράσω και ένα ΙΧ T3, απο ότι έχω μάθει εδώ μέσα, αυτό που θα έκανα εγώ θα ήταν να αγοράσω ένα Diesel 1600 (για χαμηλά τέλη, τεκμήριο, ασφάλεια κτλπ) και να του βάλω πάνω έναν 1.9 ΤDI κινητήρα με σαζμάν απο βενζίνη, αδήλωτο φυσικά. Είναι το καλύτερο σε πετρέλαιο.
Επίσης να ξέρεις, και θα στα πούν και τα παιδιά αυτά, οτι τα βήματα στα σαζμάν είναι διαφορετικά μεταξύ πετρελαίου και βενζίνης. Τα πετρέλαια έχουν πιό αργό βήμα και τα βενζίνης πιό γρήγορο.

Επίσης άν έχεις βαρύ πόδι στο γκάζι να πάρεις ωποσδήποτε βενζίνη γιατί θα σου σπάσει τα νεύρα το πετρέλαιο, θα το βαρεθείς και θα το πουλήσεις στο τέλος. Για οικονομία βάλε του γκάζι.
Άν είσαι συντηρητικός και ήρεμος μπορείς να πάρεις πετρέλαιο.
(Δέν αναφέρομαι φυσικά στην τελική ταχύτητα αλλά στο ρεπρίζ του αυτοκινήτου.)
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσίευση από BUS1988 »

Πολύ μεγάλη κουβέντα πραγματικά :roll:
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Εάν το budget μας είναι περιορισμένο ξεχνάμε το πετρέλαιο, η μετατροπή σε Tdi είναι ακριβή για να γίνει σωστά και προϋποθέτει γενναία επέμβαση στο σαζμάν (με αντίστοιχα γενναίο χώσιμο του χεριού στην τσέπη).
Ο λόγος είναι ότι οι Tdi κινητήρες αποδίδουν χαμηλότερα από τους TD που φοράει κανονικά το αυτοκίνητο, οπότε το αυτοκίνητο γίνεται πολύ αργότερο σε ταχύτητα ταξιδιού και επίσης έχουν πολλή ροπή χαμηλά που δεν μπορεί να διαχειριστεί το σαζμάν χωρίς μετατροπές.
Υπάρχει βέβαια η ενδιάμεση λύση του να βάλουμε μόνο τις πλάκες αναλίπανσης στο σαζμάν χωρίς αλλαγή γραναζιών, αρκεί να είσαι διατεθιμένος να ταξιδεύεις με 85-90.
Αν πάς από βενζίνα σε πετρέλαιο (παράνομα, δεν το συνιστώ - μέχρι κατάσχεση του αυτοκινήτου αν σε πιάσουν ή ακόμα και πρόστιμα σε πενταψήφια νούμερα) θα έχεις πρόβλημα με το ρεζερβουάρ (επιλύσιμο βέβαια) μια που η μίζα στη χελώνα του σαζμάν κάθεται σε διαφορετικό σημείο βενζίνα-πετρέλαιο και το ρεζερβουάρ έχει στο αντίστοιχο σημείο βαθούλωμα για να "φωλιάζει" η μίζα, οι σχέσεις (πιο μακρύ διαφορικό) μπορεί να καθίσουν λίγο καλύτερα στο Tdi και αν βάλεις και γρανάζι 4ης από diesel (0,78 αντί 0,85 στη βενζίνη) θα μακρύνει κι΄άλλο.
Εάν σε ενδιαφέρει προτίστως η οικονομία καυσίμου με το μικρότερο δυνατόν κόστος μετατροπής η πρόταση μου είναι 2.0 GTI AGG 8V 115 άλογα με υγραέριο.
Τέλος θα διαφωνίσω με τον Μπάμπη όσον αφορά τις ρεπρίζ πετρελαίου-βενζίνης, συγκρίνοντας πάντα ανάλογης ιπποδύναμης μοτέρ το 1.9 Tdi είναι σαφέστατα πιο γρήγορο στις ρεπρίζ από τον 2,1 MV (τεσταρισμένο πολλές φορές στα ταξίδια μας με τον Θανάση), ενώ σε ταχύτητα ταξιδίου πάνε μαζί.
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

BUS1988 έγραψε:Τέλος θα διαφωνίσω με τον Μπάμπη όσον αφορά τις ρεπρίζ πετρελαίου-βενζίνης, συγκρίνοντας πάντα ανάλογης ιπποδύναμης μοτέρ το 1.9 Tdi είναι σαφέστατα πιο γρήγορο στις ρεπρίζ από τον 2,1 MV (τεσταρισμένο πολλές φορές στα ταξίδια μας με τον Θανάση), ενώ σε ταχύτητα ταξιδίου πάνε μαζί.
Θέμη συμφωνούμε τελικά γιατί όταν το έγραφα σκεφτόμουν τους κλασικούς diesel (1600 - 1900) και όχι τον TDI σε σύγκριση βέβαια πάντα με τα δικά μου δεδομένα. (DJ κινητήρα και ελαφρύτερο αμάξωμα).
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
syncrogr
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2013 4:55 pm
Τοποθεσία: ΒΑΣΙΛΗΣ Τρίπολη

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσίευση από syncrogr »

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας,εκτιμώ πολύ το εδιαφέρον.Η αλήθεια είναι οτι περίμενα πιο απλά τα πράγματα στο πρακτικό κομμάτι της μεταροπης σε πετρέλαιο. :? :? Ευτυχώς που βρήκα και 10 ανθρώπους που να κατέχουν το αντικείμενο και να έχουν τη διάθεση να δώσουν τις γνώσεις τους. :) Τώρα έχω μία πιο ολοκληρωμένη άποψη......
Ευχαριστώ!
Γιατί το Τ3 για μένα είναι το μοναδικό όχημα που σε ταξιδεύει και χωρίς να το οδηγείς!
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Re: ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL ΓΙΑ Τ3 SYNCRO

Δημοσίευση από elgreco »

Οταν κανετε ενα διαλειμματακι, στειλτε στην Αμερικη καμια 20αρια ΑΑΖ γιατι σπανιζουν εδω περα.....Αντε μπραβο, να κανουμε καμια δουλεια.
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”