ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Στο μεταξύ, λέω να ρίξω λίγο νερό στο κρασί μου και να μην τηρήσω αυστηρά, που άλλωστε δεν τηρώ, την σειρά των περιεχομένων του νήματος που έχω δώσει στο πρώτο post.

Κάνω λοιπόν παρεμβολή και σας δίνω λύση για υποκατάστατο των αερόσακων, χωρίς τα μειονεκτήματά τους, περιπτώσεις που παρατηρείται, ανεξέλεγκτη, λανθασμένη λειτουργία, δηλητηριώδες, παραλυτικό αέριο για την εκρηκτική πληρωσή τους, έξτρα βάρος, έξτρα κόστος, αδυναμία εκ' των υστέρων τοποθέτησης σε αυτοκίνητα που δεν έχει προβλεφθεί κάτι τέτοιο, όπως στο Τ3.

Η λύση που σας προτείνω μας έρχεται από την Αυστραλία, (μελέτη πανεπιστημίου ΜΟNASH), είναι φθηνή, αποτελεσματικότερη από τους αερόσακους (!), εφαρμόζεται σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο πολύ απλά!

Μειονέκτημα: δεν γίνεται εύκολα αποδεκτή από το κοινό, όπως, στην αρχή, δεν ήταν αποδεκτές ούτε οι ζώνες ασφαλείας ούτε οι αερόσακοι!

Ιδού:

Εικόνα

Kαι ολόκληρη η μελέτη, για όποιον, τυχόν, ενδιαφέρεται:

http://www.monash.edu.au/miri/research/ ... tsb160.pdf


Φυσικά αυτή η ιδέα, που είναι αρκετά παληά και με αρκετό ερευνητικό υπόβαθρο, και επιτρέπει την αναβάθμιση της ασφάλειας σε αυτοκίνητα χωρίς αερόσακους, χαλάει σε μερικούς την...σούπα, μια σούπα που την πουλάνε
τουλάχιστον 2.000-3.000 €/αυτοκίνητο.

Ούτε στα χειρότερα ονειρά τους. καθώς η παραγωγή στην Ευρώπη μειώνεται και κλείνουν εργοστάσια...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Σάβ 22 Οκτ 2016 8:35 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Eν τωμεταξύ, έχουν αρχίσει και κάποιες συζητήσεις περί της υποχρεωτικής χρήσης κράνους, από όλους τους επιβάτες ενός αυτοκινήτου, λόγω της εξατομικευμένης και πολύ καλύτερης προστασίας που προσφέρει, από πολλές απόψεις, σε σχέση με το σύστημα των αερόσακων.

Φυσικά όχι στην Ελλάδα...


:D
The Syncro Heresy
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από dimitris_volos »

πλακα κανεις.....
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
topaz

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από topaz »

=
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος topaz την Πέμ 17 Απρ 2014 12:47 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Αλλά ενώ στις μετωπικές συγκρούσεις είδαμε τι μπορεί να συμβεί, δεν έχουμε δει τι συμβαίνει σε συγκρούσεις εκ των όπισθεν. (Δεν υπάρχουν αναφορές του κατασκευαστή).

Για δείτε ένα "real life" περιστατικό:

O...δράστης:

Εικόνα

Εικόνα

To αποτέλεσμα:

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Συμπεράσματα:

1)To T3 προστατεύει εξαιρετικά τους επιβάτες του και σε συγκρούσεις αυτού του τύπου.

2)Θα είχαμε καλύτερα αποτελέσματα αν είχε μεγαλύτερη ικανότητα απορρόφησης της ενέργειας, γιατί εδώ βλέπουμε πως "πήρε σασσί".

(Βέβαια η σύγκρουση αυτή είναι πολύ ισχυρή. Σε μικρότερης ισχύος συγκρούσεις το φαινόμενο αυτό δεν υφίσταται.

Μέχρι τώρα στον προφυλακτήρα μου, πριν βάλω κοτσαδόρο, έχουν πέσει δύο κυρίες καταστρέφοντας τα αυτοκίνητά τους, ενώ έψαχνα τα σημάδια στον προφυλακτήρα του Τ3 που ήταν ελάχιστα.).


Προτείνω λοιπόν ένα πολύ απλό τρόπο βελτίωσης της κατάστασης.

Αλλά δεν θα περιοριστώ μόνο στον πίσω προφυλακτήρα...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Σάβ 22 Οκτ 2016 8:46 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΚΑΙ ΟΠΙΣΘΙΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΘΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ:

OΠΙΣΘΙΟΣ:

1)Ξεκινάμε με την τοποθέτηση κοτσαδόρου που τοποθετείται εσωτερικά στον προφυλακτήρα, δημιουργώντας έτσι την κατάλληλη υποδομή για την συνέχεια:

O κοτσαδόρος (WESTFALIA)
Εικόνα

2)Κόβουμε δύο σωλήνες, στην διάμετρο της τουμποσωλήνας του κοτσαδόρου περίπου, μήκους 20cm, και τις ράβουμε με Αργκόν, μία αριστερά και μία δεξιά στα σημεία έδρασης του προφυλακτήρα.

(Δεν ξεχνάμε τα "αυτάκια" που τον στηρίζουν απο κάτω):

Εικόνα

Με την προσθήκη, άνω όψη

Εικόνα


Το κενό που δημιουργείται ανάμεσα στον προφυλακτήρα και στον κοτσαδόρο, έτοιμο να δεχτεί την, ελεγχόμενη πλέον, υποχώρηση του προφυλακτήρα

Εικόνα


Αποτέλεσμα όλων αυτών;

Πολύ μεγαλύτερη ικανότητα απορρόφησης ενέργειας στις οπίσθιες συγκρούσεις!

(Και με πολύ υψηλότερα όρια παραμόρφωσης του σασσί!)


Έτσι δεν θα έπρεπε να το έχει κάνει η VW;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Σάβ 22 Οκτ 2016 10:34 pm, έχει επεξεργασθεί 5 φορές συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Γιάννης - Μεσολόγγι
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Δευ 24 Σεπ 2012 12:21 am

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Γιάννης - Μεσολόγγι »

Hellenic Vanagon σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι σημαντικότατα στοιχεία από την προσωπική σου έρευνα κι ενημερωνόμαστε για άγνωστες πτυχές του αντικειμένου ενδιαφέροντός μας.
Για το τελευταίο με τον οπίσθιο σωλήνα νομίζω το δικό μου έχει. Είναι ακριβώς μέσα από τον προφυλλακτήρα. Στο αυτάκι στα δυο άκρα του έχει τρύπα με σπείρωμα που πιάνουν οι δυο βίδες του προφυλλακτήρα. Στη μέση έχει το κοτσάνι του κοτσαδόρου.
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Γιάννης - Μεσολόγγι έγραψε:Hellenic Vanagon σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι σημαντικότατα στοιχεία από την προσωπική σου έρευνα κι ενημερωνόμαστε για άγνωστες πτυχές του αντικειμένου ενδιαφέροντός μας.
Για το τελευταίο με τον οπίσθιο σωλήνα νομίζω το δικό μου έχει. Είναι ακριβώς μέσα από τον προφυλλακτήρα. Στο αυτάκι στα δυο άκρα του έχει τρύπα με σπείρωμα που πιάνουν οι δυο βίδες του προφυλλακτήρα. Στη μέση έχει το κοτσάνι του κοτσαδόρου.
1)Σας ευχαριστώ και εγώ για την φιλοξενία!

2)Τουλάχιστον οι κοτσαδόροι που έχω δει, δεν έχουν κάτι περισσότερο από μία απλή βάση πάνω στην οποία βιδώνει ο εργοστασιακός προφυλακτήρας χωρίς όμως πρόβλεψη για απορρόφηση ενέργειας από συγκρούσεις.

Γιατί δεν ξέρω αν παρατήρησες στις φωτό που παρέθεσα, οι σωλήνες είναι δύο: (τουμπο)σωλήνα, (=βαρέως τύπου σωλήνα), του κοτσαδόρου, και δεύτερη παράλληλη σωλήνα ραμμένη με Αργκόν πάνω στην πρώτη, εξασφαλίζοντας:

1)ελεγχόμενη παραμόρφωση και υποχώρηση του προφυλακτήρα, όπου, συμπιεζόμενη η κοινή σωλήνα, απορροφάει ενέργεια, έως το σημείο που, οπισθοχωρώντας, θα συναντήσει τον κοτσαδόρο χωρίς όμως παραμόρφωση του ίδιου του κοτσαδόρου, του οποίου η σειρά έρχεται αργότερα και εάν και εφ΄όσον η ενέργεια που θα απορροφήσουν τα δύο κομμάτια κοινής σωλήνας, αριστερά/δεξιά, περισσέψει.

2)ευθύγραμμη, (παράλληλη προς το έδαφος) υποχώρηση, "κλειδώνοντας" στο κέντρο της απόστασης που υπάρχει κενό, το προφίλ του "Π" στην τουμποσωλήνα.

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν έβαζες κάποια φωτογραφία.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από syncro16gr »

Πάντως αυτή η θηριώδης τουμποσωλήνα του κοτσαδόρου, είναι από μόνη της ένα τείχος προστασίας του κινητήρα.
Το δικό μου δεν είχε όταν το πήρα, αλλά από τα πρώτα που του χάρισα ήταν ένας γνήσιος κοτσαδόρος, μόνο και μόνο για την τεράστια προστασία που προσφέρει στα οπίσθια :lol:
Και σίγουρα, με αυτή την πρόταση του Hellenic, έχεις και κάποια απορρόφηση ενέργειας μέχρι η σύγκρουση να φτάσει πιο βαθιά... ;)
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

syncro16gr έγραψε:Πάντως αυτή η θηριώδης τουμποσωλήνα του κοτσαδόρου, είναι από μόνη της ένα τείχος προστασίας του κινητήρα.
Το δικό μου δεν είχε όταν το πήρα, αλλά από τα πρώτα που του χάρισα ήταν ένας γνήσιος κοτσαδόρος, μόνο και μόνο για την τεράστια προστασία που προσφέρει στα οπίσθια :lol:
Και σίγουρα, με αυτή την πρόταση του Hellenic, έχεις και κάποια απορρόφηση ενέργειας μέχρι η σύγκρουση να φτάσει πιο βαθιά... ;)
Αυτό το θηρίο της WESTFALIA, (συγκεκριμενοποιώντας στον κοτσαδόρο της φωτογραφίας), παρέχει απόλυτη προστασία!

Το θέμα είναι να υπάρχει κάποιο σύστημα απορρόφησης για να μην επηρεάζεται, κατά το δυνατόν, το σασί.

(Αν και ο κίνδυνος υπάρχει μόνο σε σφοδρές συγκρούσεις).
The Syncro Heresy
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”