ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Εγώ έβαλα τον Δεκέμβριο έναν μεταχειρισμένο που βρήκα.
Δέν είναι Westfalia, αλλά κάποια άλλη μάρκα πάλι γερμανική. (θα δώ και θα σας πώ.)
Ασήκωτος ήταν ο άτιμος. Λέω και εγώ, όλοι έτσι θα είναι οι κοτσαδόροι.
Πάω να τον τοποθετήσω, και το παιδί (που βάζει κάθε μέρα κοτσαδόρους ε?) δέν μπορούσε να τον σηκώσει μόνος του να τον βάλει πάνω στο αυτοκίνητο και τον βοήθησα και εγώ.
Γυρίζει και μου λέει: τι είναι αυτός βρέ. Τί θα τραβήξεις? Πλοίο?
Είναι ειδική παραγγελία του λέω. Ένας φίλος μου έχει ένα Unimog και όλο κολλάει στις λάσπες οπότε θα πρέπει να τον δένω κάπου καλά για να τον ξεκολλάω. Με κοίταγε και δέν ήξερε τί να πεί. :D :D
Πάντως θα πρέπει να έχουν όλοι γιατί πίσω είναι ευάλωτο, και με δεδομένο οτι είναι και κινητήρας πίσω έχουμε μεγαλυτερες πιθανότητες για μεγάλη ζημιά και σε αυτόν.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΣ (Συγνώμη αλλά τώρα το θυμήθηκα! :lol: ).

Πλαίσιο ενοποίησης μπάρας στοιχείου απορρόφησης συγκρούσεων με σασσί.

(Για να συνεισφέρει στην ασφάλεια, θέλει ράψιμο σε όλο το μήκος επαφής με το στοιχείο με βίδες.).


Εικόνα

Διπλασιασμός σοιχείου απορρόφησης συγκρούσεων (#4 στην εικόνα), ράψιμο με αργκόν, (και τίποτα λιγότερο).

Εικόνα

"The cruncher"

Εικόνα

Εικόνα




Oπωσδήποτε θα πρέπει να κοληθούν και τα δύο κάθετα εσωτερικά μπαράκια.


Τρόπος ελέγχου ποιότητας κατασκευής:

όπως και πριν την προσθήκη ο προφυλακτήρας μπορούσε να αντέξει κάθετα φορτία της τάξης του βάρους του αυτοκινήτου, (αντέχει την πίεση ενός υδραυλικού γρύλλου σε οποιοδήποτε σημείο της κυρτής περιφέρειας σε βαθμό που οι εμπρός τροχοί να χάνουν την επαφή με το έδαφος), έτσι και η προσθήκη θα πρέπει να αντέχει την ίδια, τουλάχιστον , δοκιμασία.

Φυσικά, σε περίπτωση αύξησης του ύψους του αυτοκινήτου,

Εικόνα

τα αποτελέσματα, σε περίπτωση σύγκρουσης, θα είναι ακόμα καλύτερα.

Και αν το ύψος της παραπάνω φωτό σας φαίνεται υπερβολικό, μην ξεχνάτε πόσο τελικά μειώνεται με

α) το φορτίο και

β) την συμπίεση της εμπρός ανάρτησης κατά το φρενάρισμα, (ενόψει σύγκρουσης), που στην περίπτωση ενός Τ3, δημιουργεί μεγάλη μείωση στο ύψος του εμπρός προφυλακτήρα, λόγω της μεγάλης απόστασης του από τον μπροστινό άξονα.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

"Σε αυτό το νήμα, θα σας παρουσιάσω:

1)Τα στοιχεία της...μαμάς, (VW).

2)Tα τρία crash test του Αμερικάνικου οργανισμού ΝΗΤSA για το Τ3, α)αερόψυκτου, β)υγρόψυκτου με μεταλλικούς και γ)υγρόψυκτου με πλαστικούς προφυλακτήρες.

3)Tην βαθμολογία της NHTSA και συγκριτικά της με άλλα Ευρωπαϊκά, Αμερικάνικα, Ιαπωνικά αυτοκίνητα.

4)Τις εκτιμήσεις του άλλου μεγάλου Αμερικάνικου, ασφαλιστικού, οργανισμού, ΙΙΗS, που μιλάει υπεύθυνα γιατί...πληρώνει αν κάνει λάθος.

5)Το, γνωστό εν πολλοίς, crash test της Σουηδικής, ασφαλιστικής εταιρείας, FOLKSAM. που επίσης, κρατήστε το αυτό γιατί έχει ειδική σημασία, πληρώνει.

6)Συγκριτικό crash test, προς άλλα ομοειδή "προωθημένου θαλάμου οδήγησης" της ADAC.

7)Τις διαφορετικές και αλληλοσυγκρουόμενες βαθμολογήσεις της FOLKSAM, το αίνιγμα στο οποίο θα προσπαθήσουμε να βρούμε μία λύση.

8)Στοιχεία για την συμπεριφορά του σασί και την ποιότητα του μετάλλου του Τ3.

9)Περιστατικά συγκρούσεων με αντικείμενα αλλά και οχήματα, από την αληθινή ζωή. (Ενν. σε μη ελεγχόμενες συνθήκες).

10)Πως αντιμετωπίζεται η έλλειψη αερόσακων (!).

11)Πιθανές αναβαθμίσεις στην παθητική ασφάλεια.

12)Προσωπικές αναφορές από εμπειρίες/μαρτυρίες στον δρόμο."


Tελικά ο αρχικός κατάλογος εμφάνισε ελλείψεις...

Στα 3,4,5,7,8,9, 12, χρωστάω...

Ελπίζω να βρω το κουράγιο...
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Ας πούμε, π.χ., για το 8:

συγκρίσεις στιβαρότητας σασσί ανάμεσα σε διάφορα μοντέλλα ΒΜW, MERCEDES και VW, (φυσικά και το Τ3).

Οι παρακάτω πίνακες εξηγούν πολλά.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Moυράτο, ( κυριολεκτικά), Αμερικάνικο: (Oldsmobile cutlass)

Πριν
Εικόνα

Μετά
Εικόνα


Και το Vanagon: (μετά)
Εικόνα
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Tελικά, μόλις είδα, ο Emilio, o Ισπανός φίλος, έχει συγκεντρώσει πολλά στοιχεία από έναν "μυστήριο" "hellenic Vanagon Experto en seguridad de la T3", εδώ:

http://www.vwt3.net/2014/05/seguridad-l ... egura.html

(Καλά...Τελικά...είναι τρελλοί αυτοί οι Ισπανοί...)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Δευ 16 Φεβ 2015 12:20 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Ένα ντοκουμέντο για το οποίο, όπως και να το κάνουμε, ε, αισθάνομαι μία σχετική υπερηφάνεια:
(Aντιγράφω από το site των 4τροχών όπου το πρωτοπαρουσίασα):

"Και ένα σπάνιο ντοκουμέντο βγαλμένο μέσα από τον "κεντρικό πυρήνα" του..."εχθρού": (Kλαίνε, γκρινιάζουν και ψάχνουν να δουν τι συνέβη στο κόσμημα τους, λέγοντας και το σχετικό ψέμα, ότι, και καλά, φταίει πως το VANAGON είναι ψηλότερο, ενώ αν συνέβαινε κάτι τέτοιο δεν θα πέρναγε το TUV, (έγκριση τύπου)).

Είναι γνωστό πως όλα τα επιβατικά οχήματα, όπως το CARAVELLE/VANAGON, οφείλουν να έχουν ενιαίο ύψος προφυλακτήρα, ακριβώς για να μην υπάρχουν ασυμβατότητες στις συγκρούσεις.

"Volvo Page Edit

Liftarn, I am new to wikipedia edits so please excuse me if I have erred. I recently make a change to Volvo_cars to remove a statement regarding the C-pillar that I believe to be incorrect. You replaced it with "The Volvo 745 had some severe problems that could cause sever injuries in a frontal colission.[14]" Apart from the spelling mistakes, that too is an unsupportable conclusion from ref 14 (the Vanagon - Volvo 745 crash test). Please refer to the discussion page for my justification for the edit. Why did you undo my change? User:garlandw72.39.151.5 (talk) 00:08, 14 January 2008 (UTC)

You may fix the spelling if you want, but the facts are correct. Both about the C pillar and the rename from 740 to 940. The full ref is not avaoilable online as far as I have found. // Liftarn (talk)

Please clarify. Please explain how there is a problem with the Volvo 745 C-pillar based on the video images of the reference. In the images, the C-pillar is not damaged. The A-pillar is squashed right up to the B-pillar but that is NOT because of a faulty design; it is squashed because the Vanagon is high. Any vehicle will undergo an A-pillar deformation if the impact comes in at that height. I repeat, it is not a fault of the 745; it is merely a consequence of this particular accident. Since the images were posted on a Vanagon site, it appears that the point of the test is to show that the Vanagon is not quite the death trap that it first appears to be because the front structure is quite rigid and higher than a typical car. To prove the point, they crashed it into what was widely achnowledged to be one of the safest cars on the road at the time - the 745. They could have used a big Mersedes and have gotten the same result. This of course points to an important safety issue, the mismatch of vehicle heights, that deserves a full discussion given the number of SUVs and large trucks on the road these days and the push to smaller, greener passenger cars. But again, to finger the 745 as the issue is wrong. I am not disputing the fact that the 740 series became the 940 series; that is well known. Nor am I disputing that the 940 has some safety improvements over the 740 (SIPS for instance). I am quite familiar with the 745 and I have never heard of the C-pillar weakness that you claim. I also checked with the large collection of experienced people in the Volvo owners community at http://www.brickboard.com. They never heard of a C-pillar weakness. So please back up your claim that there are severe problems in a 745 that could cause severe injuries in a frontal collision. If you can't do that, then please remove that statement as per the spirit of Wikipedia. User:garlandw72.39.151.5 (talk) 11:58, 14 January 2008 (UTC)

The original source is a Folksam study that showed a weakness in the Volvo 745 design. // Liftarn (talk)"

(Είδες βιομηχανική κατασκοπία; :lol: )"
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

Αναφέρομαι, φυσικά, στο γνωστό, σε πολλούς, crash test της Σουηδικής Folksam:

Εικόνα

HIC (Head Injury Criterion) for driver:
Volvo: 3,868
VW: 155

Head Impact:
Volvo: 200 G
VW: 42 G

Chest impact
Volvo: 65 G
VW: 30 G

http://www.dropgates.com/crash/
The Syncro Heresy
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Τουλάχιστον σε μνημονεύει και σε ευχαριστεί ο Ισπανός!!!!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τ3

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

t3 syncro tool έγραψε:Τουλάχιστον σε μνημονεύει και σε ευχαριστεί ο Ισπανός!!!!
Μάλλον πρόκειται για παρεξήγηση...

Σε αυτό αναφέρεσαι;

"Thanks Vanagon, you did a great job!"

Γιατί αυτή η ευχαριστία είναι από ένα κάτοχο Vanagon που ευχαριστεί το Vanagon του, που τον έσωσε κατά την σύγκρουση που είχε εμπλοκή...

Ο Αμερικανός αισθάνθηκε την υποχρέωση να εκφράσει τις ευχαριστίες του, όπως και πολλοί άλλοι...
The Syncro Heresy
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”