Digifant - Digijet, MV - DJ

T3syncro 991
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Τετ 08 Απρ 2015 3:27 pm

Re: Digifant - Digijet, MV - DJ

Δημοσίευση από T3syncro 991 »

Hellenic Vanagon ( Χρηστο ) με εχεις στειλει με την ορολογια σου . (Αδρανιακος στροβιλος εισαγωγης αερα .)Ειναι αυτο https://www.vw-t3-bus-shop.de/vorfilter ... wbx-syncro Ο Bernd Jager το μαυρο Τ3 syncro του δημοσιογραφου που εφτιαξε με τις πορτοκαλι μπαρες σχαρες ,αν και ηταν diesel τοποθετησε ενα φιλτροκουτι απο μεταγενεστερα μοντελα ,με μεγαλο πλακε φιλτρο ,και στην αρχη εισαγωγης του αερα τοποθετησε εναν αδρανιακο στροβιλο ,οπως της παραπανω φωτογραφιας .Το διαφανες δοχειο κουμπωνει στο μαυρο πλαστικο με 3 (αυτακια) οπως φαινεται στην φωτο ,και απο την αλλη πλευρα ασφαλιζει με ενα κλιψς οπως του φιλτρου αερα .Σε αυτο το δοχειο βαζουμε νερο απο οπου περναει ο στροβιλισμενος αερας και καθαριζεται απο την σκονη .Oπως η σκουπα σπιτιου Rainbow .Ειναι διαφανες το δοχειο για να βλεπουμε ποτε αδειαζει το νερο ,(εξατμιζεται λογω της θερμοτητος του κινητηρα ) και ποτε γεμιζει σκονη ,και αντιστοιχα να γεμιζουμε και να καθαριζουμε
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: Digifant - Digijet, MV - DJ

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

T3syncro 991 έγραψε:Hellenic Vanagon ( Χρηστο ) με εχεις στειλει με την ορολογια σου . (Αδρανιακος στροβιλος εισαγωγης αερα .)Ειναι αυτο https://www.vw-t3-bus-shop.de/vorfilter ... wbx-syncro Ο Bernd Jager το μαυρο Τ3 syncro του δημοσιογραφου που εφτιαξε με τις πορτοκαλι μπαρες σχαρες ,αν και ηταν diesel τοποθετησε ενα φιλτροκουτι απο μεταγενεστερα μοντελα ,με μεγαλο πλακε φιλτρο ,και στην αρχη εισαγωγης του αερα τοποθετησε εναν αδρανιακο στροβιλο ,οπως της παραπανω φωτογραφιας .Το διαφανες δοχειο κουμπωνει στο μαυρο πλαστικο με 3 (αυτακια) οπως φαινεται στην φωτο ,και απο την αλλη πλευρα ασφαλιζει με ενα κλιψς οπως του φιλτρου αερα .Σε αυτο το δοχειο βαζουμε νερο απο οπου περναει ο στροβιλισμενος αερας και καθαριζεται απο την σκονη .Oπως η σκουπα σπιτιου Rainbow .Ειναι διαφανες το δοχειο για να βλεπουμε ποτε αδειαζει το νερο ,(εξατμιζεται λογω της θερμοτητος του κινητηρα ) και ποτε γεμιζει σκονη ,και αντιστοιχα να γεμιζουμε και να καθαριζουμε
Φίλε μου ο "Αδρανιακός, Κυκλωνικός, Στρόβιλος Ροής", δεν θα ήταν αδρανιακός αν δούλευε με νερό. Δουλεύει με αέρα και στροβιλίζοντας τον, (σαν κυκλώνας), καταφέρνει να αποσπάει τα βαρύτερα μόρια της σκόνης που έτσι, λόγω της αδράνειά τους, κατακάθονται στο διάφανο κουτάκι που θέλει άδειασμα σε τακτά χρονικά διαστήματα, η συχνότητα των οποίων εξαρτάται από την επιβάρυνση της ατμόσφαιρας με σκόνη.
(Έτσι ήταν και στον δικό μου MV.).

Η ίδια αρχή λειτουργίας συναντιέται και σε άλλο σημείο στο t3: στην εισαγωγή φρέσκου αέρα, στην θέση που προορίζεται για το ψυγείο στα νερουλάδικα, όπου η διαμόρφωση της εισαγωγής είναι έτσι, ώστε ο αέρας στροβιλίζεται πριν εισαχθεί στο σύστημα, αφήνοντας τα βαρίδια, (μόρια σκόνης), που δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις απότομες συστροφές λόγω αδράνειας, πάνω στην δομή με προφίλ "U", όπου όταν δημιουργείται κορεσμός, (το βάρος των μορίων ξεπερνάει τις δυνάμεις που τα συγκρατούν προσκολλημένα), καταρρέουν προς τα χαμηλά, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο για μία αέναη λειτουργία χωρίς την ανάγκη επέμβασης του χρήστη και χωρίς την ανάγκη αντικαθιστώμενου φίλτρου καμπίνας, όπως συμβαίνει στα συμβατικά αυτοκίνητα.
(Δεν υπάρχει τίποτα το συμβατικό στο t3!).

Προς τους υπεύθυνους του forum: τυχαία είδα αυτή την απάντηση. Ειδοποιήσεις δεν έρχονται στο email.
The Syncro Heresy
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”