Digifant - Digijet, MV - DJ

Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Νίκο τον έχεις δυναμομετρήση τον κινητήρα?
Έτσι εγκυκλοπαιδικά να ξέρουμε.

Και μιά απορία μεγάλη.
Πώς και έγινες υδραυλικός τέτοιος χρυσοχέρης στα μηχανικά?
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
elgreco
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Τρί 11 Οκτ 2011 9:57 pm
Τοποθεσία: Αθηνα, Τριπολη, Alexandria,VA USA

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από elgreco »

t3 syncro tool έγραψε:Νίκο τον έχεις δυναμομετρήση τον κινητήρα?
Έτσι εγκυκλοπαιδικά να ξέρουμε.

Και μιά απορία μεγάλη.
Πώς και έγινες υδραυλικός τέτοιος χρυσοχέρης στα μηχανικά?
Mε τα 'νερουλαδικα' που εχει μπλεξει, τι μηχανικος, τι υδραυλικος!!
3 πουλακια καθονται, στο Syncro και αγναντευουν
Τ3 Syncro 1.9 AAZ
Vanagon GL Syncro 2.1 MV
Vanagon L 2.2 ΜV
Εικόνα
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από dimitris_volos »

τωρα μιλας σωστα :mrgreen:
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από nikos vanagon »

φυσικα και τον εχω δυναμομετρηση και εβγαλε 152 hp και 21 kg ροπι φυσικα η στιγμη της αληθειας εφτασε ας μου πει καποιος με ποιο τροπο μπορω να σας στείλω φωτογραφίες την δουλεια μου
dimitris_volos
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3169
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:35 am
Τοποθεσία: volos
Επικοινωνία:

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από dimitris_volos »

nikos vanagon έγραψε:...με ποιο τροπο μπορω να σας στείλω φωτογραφίες την δουλεια μου
δες εδω :arrow: http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=17&t=403
...my name is Cooled, Air Cooled.

IGNORANCE IS THE MOTHER OF ADVENTURE
Άβαταρ μέλους
BUS1988
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2337
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 5:59 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από BUS1988 »

Τα post του φίλου Νίκου σχετικά με την ε κ π λ η κ τ ι κ ή δουλειά του μεταφέρθηκαν στο show room της λέσχης (εδώ: http://www.vwbusclub.gr/viewtopic.php?f=15&t=413), ώστε να το βρίσκουν εύκολα όλοι.
Άβαταρ μέλους
nikos vanagon
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2012 11:12 pm
Τοποθεσία: αθηνα

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από nikos vanagon »

ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
syncro16gr
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 1166
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ 2011 11:37 am
Τοποθεσία: Κέρκυρα
Επικοινωνία:

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από syncro16gr »

Μπάμπη, σχετικά με τα σετάκια για τις φλάντζες κεφαλών, δεν βρήκα τι ακριβώς είχα κάνει στην "ανακαίνιση", αλλά με λίγο ψάξιμο, βρήκα τα εξής στο http://www.vwheritage.com:

1. Πλήρες σετ
2. Μεμονωμένο σετ, για κάθε πλευρά

Μάλλον συμφέρει το πλήρες σετ.
Εικόνα
Caravelle CL Syncro16" Camper από το 2003.
"ο κόσμος δεν αλλάζει με κουβέντες, δεν άλλαξε ποτέ με προσευχές..."
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: Digifant - Digiget, MV - DJ

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Ευχαριστώ Θανάση :-D
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
Επικοινωνία:

Re: 1986-1991 Digifant I-Digifant II Workshop Manual

Δημοσίευση από Hellenic Vanagon »

BUS1988 έγραψε:Κύριοι βενζινοκίνητοι η αποδοτικότερη λύση σε σχέση κόστους-απόδοσης είναι μία:
Μοτέρ από vw golf gti 8v 115 αλογάκια.
Ταιριάζει κουτί στο σαζμάν, είναι πάρα πολύ εύκολη μετατροπή, ανταλλακτικά υπάρχουν άφθονα και φθηνά, ανεβάζει άνετα 6000 στροφές, που σημαίνει ότι ταξιδεύει άνετα με 130 στις 4000 στροφές περίπου με στάνταρ σχέσεις και 15άρια λάστιχα, με ήρεμη οδήγηση μπορεί να δείς μέχρι και 10 λίτρα στα 100 κατανάλωση, τι άλλο να ζητήσει κανείς?
Χρησιμοποιείται ευρέως ανά τον κόσμο, στη Ν.Αφρική διαρυγνύουν τα ιμάτια τους ότι είναι η καλύτερη μετατροπή, τον φορούσε ο Ivan από τη Βουλγαρία και ήταν υπέρευχαριστημένος, το πούλησε στον Georgi Pavlov τον οποίο πιθανότατα θα δείτε στα Μετέωρα, και τέλος τον φοράει ο Δημήτρης Boulanger από την Αθήνα στο syncro του, τον οποίο θέλω να πιστεύω θα έχουμε επίσης μαζί μας στα Μετέωρα.
Αυτό το μοτέρ, οι Καναδοί που έχουν πολλά μοτέρ από αυτά, το επιλέγουν, για τα Vanagon τους, στην έκδοση με τον g lader, (g lader="στροβιλοειδής υπερσυμπιεστής η υπερτροφοδότης"), δηλαδή στην έκδοση g60.

O κινητήρας αυτός τα δίνει όλα:

1)Όχι τεκμήριο.
2)Ιπποδύναμη, με τσιπάκι, 190 hp +, και με, εύκολη, περαιτέρω αναβάθμιση.
3)Ροπή από το ρελαντί.
4)Ίσως, ο ανθεκτικότερος κινητήρας της VW με κατασκευή στον κινητήρα, αλλά και στα περιφερειακά, heavy duty.
5)Aπόδοση ανώτερη, κατά ένα 10%-20%, από έναν 1.8t, με ισοδύναμη ροπή/ιπποδύναμη.
6)Πολύ χαμηλή τιμή κτήσης. (Οι παλιατζήδες δεν έχουν ιδέα και τον "φοβούνται").
7)Μείωση της αρχικής, εργοστασιακής, κατανάλωσης, μέχρι στιγμής, 20% +, με ταυτόχρονη επι πλέον αύξηση ροπής και ιπποδύναμης, και όλα αυτά, ουσιαστικά, χωρίς κόστος και με κατανάλωση απλής αμόλυβδης, (95 RON).
8)Σημείο προσοχής η κατάσταση του g lader, που όμως αντέχει περισσότερο από ένα turbo, (σε προσεκτικές συνθήκες χρήσης), και έχει εύκολη και φθηνή συντήρηση, (αλλά απαιτεί γνώσεις).

Σε σύγκριση με έναν AUDI V6, (174 hp), που έζησα πολλά χρόνια ταξιδεύοντας σε όλη την Ελλάδα, έχει πιο τραχιά λειτουργία, πιο "ταπεινό", (κατά ορισμένους όχι), ήχο, αλλά κατά τα άλλα, δεν υπάρχει σύγκριση και μιλάμε για εικόνα που έχω σε κινητήρα που ήρθε στα χέρια μου με 230.000 χλμ., περίπου, και έχει φθάσει τα 280.000 χλμ., λειτουργώντας με ένα πειστικό τρόπο που δεν έχω δει ούτε σε διάφορα καινούργια μοτέρ που πέρασαν κατά καιρούς από τα χέρια μου.

Το φιλτράρισμα του αέρα με το, εργοστασιακό, χάρτινο, φίλτρο και τίποτε λιγότερο από αυτό, είναι απόλυτης προτεραιότητας και η αστοχία στον τομέα αυτό είναι πηγή πολλών, διαχρονικών, προβλημάτων όσων δεν αντιλαμβάνονται τον τρόπο λειτουργίας του.

Φυσικά στο Syncro χρειάζεται αναβάθμιση, (και σε καμμία περίπτωση κατάργηση), του snorkel τροφοδοσίας του Digifant, που απαιτεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πίεση στην εισαγωγή του αέρα, δείχνοντας άμεση ανταπόκριση στην αύξησή της.

Ταυτόχρονα όμως πρέπει να γίνεται λήψη αέρα σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ύψος για την προστασία από την εκπεμπόμενη από τους μπροστινούς τροχούς σκόνη, όπως το έχει προσπαθήσει και ο κατασκευαστής, τοποθετώντας αδρανιακό στρόβιλο εισαγωγής αέρα για την συγκέντρωση της σκόνης, (κινητήρες MV DJ που έχω δει και ίσως και σε άλλους), αλλά και, (στο πακέτο ερήμου), λήψη αέρα σε ύψος μεγαλύτερο από την οροφή του αυτοκινήτου.
The Syncro Heresy
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”