αναβάθμηση συστήματος πέδησης ...

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
KarmannAris
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Κυρ 30 Οκτ 2016 11:51 pm

αναβάθμηση συστήματος πέδησης ...

Δημοσίευση από KarmannAris »

Ένα βασικό πρόβλημα στο "φορτωμένο" Τ3 μου το οποίο φέρει και τροχόσπιτο πάνω Karmann Gipsy είναι βέβαια τα ανύπαρκτα φρένα για την γεωμορφία της Ελλάδας. Τυχαίνει να κατέβω βουνό με 1η ταχύτητα ... κατάβαση από Φτερόλακα στον Παρνασσό για παράδειγμα.
Στην 6η συνάντηση στην Οίτη άκουσα κάποιες καλές ιδέες αλλά θα ήθελα να ακούσω και άλλες.
Ευχαριστώ την ομάδα
ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΑΡΓΩ .... ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ !
Άβαταρ μέλους
kozagio
Δημοσιεύσεις: 451
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2014 5:55 pm
Τοποθεσία: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ

Re: αναβάθμηση συστήματος πέδησης ...

Δημοσίευση από kozagio »

αν έχω καταλάβει καλά δεν είσαι συνκρο οπότε ως συνάδελφοι πρέπει ν απαντήσω εγώ. Ή αναβάθμιση στα φρένα προϋποθέτει και αλλαγή τροχών γιατί θέλεις μεγαλύτερες δισκοπλακες μπροστά που είναι και το μεγαλύτερο φορτίο κατά την πέδηση. Η πιο διαδεδομένη λύση είναι ένα σετ δαγκάνες και δισκοπλακες από Α4 288Χ25 αλλά πρέπει να κάνεις κάποιες μηχανουργικές εργασίες καθότι εμπρός τα δικινητα έχουν μουαγεν και δισκοπλακα σ ένα κομμάτι. Ρίξε μία ματιά στο δικό μου στο show room και τα ξαναλεμε
Άβαταρ μέλους
t3 syncro tool
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 3124
Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
Επικοινωνία:

Re: αναβάθμηση συστήματος πέδησης ...

Δημοσίευση από t3 syncro tool »

Ναί όντως Άρη. Θα δείς μεγάλη διαφορά στα φρένα.
Η καλύτερη αναβάθμιση είναι 10ιντσο σερβό για δύναμη και διπλές αεριζόμενες δισκόπλακες με άλλες δαγκάνες για να μην ζεστένονται υπερβολικά στις καταβάσεις.
Βέβαια όπως σου είπε ο Γιώργος θα πρέπει να πάς σε 15άρες ζάντες.
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
Απάντηση

Επιστροφή στο “T3 (1979-1992 Europe & USA) (- 2003 South Africa)”