ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ VW (DO BRASIL)
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ VW (DO BRASIL)
"Jesus saves you" είναι το slogan που ακολουθεί το Bραζιλιάνικο Τ2 που η διακοπή της παραγωγής του καθυστέρησε, ούτε λίγο ούτε πολύ, 35 ολόκληρα χρόνια, μόνο και μόνο επειδή η νομοθεσία, στην τριτοκοσμική αυτή χώρα, δεν τους το επέβαλε.
Δείτε έναν "white colar" της VW, τον κ. Jochen Funk, (do Brasil), με ηλίθιο χαμόγελο, να παραδέχεται, έμμεσα, την ενοχή τους για τον θάνατο εκατοντάδων, (η χιλιάδων, ίσως, μιας και καλύπτονται πίσω από την έλλειψη στοιχείων), ανθρώπων.
Ο χαρούμενος κ. Funk
Kαι επειδή τους έκανα σχολιασμό, (πολύ καθυστερημένα, πράγματι), που πιθανόν να τον σβήσουν, ιδού τι τους είπα:
"Γιατί είστε τόσο χαρούμενος κ. Funk;".
Δείτε έναν "white colar" της VW, τον κ. Jochen Funk, (do Brasil), με ηλίθιο χαμόγελο, να παραδέχεται, έμμεσα, την ενοχή τους για τον θάνατο εκατοντάδων, (η χιλιάδων, ίσως, μιας και καλύπτονται πίσω από την έλλειψη στοιχείων), ανθρώπων.
Ο χαρούμενος κ. Funk
Kαι επειδή τους έκανα σχολιασμό, (πολύ καθυστερημένα, πράγματι), που πιθανόν να τον σβήσουν, ιδού τι τους είπα:
"Γιατί είστε τόσο χαρούμενος κ. Funk;".
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Πέμ 13 Οκτ 2016 8:35 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ VW (DO BRASIL)
The Syncro Heresy
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ VW (DO BRASIL)
The Syncro Heresy
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ VW (DO BRASIL)
Eργαζόμενος στην κατασκευή του "ΚOMBI DO BRASIL":
"Workers mostly (the ones I talked to) said that pity that it was going, but if it meant safer cars, it was worth the sacrifice. Many people (myself included) would still have some close relatives if the cars were a bit safer."
http://jalopnik.com/5926807/airbags-may ... old-vw-bus
"Workers mostly (the ones I talked to) said that pity that it was going, but if it meant safer cars, it was worth the sacrifice. Many people (myself included) would still have some close relatives if the cars were a bit safer."
http://jalopnik.com/5926807/airbags-may ... old-vw-bus
The Syncro Heresy
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ VW (DO BRASIL)
ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ!
"KOMBI DO BRASIL" vs GOL (BRASIL GOLF)4(;).
"Accident between van and car leaves one dead in Buriti dos Lopes
Monday, April 14, 2014 9:45 am - 86 hits
accident U ma frontal collision between a van (HOY 2154 - Sao Luis / MA) and Gol (NWY 0226 - Timon / MA) has left one dead and several wounded in BR 343, in the city of Buriti dos Lopes. The accident occurred in the place known as Pirangi curve around 16h on Saturday (12).
After impact, the driver of the van was trapped in the wreckage and came to be rescued by the fire department, but died in the ambulance Samu. The other injured collective vehicle were injured and were taken to the Hospital Dirceu Arcoverde in Parnaíba. accident
A woman identified as Iara Coelho, was in the passenger seat and Gol emerged unscathed from the collision.
According to Major Rivelino de Moura, commander of the Parnaíba Fire Department, there were four occupants in the van.
"The staff who attended the event informed me that they would be in a band. The driver died and the other three had wounds and bruises, "describes the military.
With Portal information Catita"
https://translate.google.com/translate? ... oc%2F86133
Nεκρός ο οδηγός του "KOMBI DO BRASIL", φυσικά...
Πόσο διαφορετική θα ήταν η εικόνα αν οδηγούσε ένα Τ3, που είναι διαθέσιμο σε όλο τον πλανήτη πλην Βραζιλίας, επειδή δεν συνέφερε την "μαμά".
Π.χ.,
Τ3(SYNCRO) vs AUDI A6
"KOMBI DO BRASIL" vs GOL (BRASIL GOLF)4(;).
"Accident between van and car leaves one dead in Buriti dos Lopes
Monday, April 14, 2014 9:45 am - 86 hits
accident U ma frontal collision between a van (HOY 2154 - Sao Luis / MA) and Gol (NWY 0226 - Timon / MA) has left one dead and several wounded in BR 343, in the city of Buriti dos Lopes. The accident occurred in the place known as Pirangi curve around 16h on Saturday (12).
After impact, the driver of the van was trapped in the wreckage and came to be rescued by the fire department, but died in the ambulance Samu. The other injured collective vehicle were injured and were taken to the Hospital Dirceu Arcoverde in Parnaíba. accident
A woman identified as Iara Coelho, was in the passenger seat and Gol emerged unscathed from the collision.
According to Major Rivelino de Moura, commander of the Parnaíba Fire Department, there were four occupants in the van.
"The staff who attended the event informed me that they would be in a band. The driver died and the other three had wounds and bruises, "describes the military.
With Portal information Catita"
https://translate.google.com/translate? ... oc%2F86133
Nεκρός ο οδηγός του "KOMBI DO BRASIL", φυσικά...
Πόσο διαφορετική θα ήταν η εικόνα αν οδηγούσε ένα Τ3, που είναι διαθέσιμο σε όλο τον πλανήτη πλην Βραζιλίας, επειδή δεν συνέφερε την "μαμά".
Π.χ.,
Τ3(SYNCRO) vs AUDI A6
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hellenic Vanagon την Παρ 14 Οκτ 2016 10:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
The Syncro Heresy
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ VW (DO BRASIL)
Παθητική ασφάλεια "KOMBI DO BRASIL"
(Παθητική ασφάλεια Τ3: viewtopic.php?f=20&t=556)
Εδώ φαίνεται πως, (από την χρονιά που παρουσιάστηκε και στην Γερμανική έκδοση;), έχει γίνει μία, ανεπαρκής, προσπάθεια ενίσχυσης, με αναιμικά διπλά ψαλίδια σασσί λήψης των φορτίσεων και, ανάλογα, αναιμικό στοιχείο απορρόφησης ενέργειας,
χωρίς όμως να υπάρχει τίποτα από την υπόλοιπη δομή "αράχνης" που συναντάμε στο Τ3, και χωρίς την δεύτερη, εσωτερική γραμμή άμυνας,
αλλά δεν υπάρχουν ούτε και μπάρες στις πόρτες, ούτε το ενσωματωμένο roll cage, κ.τ.λπ.,
Aλλά ακόμα και το προφίλ του προφυλακτήρα παραμένει λάθος...
(Παθητική ασφάλεια Τ3: viewtopic.php?f=20&t=556)
Εδώ φαίνεται πως, (από την χρονιά που παρουσιάστηκε και στην Γερμανική έκδοση;), έχει γίνει μία, ανεπαρκής, προσπάθεια ενίσχυσης, με αναιμικά διπλά ψαλίδια σασσί λήψης των φορτίσεων και, ανάλογα, αναιμικό στοιχείο απορρόφησης ενέργειας,
χωρίς όμως να υπάρχει τίποτα από την υπόλοιπη δομή "αράχνης" που συναντάμε στο Τ3, και χωρίς την δεύτερη, εσωτερική γραμμή άμυνας,
αλλά δεν υπάρχουν ούτε και μπάρες στις πόρτες, ούτε το ενσωματωμένο roll cage, κ.τ.λπ.,
Aλλά ακόμα και το προφίλ του προφυλακτήρα παραμένει λάθος...
The Syncro Heresy
- t3 syncro tool
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 3124
- Εγγραφή: Πέμ 29 Δεκ 2011 10:20 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Ν.Ιωνία
- Επικοινωνία:
Re: ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ VW (DO BRASIL)
Καριδότσουφλο!!!!
Crash Tests του Βραζιλιάνικου έχεις βρεί πουθενά ΗV???
Δέν νομίζω να υπάρχουν, και άν ποτέ έκαναν μάλλον απο τα αποτελέσματα θα τα έκρυψαν να μήν βρεθούν ποτέ!!!
Crash Tests του Βραζιλιάνικου έχεις βρεί πουθενά ΗV???
Δέν νομίζω να υπάρχουν, και άν ποτέ έκαναν μάλλον απο τα αποτελέσματα θα τα έκρυψαν να μήν βρεθούν ποτέ!!!
Volkswagen. Turning owners into mechanics for over 50 years....!!!!!!!!!!!!
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
T3 Syncro 14" 2.1 DJ
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία:
Re: ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ VW (DO BRASIL)
Aκριβώς!t3 syncro tool έγραψε:Καριδότσουφλο!!!!
Crash Tests του Βραζιλιάνικου έχεις βρεί πουθενά ΗV???
Δέν νομίζω να υπάρχουν, και άν ποτέ έκαναν μάλλον απο τα αποτελέσματα θα τα έκρυψαν να μήν βρεθούν ποτέ!!!
Απίστευτος δεν είναι ο τρόπος που οι κατά καιρούς και κατά τόπους ισχυροί, (σε κάθετομέα), κατηγοριοποιούν τους ανθρώπους σε αυτούς που "αξίζουν" και σε αυτούς που "δεν αξίζουν" το καλύτερο;
Επειδή στην Βραζιλία δεν το απαίτησε ο νόμος αλλά και ο ανταγωνισμός είναι, προφανώς, σε κατώτερο επίπεδο απ΄ότι αλλού, αν θες και το επίπεδο των καταναλωτών, οι..."μαναντζαρέοι", οι κεφαλαιούχοι αλλά και η μητρική εταιρεία, αποφάσισαν ότι επιτρέπονται κάποιες χιλιάδες (;) νεκροί παραπάνω.
Γιατί είναι από τα σπάνια γεγονότα στην ιστορία του αυτοκινήτου, (αν και όχι, μάλλον, το μοναδικό, βλέπε, π.χ. παραγωγή σκαραβαίου, του χείριστου αρκικού τύπου, των, ίδιων, καουμπόϋδων από το Μεξικό, μέχρι πρόσφατα),
όπου, ενώ είναι διαθέσιμη η τεχνολογία για δεκαετίες, ενώ άλλες χώρες, με παρόμοιο τριτοκοσμικού τύπου προφίλ, (Νότια Αφρική), σέβονται τον λαό τους και εφαρμόζουν, (ποιός ξέρει με ποιες δυσκολίες), τα νέα δεδομένα, κάνοντας μάλιστα δική τους παραγωγή, κάποιοι άλλοι το ρίχνουν στην...μεσημεριανή σιέστα.
The Syncro Heresy
- Hellenic Vanagon
- Δημοσιεύσεις: 324
- Εγγραφή: Τρί 09 Οκτ 2012 3:47 pm
- Επικοινωνία: